Nem rész. (Story time)

78 2 0
                                    

Nem tudom, hogy fogok-e még csinálni ilyet de fhuu ki kell magamból adnom mert egész nap csak röhögnék perverzen.
So az történt, ma iskolába tesi órán nagy "örömünkre" a kisterembe voltunk. Az egész osztály az isteneket kérte, hogy csak ne legyen a lépcsőre futás. Elmesélem nálunk, hogy néz ki a dolog: A kisterem az végülis a pince vagy ahogy én hívom pinyó. Van két lépcsősor az egyik hosszabb a másik rövidebb. Ott ha lemész vagy egy hosszú folyosó annak a végébe egy rész ahova minket gyerekeket nem engednek be, de az előtt van egy másik lépcső ami le vezet minket a kisterembe ami tényleg elég kicsi. Na szóval mi mindig futunk olyan 5-8 percet amilyen kedve van Juli néninek, na most ez a következőképp zajlik le a kisterembe. A hosszú folyosón végigfutunk azzal nem lenne probléma de fel kell mennünk a hosszabb lépcsőn ami olyan sokat ki vett belőlünk, hogy tüdőnk se maradt. Majd jött az ősi ellenségem az amikor a lépcsőn különféle feladatokat kell csinálni. Pl pároslábon szökdelés kettesével felfutás. Ezzel baj nem lenne olyan sok ha nem félnék a lépcsőtől. És emiatt a félelem miatt szoktam elesni mindig, ma is majdnem megtörtént. Jó ezeken a sérelmeken át esve lementünk a kisterembe és helyből távol ugrottunk egy kis info az osztálytársam-nak vivinek, hogy számíts rá Lettner, hogy te is csinálni fogod majd.
Megcsináltunk nekem ez jól ment de ez lényegtelen, de jön a lényeg fhuu mamma mia, labdáztunk a kis lyukba olyat, akkor álhatsz fel amikor kidöbták azt aki téged ki dobott. Juli néni úgy ült pont rá lehetett a pinájára és a seggére látni, én pedig pont oda néztem és olyan perverz fejem lett, hogy azt csodálom nem vette észre. Ez annyira ki ragelt, hogy muszáj volt leírnom. Na pá

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now