Az a bizonyos tesi óra

111 4 0
                                    

Egy boldog hétfő reggelre ébredek, kivételesen boldog vagyok azok miatt amik történtek. Felkelek felhúzom a redőnyt,nem igazán kellett volna mert telibe megvakultam na mind1. Elmentem fogat mosni aztán gyorsan zabáltam, felöltöztem és futva mentem az iskolába ahol majdnem elbaszott egy autó de mind1, semmi nem tudja elvenni a jó kedvem.Beérek a suliba pont úgy hogy bele futok Juli nénibe. Egymásra mosolyogtunk de úgy hogy ne vegye észre senki. Felmentem matekra mert az kezdődött. Becsengettek én pedig egész óra alatt jelentkeztem tök boldogan és mindenki nézett hogy velem mi a fasz van velem. Elrepült az idő és már irodalom óra is lett. Aztán az volt az a pont ahol bűntudatom lett amiatt mert megcsaltam Kati nénit vagyis nem a csajom de szeretem őt is.  Nagyon nem volt semmi de jött a tesi óra. Ma valami gimnasztika szerüséget csináltunk. Nem nagyon tudtam magam felnyomni aztán megtörtént az a jelentet amin mindenki nézett mint rozi a moziban. Megfogta a dereka beállt mögém és felhúzta a derekamnál hogy jó legyen a tartásom. Mindenki full kussban néznek minket aztán egymásra néztünk aztán rájuk majd elkezdtünk röhögni. Juli néni sorra oda ment mindenkihez hogy ugyan azt csinálja mint velem csak velük nem érintette össze a sunáját. Kicsengettek, megvártuk amíg az öltözőben csak egyedül legyek. Mikor egyedül maradtam Juli néni besunnyogott. Jókat kacagtunk azon ami történt órán. Aztán hirtelen megcsókolt Juli néni. Csak az volt a baj hogy Kati néni pont meglátott minket. Mi nem láttuk őt de ő igen minket. Mikor végeztünk kimentünk és felhívtam szüleim hogy majd megyek. Elmentünk Juli nénivel elmentünk egy gyönyörű helyre, szép zöld fű volt és víz is volt a közelben.
Gyönyörű ez a hely.
Igen az de maga szebb.
Mia ne magázz iskolán kívül kérlek.
Oké de hívahato...hívhatlak Juli néninek? Én nem tudlak másképp hívni.
Azt megengedem, oda hajolt hozzám és megölelt amikor ezt mondta. Én beugrottam a vízbe és csak úsztam, szabadon pont mint Haru a free! ből. Szeretem a vizet, megnyugtat. Mikor kijöttem Juli néni egy törölközővek várt. 2 órával később haza mentünk elköszöntünk. Én nagyon boldog voltam de állmos is ezért bedőltem az ágyba és elaludtam.

Na sry tudom hozzám képest rövidke de nem igazán volt több ötleten máson agyalok de nem tudom hogy az kinek tetszene. Nem lövöm le a poént
Puxoo

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now