2021 január 28.
Csütörtök volt. Első óránk etika volt, nagyon unatkoztam ezért elkezdtem egy lapra rajzolni, lerajzoltam az érzelmeim rajzoltam egy szomorú embert aki egy mosolygós maszkot vesz le magáról. Mire kész lettem pont kicsengettek, mentem volna ki a folyosóra hogy lemenjek Juli nénit bámulni de mikor felálltam a székről megszédültem.
Mia jól vagy?
Igen Erika csak csak...
Csak mi?
Semmi csak tegnap történt valami érdekes velem és azon gondolkoztam.
De mi? Nem szabad tudnom.
Elmondanám de nem lehet.
Hát oké.
Felálltam kimentem a teremből lementem az udvarra és szívtam egy kis friss levegőt amikor éreztem hogy a szememből kicsordul egy könny. Tudtam miért de nem törődtem vele de azzal már igen hogy valaki letörölte hátra néztem és Kati néni volt az.
Maga mit keres itt kint pólóban meg fog fázni.
Lehet de ezt én is mondhatnám neked.
Óh tényleg akkor nem szóltam.
Mért sírtál?
Mindegy.
Nem az.
De legyen az!
Ohh, hát hát oké és Kati néni elment.
Én elsírtam magam. Miután megnyugodtam felmentem mert nemsokára kezdődött a kémia órám.
Elkezdődött az óra nagyon untam magam és nem tudtam rajzolni mert ez a tanár kiszúrja és aztán véged meghaltál. Na mindegy mondom magamba ez az óra is fasza lessz amikor valaki kopogottés az ajtóba egy nő állt a phsziológus volt az és engem kért, kurvára nem értettem mért de aztán eszembe jutott hogy anya tudta nélkül megyek mindig hozzá. Mikor le mentünk a terembe ahol beszélgettünk leültünk.
Mia mesélj mi volt veled mondjuk tegnap.
Tegnap?
Igen.
Biztos hogy megbízhatok magába 100% ba?
Biztos lehetsz benne ne aggódj.
Az egyik tanárral elmentünk a játszótérre korepre de esteledett ezért haza vitt engem.
És megkérdezhetem ki volt az a tanár talán egy olyan tanár akibe szerelmes vagy?
Én pont ittam és kiköptem a vizet a számból majdnem megfulladtam.
NEM!
Nyugi nyugi csak egy kérdés volt.
Tudom sorry.
Semmi baj de ha már itt tartunk ha jól tudom te nem tudod ki mondani azt hogy bocsánat igaz?
Nem, nem tudom mért ez baj.
Hát elég nagy.
Tch sírni se tudok az is probléma még is leszarom.
Hát igen az is egy elég nagy probléma és pszhiológiai okai is lehetnek.
Nem tudom de most nem is érdekel úgy is midjárt becsengetnek.
Becsengettek mindketten külön váltunk. Bár megmondom az igazat igazán vele mentem volna. Kémia óra volt nem volt izgalmas de nem mondanám unalmasnak sem. Nem sokat tudtam gondolkodni bár rajzolni sem igazán mert a kémia tanárunk megsértődik rajta szó szerint. Egész órán figyelnem kellett bár nem volt egyszerű de muszály volt mert ha egy kicsit is elkaladoztam akkor már rám szólt hogy Kisasszony ne órán gondolkodjon magánéleti problémán. Szóval igen ez volt de attól hogy lebaszott attól még egyszer sikerült elkalandoznom. Kivételesen nem Juli nénin gondolkodtam,hanem Kati néni. Mindig csak annyit mondogattam magamnak hogy szép meg, hogy nagy a melle de semmi mást nem mondtam. Aztán egyszer Erika azzal kezd basztatni hogy szerelmes vagyok Kati nénibe, mindent tagadtam de most hogy így gondolkodok rajta rá jöttem hogy Erikának igaza van. Szeretem Kati nénit de nem hinném hogy valaha tudnám annyira mint Juli nénit. Ő életem eddigi legnagyobb szerelme de, ott van az a nagy de, mi van akkor ha oly annyira beleszeretek Kati nénibe mint Juli nénibe. Kettőt annyira szeretni hogy életem adnám értük? felemésztene lelkileg, így is sok ez az egy de ha kettő lenne akkor nem hiszem hogy már el tudnám viselni. Mire pont észbe kaptam ki is csengettek. Vivi-vel le mentünk a büfébe bár azt hozzá teszem