(Keyifli okumalar🤍)
Lütfen yorum yapıp oy vermeyi unutmayın🤍Şarkı; Cem Adrian; Yalnızlık, Bağzıları; Zaten Kırılmış Bir Kızsın
Gece yarısı 00.00'a kaç dilek sığdırdın?
Kaybettiğin kaçıncı gecedeyiz?
Bilmiyorum, bildiğim tek bir şey var.
Gece yarısı dilediğin bir dileğin gerçekleşiyor.
Kendi kahramanın olduğun o tek gündesin.Bazı anlar sadece senin zihninde yaşanır ve gerçekte var olan binlerce anıdan daha kıymetlidir. Bazı anılar ise yaşanmadığı halde ebediyen zihninde esir olarak yaşamını sürdüren tutsak armağanlardan ibarettir.
Yaşanmamış bir anının içindeyim, elimde ise dilediğim ve tutmuş bütün dileklerim.
Mutluyum nerede ve nasıl olduğum önemi yok ben bu anının içinde mutluyum çünkü bu en başta bir rüya ve ben iyi kötü bütün rüyaları gerçekleşen bir kayıp ruhum.
Yalvarırım kendimi bulamayacak kadar kayıpta olsam içimdeki huzuru yeşerten bu rüya gerçek olsun, karanlık hiç bu kadar aydınlatmamıştı kalbimi.
Omuzlarımda zarif eller hissettim, o eller beni itekledi ve ayağımdaki topuklu ayakkabılar öne doğru attığım birkaç adımda gürültülü sesler çıkardı.
Ben neredeyim?
Kalbindeki en büyük arzundasın Çilen.
Pekâlâ en azından yalnız değilim, iç sesim benimle birlikte.
Gözlerimi araladım ve güneş sanki daha yeni doğuyormuş gibi aydınlanan etrafımdan nerede olduğumu kestirmeye çalıştım.
Zihnimde yine aynı ses vardı, paslı salıncağımın sesi ve kalbimde yine bir kâbusun önceden getirdiği panik. Ama bu sefer farklıydı, bu salıncağa bir de kalabalık insan sesleri eklenmişti.
Önümde aniden beliren insanlar oradan oraya koştururken, gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım ve karşımda gördüğüm, oldukça aşinalık kazandığım siyah demir kapıyla kaşlarım istemsizce havalandı. Okul kapısının önündeydim. İyi ki neden?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIPLARIN NİDASI
حركة (أكشن)Çocuk kaçakçılığı yapan bir örgüte daha küçükken satılmış olan Çilen, farkında olmadığı şizofreni hastalığıyla hayata tutunmaya çalışırken bir gece rüyasında gördüğü Kızıl Adam ile gerçek hayatta karşılaşır ve bir basketbol maçı yapar. İlerleyen gün...