Kész káosz.

113 6 0
                                    

Szombat reggel van. Kurva korán van még hajnali 2 óra. Valahogy a gondolatok csak kavarogtak a fejemben, nem bírtam el aludni és tudtam hogy levegőre van szükségem mert úgy érzem megfulladok itthon. Felvettem egy Fekete pólót egy kockás háromnegyedes ujjú inget egy fekete farmert és egy edző cipőt. Halkan motoszkáltam a kulcsomat keresve míg 6 perc múlva megtaláltam. Aztán hangokat hallottam, na bazdmeg error futás a szobába. Ahogy tudtam vissza a szobába cipőt lebaszva ruhástól az ágyba. Mikor elment a hang és halottam egy ajtó csapódást felvettem a cipőmet,megint és olyan gyorsan száltam ki az ajtón macskaszar az alomból.Elindultam a világnak, nem tudtam hova menjek de élveztem a levegőt,aztán elmentem a "törzshelyemre" a játszótérre. Leültem a szokásos padomra és hol könyvet írtam hol rajzoltam hol a csillagokat néztem. Pont csillag lesben voltam mikor valaki lehuppant mellém teli erőből. Szia Mia köszönt Juli néni mosolyogva.
Én a földrebaszódva köszöntem hogy he hello. Juli néni értettetlen fejjel nézett rám majd elröhögte magát. Én is elkezdtem vele nevetni aztán komoly lett.
Ülj mellém.
Oké.
Oda ültem mellé,fél percig csend volt majd megtörte a csendet.
Fél éve várok arra hogy vére elmondjam de mindig valami vagy valaki megszakítja. De most teljesen egyedül vagyunk, legfeljebb a madarak tudnak félbeszakítani.
Én csak értettlen és kíváncsi fejjel néztem rá. Aztán mondott egy mondatot amitől a gyomromban pillangók repültek az agyam errot jelzett és valszeg úgy néztem ki mint egy idióta.
Szeretlek,mindig is szerettelek azóta mióta ide jöttem, azóta mióta értettlen fejjel néztél rám először hogy ki a franc lehetek.
É-én nem tudok mi-mit mondani.
Tudom hogy nem tudsz de muszály volt elmondanom, tudod mostanában olyan furcsán nézel rám olyan máshogy.
Én egy akkorát gyertem hogy egy egész birka lecsúszhatott volna a torkomon.
Aztán csak néztük egymást aztán elkezdett közelebb jönni felém aztán még közelebb és meg azzal a lendülettel nem cicózva megcsókoltam. A szemei akkorák lettek mint a hortobágyi kilenc lyukú híd lyukai, én azt sem tudtam mit csinálok de aztán csak annyit tudtam hogy már nem a hátát fogom, vagyis azt fogom csak a pólója belsejében.
Vadul csókolóztunk én már majdnem levetkőztettem A KIBASZOTT JÁTSZÓTÉREN A KIBASZOTT TANÁROM! Aztán abba hagytuk mert egy vén papika oda szólt nagyon illedelmesen hogy, gyermekeim ez nem sex szoba hanem játszótér, közterület ha annyira sexelni akarnak mennyenek szobára. Aztán papika elhúzott a picsába mi meg rommá röhögtük magunkat azt se tudtuk sokszor hogy a papikán vagy az incidensen röhögünk. Aztán megtörtént életem első és legfontosabb vágya, az vette el a szüzességem akit szerettem volna.

                                  18+

Felvitt a lakására ahol senki nem volt. Körül nézni sem volt időm mert vadul letámadt neki baszott a falnak úgy hogy sérvet kaptam, és vadul csókolni kezdett. Két perc múlva már nem volt rajtam ruha rajta minden volt de gondoskodtam róla hogy ne legyen kb két mozdulattal mindet leszedtem róla. Aztán bebasztam az ágyba és rámásztam, csókolóztunk majd elkezdtem a nyakát csókolni, utána mentem egyre lejjebb, majd a hasánál megáltam és megkérdetem biztos szeretné e ezt. Azt monda erre vár nagyon rég óta. Aztán lementem a pinájáig és elkezdtem a csiklóját izgatni ujjal aztán nyelvel, aztán mindkettővel, ő nagyon sexy nyögéseket eresztett el aztán behelyeztem egy ujjamat. Hallottam hogy nyögdécsel de valószínű elég sokat sexelt mert tág volt mondjuk nem annyira mint képzeltem. Elkezdtem az ujjam mozgatni benne, tűz forró volt és baromi jó érzés majd bedugtam rögtön két ujjat így három újjal olyan gyorsan elkezdtem ujjazni hogy az egész házat a nyögései töltötték be. Aztán elment. Pihentünk egy kicsit majd én jöttem. Nagyon féltem de vártam már nagyon. Kb ugyan azt csinálta velem mint én vele csak sokkal lágyabban mint én és nagyon jó volt. Bedugta egy ujját és óvatosan elkezdett mozogni bennem, én olyat ordítottam hogy az Erenek is elrepültek az égről (madarak aki nem animés). Aztán bedugta egy másik ujját még nagyobbakat nyögtem olyat hogy még levi tencsót is láttam elszálni az égen. Mikor kivette az ujját miután elélveztem véres volt. Mivel elvette a szüzességem várható volt. Mind ketten csak lihegtünk mint állat. Aztán én bealudtam mikor felkeltem 6 óra volt.
Fhu még pont időben vagyok.
Ilyenkor még nincs fent senki a családba. Aztán szólni akartam Juli néninek hogy haza tudna e hozni de aztán elgondolkodtam mindenen hogy mi történt ma. Elterültem az ágyon és mosolyogtam, életemben először voltam nagyon nagyon nagyon nagyon boldog. Erőt vettem magamon és megkérdeztem Juli nénit hogy el tudna e vinni engem haza. Ő azt mondta persze, nagy nehezen felkeltem és kicsit elsápadtam mikor a lepedőn megláttam egy hatalmas vértócsát ami már ugyan oda volt száradva de nekem akkor is traumát okozott.
Ne aggódj ki lessz mosva mondta egy mosollyal az arcán.
Legyen is mondtam egy geci nagy vigyorral a pofámon.
Beültünk az autóba, nem szóltunk egymáshoz egész úton. Mikor oda értünk pont ki alartam szálni de oda húzott és megcsókolt. Én vissza csókoltam de nem nyelvessel mert akkor évekig itt maradtam volna.
Szia mondta mosolyogva ugyan de szomorúan.
Viszlát Juli néni mondtam nagyon nagy boldogsággal.
Gyorsan bementem a szobámba levetkőztem, befeküdtem az ágyba és csak hagytam hogy boldog legyek.

„Viszonzatlan szerelem"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora