2021 január 27.
Szerda. Szerda szerda szerda, ezt hajtogattam magamba kora reggel. Nagy nehezen felkeltem, hulla másnapos voltam mert tegnap Erikánál voltam ahol ittam egy „keveset". Pont mikor nézegettem hogy mit vegyek ma fel, lejött az emeletről nagybátyám.
Nah mi az Mia, szerda?
Jah, lelkileg még nem vagyok rá túlzottam felkészülve de suliba meg muszály mennem.
Elhiszem de megyek csak köszönni akartam.
Hát az pont le maradt de akkor adiós.
bye.
Elindultam a suliba és akkor tudatosult bennem az hogy ez ma nem lesz az én napom amikor majdnem ütött az autó.
Mikor épségben beértem az iskolába az ajtóban Juli néni állt. Azt hittem infarktust kapok de hát az túl feltűnő lett volna így inkább csak sokkot kaptam. Valakivel beszélgetett vagyis veszekedett, mikor beljebb értem az ajtóban láttam hogy Kati néni az. Olyan szinten meglepődtem hogy nem tudtam megmozdulni de erőt vettem magamon és elindultam. Előttem vagy húszan mentek el de mindeggyiknek csak Kati néni köszönt de mikor én jöttem akkor felém fordult Kati néni és Juli néni is és mindketten egyszerre köszöntek aztán egymásra néztek nagyon csúnyán, belőlem kijött a kuncogás és visszaköszöntem nekik.
Felértem a terembe aztán jutott csak eszembe hogy szerda van és az első órán Juli nénivek földrajz, engem abban a pillanatban majdnem a mentő vitt el vagyis csak majdnem mert oda jött Erika és felrázott amitől jobban lettem.
Na mi ütött ki ennyire?
Az nem lényeg de figyeld mi volt reggel.
na?
Reggel jövök be Juli néni és Kati néni veszekedtek, előttem húszan mentek el kb de mindegyiknek csak Kati néni köszönt, viszont mikor én mentem be akkor Kati néni és Juli néni is felém fordult és köszönt nekem aztán egymásra néztek nagyon csúnyán én meg elröhögtem magam és visszaköszöntem.
Dik.
Izgalmas mi?
Az.
És hogy állsz a könyveddel Mia?
A könyvel, hát haladok de lassan várnom kell az ihlet-re.
Á értem.
Becsengettek megjött Juli néni és én nem tudtam levenni róla a szemem, akárhogy próbáltam két perc múlva ugyan ott voltunk.
Egyszer észre vette hogy nézem szóval muszály volt elnéznem de utána folytattam tovább a nézését. Ami órán volt nos hát foggalmam sincs mi volt órán, de azt tudom hogy kövi órán engem hív ki felelni. Kicsit megilyedtem mert gecire nem tudtam semmit. Kicsengettek Juli néni oda hívott magához.
Igen Juli néni.
Láttam hogy nem figyeltél egész órán ezért te leszel a következő felelő.
De de nagyon nem tudok semmit.
Semmi baj figyelj, menj oda a nagyjátszóhoz délután 5 kor, ott leszek segítek neked de csak akkor ha legalább egy négyest össze kaparsz rendi?
Én annyira megörültem ennek hogy teljesen véletlen megölteltem de aztán megéreztem az illatát és eszembe jutott mit tettem. Őm ö bocsánat bocsá...
Semmi baj.
O oké.
Kiment a teremből a lányok Erikával az élükön lerohantak engem.
Ott magyarázkodhattam nekik. A kövi órám irodalom volt kati nénivel. Még szünet volt de elkezdtem egy verset írni, de becsöngettek így nem tudtam befejezni. Órán nem volt semmi a szokásos, Kati néni csöcseit bámultam és rajzoltam. Szünetben Lementem Erikával a büfébe így egyedülhagyva a cuccaim.Kati néni szemszögéből
Mia és Erika egyből a csengőt hallva kiszaladtak. Megnézem mit művészkedett Mia össze irodalom órán. Ez mi? Egy vers. A szerelem fájdalom így hát a szívemben nincs más csak fájdalom. Nem fejezte be? Nem, nem fejezte be. Akkor befejezem helyette csak hogy meglepődjön.
