Nem érdekel

101 7 0
                                    

2021 január 7.

Reggel unottan felkelek kb olyan volt a fejem mint egy hullának de leszartam. Elmentem a fürdőbe, reggeliztem, felöltöztem, és elmentem az iskolába. Az órákon nem volt semmi meg hogy őszinte legyek nem nagyon figyeltem mert egész órán rajzolgattam mint mindig. Eljött a tesi óra, nem nagyon voltam felkészülve arra hogy lássam őt de muszály volt, megszorítottam az újjam és elmentem az öltöző felé. Átöltöztem tesi óra stb. Mikor az óra feléhez értünk Juli néni kétszer megsimogatta a hátam és a vállam, soha nem csinált még ilyet. Óra után behívott a tesi szertárba bezárta az ajtót és kérdezett valamit, valamit amitől kirázott a hideg.
Mia mindig olyan furcsa vagy mindig engem nézel és ezt nem tudom mire véljem, megtudod magyarázni?
(A f*szomba most mit tegyek nem mondhatom azt hogy azét nézem őt egész órán mert szeretem).
Csak azért nézem magát mindig mert alig mosolyog, és annyira szép amikor mosolyog.
Köszönöm Miácskam.
Elmehetek?
El.
Viszlát.
Szia.
Kimentem az ajtón bezártam magam után és bementem az öltözőbe teljesen agy f*szt kaptam. Nem tudtam ezt mire vélni. Átöltöztem és elindultam haza. Az úton egész végig az a jelenet járt a fejembe. Istenem milyen baromságot találtam ki.
Haza értem ledőltem az ágyra és gondolkodtam.

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now