Meghalok

110 6 0
                                    

2020 december 16.
Ez a nap egy szerdai nap volt ami a kedvenc napom azt leszámítva hogy ezen a napon van a legtöbb óránk.
De viszont az első óránk a földrajz amit persze hogy Juli néni tanít. A napot pedig szintén Juli nénivel zárjuk egy tesiórába foglalva.
Reggel felkeltem felöltöztek és elmentem a suliba. Már akkor gyomorgörcsöm volt hogy mi történhet ma meg. megjöttek a többiek és becsengettek. Pár másodperc késéssel de Juli néni is bejött a terembe. Teljes erőből megszorítottam a hüvelyk ujjam annyira ideges lettem mert fel volt kötve a haja amit én imàdok mert olyan gyönyörű úgy. Magamban elkezdem mondani hogy hát ez a nap is jól kezdődik. Órán nagyon nem volt semmi csak a szokásos kínos elnézéses szemkontaktus. Az óra végén mondta hogy lehet szorgalminak csinálni ppt-t Afrikából. Én csak úgy oda mentem a közelébe amikor csak nekem elmondta a ppt-s cuccot. Aztán egy papírra leírta az gmail címét. Én teljes gyomorgörcsben állva ( majdnem összeesve) nézem a kezében a papírt amit felém nyújt. Remegő kézzel de elvettem és annyit kinyögtem nagyon nehezen hogy köszönöm. Mikor kiment a teremből én még mindig egyhely-ben álltam és néztem a papírt bambulva. Nagyon ki voltam. Jött a többi óra de én még mindig nem sokar tudtam koncentrálni. A lapra úgy vigyáztam mint az életemre ha csak egy kicsi gyűrődés is lett volna rajta akkor már ideges lettem volna mert az nekem egy szent dolog volt (még most is az xd). Eljött a tesi óra na most hát nem tudtam elképzelni hogy mi történhet még. Szóval kiderült hogy a lányok közül rajtam kívül senki nem tesi-zik. Jah és mindenki haza is ment. Én ott maradtam egyedül lánynak azzal a tudattal hogy tudom hogy Juli néni egész végig engem fog nézni. Ez végülis így is volt. Vége volt az órának bementem az öltözőbe átöltözni de nagyon ideges és szomorú voltam egyben ezért egy nagyot belevertem a falba és halkan Juli néni nevét mondtam. Elkeztem öltözni amikor hallottam hogy Juli néni a nevemet mondja és azt kérdi hogy kész vagyok-e? Nemes egyszerűséggel azt mondtam hogy nem. Erre ő bejött én nem tudtam ehez mint reagáljak így a kínos szituból valahogy elkezdtünk beszélgetni. Teljesen zavarba voltam de megnyugtatott egy kicsit. Egész végig le se bírtam venni róla a szemem. Amikor kiment folytattam az átöltözést de nagyon zavarba voltam még mindig és magamba egész végig ezt mondogattam mi jöhet még? Amikor elindultam haza a szél nagyon elkezdett fújni. Én mindig megremegek az erős széltől de most kellemes volt. Mikor haza értem köszöntem leültem az ágyra beírtam mindent a keep-be folytattam a könyvem (ezt a könyvet) utána lefeküdtem az ágyra és elmélkedtem.

             egyre hosszabbak a részek xdd

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now