Novemberben nagyon nem volt semmi durva dolog kettőnk közt, mármint olyanok voltak hogy hozzá értem a kezéhez meg ilyenek meg hogy kínosan egymás szemébe néztünk.
Vivi-vel a boltba indultunk amikor Vivi mondta hogy nézzük meg Juli néni kocsiját, hát mondom oké.
Tetszett a kocsija. Elmentünk a boltba beszélgettünk de nem nagyon figyeltem Vivi-re mert eszembe jutott amikor amikor még régen mentem haza Vivi-től és pont szembe jöttem Juli nénivel aki épp ment vissza a suliba.
Szia Mia.
Jó napot Juli néni.
Hol voltál.
Vivi-nél voltam és most megyek hazafele.
Ne vigyelek haza?
Nem köszönöm.
Hát oké de vigyázz magadra mert már sötétedik.
Oké viszlát.
Szia.
Most így belegondolva abba hogy mi lett volna ha ezt most kérdezi idén akkor valószínű igent mondtam volna bár akkor nagyon vissza kellett volna fognom magam mert ha már meglátom vagy a közelemben van már megcsókolnám de nem tehetem.
Haza értem, levettem a kabátom bementem köszönni a mamámnak utána bementem anyám szobájába és leültem az ágyra, hondolkodtam. Pittyent egyet a telefonom megnézem és látom hogy Erika írt.❤️ERIKA❤️
Mia mi van veled ma egész nap olyan fura voltál.
😏MIJA😏
Tudom tudom de nagyon álmos voltam meg...
❤️ERIKA❤️
Mert egész nap rá gondoltál talán?😏😏😏
😏MIJA😏
Áh dehogy na de most megyek mert házit kell csinálnom meg korán leakarok felküdni.
❤️ERIKA❤️
Okay csá.Mondtam magamba hogy tuti nem csinálom meg a házit inkább lefekszem aludni.
ez most ilyen unalmasabb
de hát ez van novemberben
nem volt nagyon semmi. Jah
és van benne egy nagyon kicsi
fantázia benne de ez van ez
muszáj
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)