December (folytatás)

101 5 0
                                    

December 14.

Elindultam a suliba kb olyan 7:28 kor. Beértem találkoztam Gabival aki megint jött a mangájával megnéztem nem volt rossz. Második órán nem nagyon figyeltem oda mert gondolkodtam, lehet hogy nekem is kéne valamit írnom mert hát szeretek írni. Aztán eszembe jutott az hogy leírom az érzéseim egy könyvbe. Csak annyi volt a baj hogy nem tudtam hogy kezdjem el.
De mire erre a gondolatmenetre rátértem volna kicsengettek. Tesi volt a kövi óránk, már előre féltem mi történik de le kellett nyugtatnom magam. Még mielőtt bementem volna az öltözőbe találkoztam Juli nénivel kicsit megszeppentem.
Szia Mia.
Jónapot Juli Néni. Hol leszünk?
Nagyteremben.
Oké.
Bementem az öltözőbe kicsit lenyugtattam magam és átöltöztem.
Bementem órára, futottunk, kidobósoztunk.
Nagyon elfáradtam de mindig mikor egymás szemébe néztünk akkor adott egy kicsi erőt de ekkor elfutottam előtte és a levegőből megéreztem Juli néni illatát. Teljesen beáltam és ez az érzés adott egy hatalmas löketet és egyből kidobtam 4 embert.
Vége lett az órának. Jöttem ki a teremből mikor Juli néni megsimogatta a hátam, és megdicsért.
Nem tudtam mit tegyek eszembe jutott a december 11. Pontosan ugyan ez történt. Bementem átöltözni. A többi óra unalmas volt mint mindig meg úgy őszintén nem is magyon figyeltem mert egész végig azon gondolkodtam amik eddig velem történtek. Kicsit furcsán éreztem magam. De nem volt rossz érzés, sőt nagyon jó érzés volt. Vége lett a tanításnak, elindultam haza. A zsebembe volt a telefon beraktam a kedvenc sorozatom zenéjét a rabok és szeretőkét, mindig ezt halgatom mikor rá gondolok. Mert a kondani valója olyan mint az én érzéseim. Mindig szomorú leszek tőle de soha nem érdekelt. Miközben halgatom a zenét gondolkoztam, csak azon járt az agyam hogy meg akarom ölelni meg akarom csókolni de aztán rájöttem hogy soha nem tehetem meg és nagyon szomorú lettem. Haza értem átöltöztem leültem az ágyra beírtam keep-be a ma történteket és lefeküdtem az ágyra. Youtube-oztam bár nem sok kedvem volt hozzá ezért inkabb aludtam egy kicsit.

                  ez hozzám képest kicsit
                 hossznyú lett de elfogott a
                hév. na pusza.

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now