hogy csak azért mentem le hogy lássam Juli nénit. Lementünk nem is kellett sokat várni hogy lássam de nem volt egyedül, vele volt Kati néni is. Én ott úgy megszédültem hogy vivinek kellett az osztályterembe feltámogatnia. Miután magamhoz tértem majdnem elájultam megint mert rá jöttem hogy a kövi óra rajz amit nagyon utálok. Nem a rajz órát utálom, mert rajzolni szeretek, én a tanárt utálom. Olyan az egész óra mintha katonaságon lennénk. Na de hát legalább csak egy héten egyszer van. Becsengettek, a szokásos 5 perc késésével megjött a tanár. Mindenki stand up-ba nyomta magát és megvárta amíg a tanár az asztalhoz megy. A hetesnek el kellett mondania hogy kik hiányoznak vagyis bocsánat neki nem lehet azt mondani hogy hiányoznak hanem azt lehet csak hogy nincs itt. Miután elmondtuk azt hogy ki Nincs itt, leülhettünk. Én már az elején fel akartam magam akasztani mert elég sok rajzom nem volt meg és általában minden órán értékeli a munkánkat meg az órai munkát is szokta de az nem izgat mert órán szoktam dolgozni a magam csigatempójába. Rajzoltunk ugye bár aztán kijelenti hogy 10 perc múlva osztályozás én meg így magamba mondom, hogy de kurva jó. Miután el szidtam a tanárt kicsit lenyugodtam és folytattam a munkát. Aztán elkezdi hívni a neveket még jó, hogy M betűvel kezdődik a vezeték nevem (a kereszt nevem is de az lényegtelen xd). Mire pont kimondtam ezt a mondatot azt hallom, hogy már a k betűnél tart. Tökre bepánikoltam de nem volt időm felbaszódni mert már hívott is ki engem.
Mátyás Mia minden rajzát és az órai munkáját is hozza ki. Nyeltem egy nagyot kinyitottam a mappám kiszedtem a rajzaimat és kimentem oda hozzá. Megnézte valamit dörmögött és mentem vissza.
Hát ez is megvolt gondoltam magamba. Vége lett a napnak,észre se vettem milyen hamar elrepült az idő. Mivel elmaradt a tesink elmentem a játszótérre kicsit levegőzni. Mikor oda értem leültem egy padra és gondolkodtam, Juli néni, Kati néni, Juli néni, Kati néni, csak erre a két nőre tudtam gondolni egész idő alatt. Aztán hallok egy autót mögöttem lassítani, hátra néztem csak úgy megszokásból,de az agyam is lefagyott mikor Juli néni kocsiját megláttam, Idegességemben azt sem tudtam mit csináltam gyorsan ittam egy vizet mikorra oda jött hozzám, aztán hozzám szólt, kiköptem a vizet és majdnem megfulladtam.
Jól vagy Mia?
Kucc Kucc, igen minden rendben Kucc. Mit keress itt? azt mondta fontos dolga van.
Tudom, pont azért vagyok itt.
Tessé...
Nem tudtam befejezni a mondatot mert mögöttünk megjelent Kati néni is. Magamba gondoltam de kurva fasza. Aztán Juli néni és Kati néni veszekedésbe torkoltak én meg csak a fejemet fogtam majd egy akkorát ordítottam hogy a madarak is lebaszódtak az égről. A két nő felém nézett én meg csak annyit tudtam mondani hogy elég. Abba hagyták én felkaptam a táskám és elindultam haza mikor a két nő egyszerre oda szólt hogy maradj még. Én hátra néztem csak de elmentem. Mikor haza értem mama azzal fogadott hogy hol voltam. Én meg kikerekedett szemekkel a telefonomra néztem és akkor esett le hogy amit 2 percnek hittem az 1 óra lett.
Játszón mama játszón.
De mért nem szóltál hogy ilyen későn jössz.
Bocsi nem volt szándékos.
Bementem a szobámba, Benyomtam az Ahora tú-t, megnyitottam a wattpadot és írtam a könyvemet.Hát őmmmm kicsit, kicsit régen voltam. Sry, csak most mivel 7.es voltam már nyolc jejj UwU ezért mi csináltuk a ballagást a nyolcadikosoknak és ez minden időmet elvette. Még egyszer sryyyy.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)