De ha a szerelem erősebb mint a bánat és a fájdalom akkor még megtalálhatom a boldogságot. Lehet hogy pont én leszek az ki tudja de az is lehet hogy más, ki tudja ez csak úgy jön és kész.Mia szemszögéből
Mikor vissza mentem a terembe elindultam a cuccaimhoz, láttam hogy a lap amin az van amit írtam kicsit el van csúszva mert én minden cuccomat egy könyv alatt hagyom de pont úgy hogy kilátszon de a könyv most teljesen eltakarta. Tudtam hogy valaki hozzá nyúlt de nem sokat foglalkoztam vele így meg se néztem. Mivel sok dolgom volt a suliban ezért nem tudtam a lappal foglalkozni.
Délután 5 kor a nagyjátszón
Még nem láttam senkit a játszón ezért leültem a padra és néztem a lemenő napot, gyönyörű látvány volt ahogy a kék eget felemészti a narancssárga.
Ma különösen szép a naplemente.
Őm igen, észre sem vettem hogy megjött.
Tudom, vagyis gondoltam.
Mért itt vagyunk? Vagy ha már itt akkor mért nem világosabb kor jöttünk.
Segítek neked nyugi de szeretnék előbb beszélni veled.
Oké de miről.
Csak meg akarom kérdezni hogy mért nézel Kati néni re máshogy mint rám vagy másra.
Ez magán ügy és egyébként is mi köze ehez? nem is nézek rá máshogy.
De máshogy nézel rá olyan olyan...
Ne folytassa kérem mert a végén még azt hiszem hogy féltékeny.
O_O Én nem vagyok féltékeny mért lennék hmm?
Nem tudom nem gondolkodtam rajta csak annyira furcsán viselkedik.
Én mindig ilyen vagyok.
Részben mármint nem bántás ne vegye annak.
Oké nem veszem.
Egy pillanat és jövök csak keresek valamit amit még tegnap itt hagytam.
Oké.Juli néni szemszögéből
Mikor Mia felállt a zsebéből ki esett valami. Kíváncsi vagyok mi lehet az.
Egy lap vagyis pontosabban egy vers szerűség. De ez itt alul biztos hogy nem az ő írása ezt az írást bármikor felismerem ez Kati írása, de mért írt Mia lapjára? Mért? Nekem is kell valamit írnom rá.
A szerelem amire vágysz egyre közelebb kerül hozzád de vigyázz mert egy háború veszi kezdetét amit csak te vagy képes megállítani. Így jó lessz, ha Kati is oda ír valamit nekem is oda kell. Nem hagyom hogy elvegye tőlem Micsoda miket beszélek én nem vagyok szerelmes Mia-ba az lehetetlen meg elképzelhetetlen is.Mia szemszögéből
Nem találtam meg de nem baj van még pár de az volt a legszebb.
Mia ez a zsebedből esett ki.
Ó tényleg nem is vettem észre köszönöm szépen na de tanulunk végre valamit bár jobb lenne ha mindketten hazamennénk mert már nagyon sötét van.
Igaz de holnapig van időd nekem elmondani amit tanultál vagyis a nagy semmit ezért...
Ezért?
Haza viszlek magamhoz egy pár órára.
MAGÁHOZ? PÁR ÓRÁRA JULI NÉNI 23 ÓRA VAN.
Upszika tényleg. Akkor mindegy majd holnap után elmondod és holnap segítek de haza viszlek mindenképp.
Nem szükséges.
De.
Nem.
De az, nem akarom hogy valami bajod essen mert azt soha nem bocsájtanám meg magamnak.
Óh hát, hát oké.
Elindultunk hozzám Juli néni autójával, egy szót sem szóltunk egymáshoz egyszer csak Juli néni megtörte a csendet azzal hogy megérkeztünk, semmi kedvem nem volt kiszállni, ott akartam vele maradni kettesben. De nem tehettem.
Hát oké, köszönök mindent Juli néni mondtam mosolyogva.
Nincs mit mondta mosolyogva.
Kiszálltam az autóból és végig néztem ahogy az eső elkezd esni és Juli néni elindul az autójával. Mikor be mentem a házba senki nem volt otthon de sejtettem mert egy barátjuk hoz kellett menniük és biztos nem értek haza így már ott maradnak. A nagybátyám otthon maradt szóval ketten voltunk. Mikor elmondtam neki hogy ki hozott maza és hogy kivel voltam faggatni kezdett de nem mondtam többet.Nagyon nagyon nagyon nagyon sokat kellett rá várni bocsánat de nem volt időm se kedvem se ihletem. A korona vírus megvisel főleg mivel nincs suli és nem láthatom Juli nénit így se ihlet se kedv. Na de mind1 vigyázzatok magatokra.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)