Kedden haza lettem küldve mert nagyon rosszul lettem és hát mikor máskor ha nem tesi órán, jah meg ráadásul Juli néni hívta fel anyámat hogy jöjjenek értem. Nagyon kínos volt de hát ezen is túl kell valahogy lendülni. Otthon még mindig nagyon szarul éreztem magam bár tudtam hogy nem azért vagyok szarul mert rosszat ettem vagy ilyenek hanem mert 3 hete aludtam összesen vagy 4 órát, és ennek a nem alvásnak is meg van az oka, nem tudom meddig fogom ezt az egészet elviselni de muszály lessz csak hogy egész végig mindig Juli néni járt az eszembe, egész nap egész este, és ez így nem lessz jó mert ha így folytatom akkor bele halok abba hogy nem aludtam semmit kb. De nem akarok meghalni még nem ( még élni akarok xddddd) még egy évet had éljek utána nyugodtan elpusztulhatok a francba, úgyse sok értelme van annak hogy élek. Ha tovább élek akkor valószínű hogy a világ össszes szép nőjébe bele szeretnék és az kicsit nagyon szar lenne. Na addig amíg ezeken gondolkodtam addig sikerül álomba szenderülnöm, bár nem olyan sokat aludtam kb 2 órát de az is valami. Mire fel ébredtem egy üzenet volt a messengertől, vagyis inkább Juli nénitől. Annyira meglepődtem hogy, taknyom nyálam egybe folyt, konkrétan meg sem mertem nézni hogy mit írt, bár az igaz hogy kíváncsi voltam, aznap ugye azt mondtam hogy én nem tudom őt elfelejteni hát igen ez nekem soha nem fog menni.
Mikor megmertem végre nézni hogy mi az istent írt, szemem kikerekedett, gyomor görcsöm lett és levert a víz.
Azt írta "Ha nem lehetek a tiéd akkor senkié találkozzunk este 9 kor a játszótéren, ha nem jössz el akkor valami hülyeséget fogok csinálni"
Erre írni bármit is, lehetetlen ezért nem is írtam semmit csak eldöntöttem hogy megyek, bármi is lessz megyek.
Este 8:44 elindultam a játszótérre olyan mint ahogy még életemben nem mentem, anyámék alig akartak elengedni mert hát ma lettem rosszul, meg egyébként ha nem lenne fontos akkor el se mentem volna mert olyan rosszul voltam még mindig hogy alig bírtam talpon maradni, de muszály volt mennem. Mikor oda értem még nem volt ott senki, aztán mögöttem jött Juli néni.
Ha valami fontos akkor mindig gyors vagy.
Igen.
És én fontos vagyok neked.
Mindenkinél fontosabb.
Akkor miért?
Mit miért?
Miért csinálod ezt velem? Azt hogy azt mondod felejtselek el.
Mert elegem van a titkolózásból.
Nekem is elegem van de nem tehetünk mást.
DE TEHETÜNK!
MÉGIS MI A JÓ BÜDÖS FRANCOT!
TAKARODJUNK EL INNEN MENJÜNK AKÁRHOVA EGGYÜTT HOGY BOLDOGAK LEGYÜNK!
nem tehetjük.
DE MÉRT NEM?!
Mert nekem itt a munkám neked pedig a családod az iskolád a barátaid.
Engem ezek mind nem érdekelnek.
Ha magáról van szó akkor a másik énem az érzéketlen tuskó kerül elő aki csak azért létezik hogy magát szeresse.
De akkor sem tehetjük ezt.
Mire Juli néni ezt a mondatot kimondta elkezdet tőből szakadni az eső, villámlani dörögni, meg minden jóság.
Most mit csináljunk?
Autóval jöttem.
Akkor haza visz légyszíves.
Nem haza, hozzám.
De...
Nincs de. Meg kell beszélnünk a dolgokat.
Igaz...
Elindultunk az autó felé, beültünk majd elindultunk. Az autóban persze hogy a rádióban a kedvenc zeném volt a La playita, na mondom fasza, én nem tudom nem énekelni azokat a zenéket amiket imádok.
Teli torokból elkezdek énekelni Juli néni meg csak néz rám és nevet.
Miután vége lett a számnak mint akik karót nyeltek kussba egyenesen az útra néztünk és mentünk. Oda értünk a ház elé de még mindig gecire esett az eső ezért rohadtul nem volt kedvünk bemenni.
Mit csináljunk addig amíg csillapodik az eső?
Nem tudom de valamit biztos mert bekettyózok.
Aztán Juli néni közelebb jött egyre csak közelebb, megcsókolt, először ellenkeztem de aztán engedtem a csábításnak és vadul csókolni kezdtem. Kezemet végig húztam a combján és megszabadítottuk egymást a ruháinktól. Elkezdtük egymás csiklóját izgatni nekem kellet kb 3 perc és kész voltam. Aztán hozott egy műfaszt én felcsatoltam és elkezdtem őt keményen dugni, nagyokat nyögött majd valamiért hirtelen el illant az a vágyam hogy férfi legyek most, soha nem volt még ilyen soha, de most úgy éreztem hogy nőnek kell lennem. Lecsatoltam a műfaszt majd szépen óvatosan ujjazni kezdtem őt, ő cselesen szintúgy tett mondjuk nem bántam csak meglepődtem, iszonyatosan élveztem. Még jó sokáig ez ment míg nem hallottunk kintről hangokat, jah az eső addigra rég elállt xd. Gyorsan lekapcsoltuk a kocsiban a villanyokat meg minden aztán halkan hátra döntöttük a székünket meg hát vele együtt magunkat is. Szerencsére nem vettek minket észre. Aznap este Juli néni él aludtam, felhívtam anyáékat hogy majd korán reggel megyek és hogy jó vagyok teljesen.
Mia...
Igen Juli néni?
Haragszol még rám?
Az hogy szeretem magát és hogy sexeltünk az még nem jelenti azt hogy nem haragszom vagyis nem is haragszom hanem szomorú vagyok mert maga nem akar felvállalni minket a kapcsolatunkat.
Értsd meg ha az igazgató megtudja vagy a rendőrök vagy valami akkor le csukhatnak engem de nem amiatt aggódnák hogy sittre mennék hanem hogy nem láthatlak téged pedig oly nehéz volt egymásra találnunk.
Igaz...
Tudom mert én mondtam.Nevetett egy nagyot.
Megcsókoltam majd lehunytam a szemem és boldogan aludtam el életem szerelmem karjában.Csencsóka családnak szóval itt van az újjabb sztorcseszka olvassátok éssss olvassátok xdd puxa.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)