Csak ezt ne

102 3 0
                                    

Az incidens óta eltelt 2 hét, minden happy volt azt leszámítva hogy még mindig nem tudok választani a két nő közül, míg merengek az életemen addig kicsengetnek és pedig mint a hígfosás sietek ki a teremből. "szerencsémre" bele futottam egy nőbe akiről fingom sem volt hogy ki (hát később lett),telibe elzakóztam aztán ő bocsánatot kért és a hangja, olyan ismerős volt, hallottam már, aztán felnézek és elém tárul egykori történelem tanárnőm képe és azé akit egykor a legjobban szerettem. Na bazdmeg ez a lehető legjobb ami történhetett.
Julcsi néni?
Mia?
Maga nem otthon a gyerekével van?
Nem már nem.
Ohh értem, és megint maga lessz a tanárunk?
Igen elvileg.
Ó ennek örülök.
Én is, bevallom hiányoztál régen jó barátok voltunk.
Igen nekem is hiányzott maga.
A szívem csak vert mint állat de ezt az kínos jelenetet a csengő szakította meg.
Mennem kell töri órám lessz.
Akkor megyek veled mert nekem is ott lessz.
¯\_ʘ‿ʘ_/¯Bazi nagy szemekkel nézem őt és realizálom a dolgot, bazdmeg elég gyorsan vissza kaptuk tanárnak.
Oké rendben akkor siessünk.
Lehuppanok a székre és mint aki hulla lett vagy szimplán vak, egyheirányba nézek és próbálom magamat álltatni azzal hogy ez álom hogy ez kurvára nem történt meg, de mikor felnézek és meglátom ahogy Julcsi néni lelkesen magyaráz rájövök hogy nem, ez kurvára nem álom. Kurva lassan telt az idő, a percek olyanok voltak mintha minden egyes perc egy óra lenne. Végre kicsengetnek én menekültem a tremből majd rájövök hogy kövi óra kurvára Juli nénivel van, azóta mióta lefeküdtünk nem emlegetjük azt a napot mint ha megse történt volna folytattuk életünkket de foggalmam sincs hogy ő szeret e engem vagy csak kihasznált vagy bármi más, azt tudom hogy én halálosan szeretem még mindig, Kati nénit is szeretem és mióta vele lefeküdtem azóta azt se emlegetjük de ő rajta érzem hogy szeret engem de bármennyire is szeretem őt Juli nénit sokkal jobban szeretem és ő életem szerelme azt akarom hogy az enyém legyen és hogy tudjam hogy szeret e. De erre várhatok mert miután lefeküdtem vele azóta nem is nagyon beszéltünk csak amikor felszólít és válaszolok ennyi kész passz. Miközben megyek az öltöző felé azon gondolkodok hogy ez az egész mért pont velem történt meg mért velem történt az meg hogy bele szerettem a tanárnőimbe + egy óvónőmbe, az hogy lefeküdtem két tanárnővel, és hogy most olyan az életem mintha a pokolban kéne hideget csinálnom, vagyis az egész életem egy nagy haszontalanság. Miközben elmélkedek nem figyelem az utat és fejjel telibe az ajtónak megyek mire a koppanást meghallva kijött Juli néni a szeretádból, én a földön ülve nézek rá mintha valami angyal lenne bár nekem az is.
Mia jól vagy?
Teljesen, semmi probléma mondtam gúnyosan.
Mi a probléma mért beszélsz velem így?
Tudja azt maga nagyon jól.
Nem, nem tudom.
Az igazat akarom tudni, azért feküdt le velem mert szeret engem vagy mert csak kihasznált.
Mia ne olyan hangosan még meghallják!
És? kit érdekel hallják leszarom de tudni akarom az igazat.
Majd megtudod menny öltözni mert ha nem vagy a teremben egy percen belül felhívom anyádat.
Tch szánalmas.
Mitmondtál?
Semmit.
Na azért.
Bementem öltözni olyan mérgesen mint még soha, konkerétan letéptem a ruháimat. Bementem a terembe tesiztünk stb. egész órán látom hogy Juli néni mérgesen de egyben szomorúan néz.
Abban a pillanatban rohadtul nem érdekelt, mérges voltam rá.
Miutá vége lett a napnak haza telefonáltam hogy nagyon későn megyek, lebasztak hogy mért és azt mondták csináljak amit akarok.
Elmentem a játszótérre, az egyetlen pont ami csak nézni tudtam az, az a hely volt ahol megölelt, abban a pillanatban elsírtam magam, a könnyei mint zápor eső hullottak a földre majd meghallottam egy hangot, Juli néni volt az.
Hát te ilyen későn ide kinn?
Ezt magától is kérdezhetném.
Leültem a padra és ő is oda ült mellém majd arrébb mentem ő közelebb jött ezt addig játszottuk ameddig majdnem leestem ahol ő a derekamnál fogva vissza húzott.
Engedjen el!!!
Jó nyugi.
Elegem van mindenből, elegemvan abból hogy foggalmam sincs mi az igazság, elegem van a szüleimből, az iskolából, a világból, magából.
Szeretlek Mia.
Hogy mi?
Azért feküdtem le veled mert szeretlek.
Maga Erikát szereti, láttam hogy néz rá.
Édes istenem nem szeretem Erikát ő teljesen más mint te de nekem te kellesz, Vivi aznap amikor lefeküdtem veled elmondta hogy te nyakig belém estél és pedig elmondtam neki amit én érzek.
De akkor mért? mért viselkedik így velem?
Mert nem akarom hogy bárki megtudja!
Szóval széggyenli a sexualitását,  szégyel engem.
Nem ez nem igaz.
De az, de tudja mit nem érdekel csináljon amit akar. Ha nem tud felvállalni engem akkor haggyon békén engem.
De én szeretlek.
Akkor felejtsen el, magának menni fog de nekem soha.
Nekem sem fog menni.
De fog muszály lessz mert.

Jó sokára sikerált bocsika de itt van kicsit komor de majd színes lessz színesebb mint bármikor.

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now