December

116 6 0
                                    

A december hát erről annyit hogy rengeteg minden történt velem nem csak juli néni-vel hanem úgy alapvetően is.

December 11.

Elindultam a suliba hulla fáradtan mert nem aludtam csak 2 órat mert többet nem tudtam.
Egyszer csak valaki a suli kapuja előtt nekem jön Erika volt az.
Jaj bocsi Mia.
Semmi baj Erika.
Olyan fucsa a hangod mennyit aludtál te?
2
Mi 2?
2 órát.
Hát te hülye vagy meddig voltál fent tee?
Korán lefeküdtem de nem tudtam aludni.
Gondolkodtál mi?
Jah.
Na mind1 majd bent megbeszéljük de menjünk be mert lefagy a seggem.
Jaja nekem is.

pont jött a tesi óra nem voltam rá felkészülve valahogy.
Most úgy nem volt semmi olyan durva dolog csak a szokásos kínos egymásra nézés.
Mentem ki utolsóként a teremből amikor éreztem hogy Juli néni megsimogatja a hátam és megdicsér, én ijedtembe csak annyit tudtam kinyögni hogy kö-köszönöm.
Gyorsan befutottam az öltözőbe és leültem megynyugtni magamat.
Mia MIA!
Hee
Jól vagy?
Igen Erika csak...
elmeséltem Erikának mindent ami történt ma velem tesin és utána megbeszéltük a reggeli találkozásunkor felvetett dolgokat (de ez nem lényeges).

Haza értem köszöntem kezetmostam és ledőltem anyám ágyára.
Mért? mért velem történik ez, ezek a dolgok jártak a fejemben ide-oda.
Papám benyitott és azt kérdezte hogy jól vagyok e mert hogy mióta hazajöttem nem szólok semmi.
Én kicsit felemelt hangom azt mondtam hogy nincs semmi bajom és kiküldtem a szobból, aztán elaludtam.

                  ebben is vannak kitalált
                  dolgok de csak 1. na bye

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now