2021 január 12.
Az első órám matek ezért raktam be sok rajz lapot magamnak mert a matek órát leszarom. Bemegyek órára becsengettek leült mindenki " elhallgatott " és elkezdődött az óra. Egész végig rajzolgattam míg azon kaptam magam hogy lerajzoltam őt igen Juli nénit. Mivel nagyon nem figyeltem mit rajzolok annyira meglepődtem hogy ilyedtemben elraktam a táskámba. A tanárnő megkérdezte hogy jól vagyok e mire azt mondtam persze. Kicsengettek elindultam a folyosón, ott jó idő van, hideg. A második óra gyorsan elment. Jött a tesi. Reggel megfogadtam hogy nem leszek ideges, nem fogom nézni őt, és megpróbálok nem remegni. Nem tudom hogy hogy fogom még ezt csinálni de valahogy muszály. Bemegyek öltözni bemegyek órára én voltam egyedül lány aki tesizett, magamban azt mondtam na de fasza. Jelentettünk bla bla rám csak rám nézett és elmosolyodott. Én nem törődtem vele de legbelül éreztem hogy miggyárt meghalok. Futottunk aztán floorballoztunk, szeretem de nem vagyok olyan jó benne. Hátvéd lettem eleinte nem igazán ment de bele jöttem és majdnem eltörtem valaki lábát magamba meg csak annyit hogy opszika. Jól elszórakoztam de akkor elkövettem egy hibát, ránéztem. Azt láttam hogy egész végig engem nézett. Megpróbáltam azt tettetni hogy nem érdekel de kicsit meglepődtem rajta. Óra végén hulla fáradtan cammogtunk ki a teremből beraktuk az ütőket a tartóba és mentünk öltözni. Az órák csak úgy elszáltak. Töri óra jött de a tanár még sehol és az ajtó se volt nyitva ezért ki t a folyosón csöveltünk. Velem szemben jött Juli néni. Hallottam ahogy köszön és elmegy mellettem és éreztem ahogy megsimogatja a vállam. Belőlem kiszállt az élet is próbáltam nem törődni vele de nagyon látszott rajtam hogy meglepődtem. Bementünk órára de nem figyeltem rajzolgattam, gondolkodtam. A tanár rám szólt kicsit megijedtem, azt mondta tegyem el a rajzot vagy kidobja. Bocsánatot kértem és eltettem. Mivel nem tudtam rajzolni kénytelen voltam figyelni de nem nagyon tudtam csak az óra előttin járt az eszem. Annyira meglepődtem. Nem értem mért csinálta. Vége lett az órának haza lehetett menni de nagyon nem volt kedvem. Elmentem sétálni egy kicsit a suli udvarán amikor hallom hogy valaki vagy valakik jönnek ki. [ne már a kis pisisek]. A kisgyerekek elárasztották az udvart én meg nem tudtam mit tenni be kellett mennem. Beértem elindultam a bejárat felé de hallottam egy halk kuncogást. A hang irányába néztem, Juli néni volt az. Megkérdeztem hogy min nevet mikor azt mondta szintén nevetve hogy rajtam. Kicsit mosolyogni kezdtem és megkérdeztem mért. Ő csak annyit mondott hogy azon hogy kijöttek a gyerekek én meg megforgadtam a szemeim. Kicsit ezen vissza gondolva én is elkezdtem nevetni. Megkérdezte ráérek-e. Mondtam igen mert nem akarok még haza menni de megkérdeztem hogy miért? Azt mondta hogy van egy lyukas órája és nem akar egyedül lenni. Kicsit perverzül elmosolyodtam amit látott de nem reagált rá. Bementünk a szertárba. 2 percig csendben voltunk mikor megkértem hogy segítsen nekem a matek leckében. Azt mondta szívesen. Elővettem a cuccom segített megírni a matek házit de elszörnyűlködött azon hogy hogy írom az y-ont ezért megfogta a kezemet benne a ceruzával és elkezdte irányítani. Annyira meglepődtem hogy megmukkanni nem tudtam de hagytam. Miután eltettem a cuccaim azt mondta hogy tudok-e segíteni neki a nagyteremben mert a 7.B volt a nagyteremben és floorballoztak de nem forgatták vissza a padokat. Azt mondtam rendben de csak egy padot forgatok és a zsámolyok az enyémek. Elnevette magát és azt mondta rendben. Elkezdtünk pakolni amikor az egyik pad mögött láttam 3 floorball labdát. Megpróbáltam kiszedni de ehez le kellett hajolnom mikor sikerült kiszednem ott állt mögöttem mosolyogva volt benne egy kis perverzitás. Aztán eszembe jutott hogy valószínű pucsítottam és erre a gondolatra kicsit elpirultam. Oda adtam neki a labdákat és folytattunk a pakolászást. Elég sokára végeztünk mert közben beszélgettünk. Mikor készen lettünk kimentünk de ő előre engedett de én is őt kicsit elmosolyodtam és azt mondtam hogy menjen előbb ő. Kiment és mentem utána. Kicsengettek bezárta a szertár ajtót kulcsra nekem tágra nyíltak a szemeim de mire észbe kaptam volna éreztem hogy megcsókolta az arcomat és azt súgta hogy vigyázz magadra kinyitotta az ajtót én kimentem. Azt se tudtam mit tegyek így megpróbáltam lenyugodni. Haza értem semmivel nem törődve felszaladtam a nagybátyám hoz ordítva hogy beszélnem kell vele. Elmondtam neki mindent ami ma történt ő azt mondta hogy nem tudja mit gondoljon de azt biztosan tudja hogy ez több mint egy tanár diák közötti barátság.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)