A döntésképtelenség

104 4 0
                                    

A hetek monotonon múlnak egyre gyorsabban és gyorsabban. Még mindig nem tudtam dönteni kettőjük között. Juli néninek pedig el kell mondanom mi történt mert nem bírom tovább. Szünetben a wc-ben egy kis üvegbe whiskyt rejtettem ézt iszogattam. Még jó hogy az utolsó óránk volt. Már teljesen berúgtam. Nem hallottam egy árva lelket sem a folyosón. Aztán hallottam lépteket, Aztán megláttam Kati nénit.
Uram atyám veled meg mi történt.
Mindehn.
Tessék?
MINDHEN.
Te részeg vagy.
Nerm.
Azt látom. Gyere le velem csinálok neked egy teát az majd hátha segít.
Oke.
Lementünk kaptam egy teát a kezembe, elkezdtem inni aztán annyit vettem észre hogy elaludtam.

Kati néni szemszöge

Mia elaludt a vállamon. Nagyon aranyosan alszik. Hallottam az előbb pár lépést de nem törődtem vele igazán. Egyszer csak hallok egy kopogást,
Igen?
Juli vagyok csak kellene egy fontos papír nekem ami itt van.
Oké gyere. Mondta remegő hangon.
Bejött és sosem felejtem el azt az arcot amit akkor láttam rajta, a feje vér vörös lett a szeme mérges, nem csak az XD.
TE MIT MŰVELSZ MÉRT FEKSZIK RAJTAD MIA?
Shhhhhhhh ne ébreszd fel, nyugodj le elmagyarázom.
Hallgatlak.
Miat a wc ben találtam meg matt részegen, ezért le hoztam hogy csináljak neki egy teát, beleivott kettőt de mire megfordultam volna csak annyit érzek hogy rádölt a vállamra és elaludt.
Csak ennyi történt?
Igen, de miért vagy ennyire mérges.(csak tettem a hülyét de tudom egyébként)
Az nem tartozik rád Kati.
Pedig de... mondtam nagyon nagyon halkan.
Tessék?
Semmi, nem mondtam semmit.
Akkor csak hangosan gondolkodtál?
Igen.
Amíg mi itt cseverésztünk addig Mia felébredt.

Mia szemszöge

Hol vagyok?
Az irodában.
És mit keresek itt?
És mért van itt MIND A KÉT SZERELMEM.
Valószínű hatalmas szemekkel bámultam jobbról balra azon gondolkozva hogy mi a faszom történt. Aztán nagy hirtelen eszembe jutott hogy bebasztam utána Kati néni lehozott csinált egy teát de többre nem emlékszem.
Mia jól vagy?
Miácskám jól vagy?
Jól jól csak nem nagyon értem hogy mi történt arra emlékszem hogy berugtam aztán Kati néni lehozott csinált egy teát de többre nem emlékszem.
Lehoztalak aztán elaludtál.
Áh értek mindent. Csak azt nem hogy Juli néni mit keres itt
Vissza jöttem pár papírért és Kati néni vállára voltál dőlve ő pedig mosolygott.
Kati néni arcára egy halvány pír szökött fel amit én kiszúrtam de próbáltam nem elmosolyodni.
Mennyi az idő?
16:30.
MENNYIII??? Nekem rohannom kell viszlát sayonara, adíos, good bye.
Aztán kirohantam VOLNA az ajtón de a szemét nekem jött. Aztán Kati néni és Juli néni kinevetett engem aztán és is magamat.
Futottam haza mint állat.
Valószínű holnap még lessz böjtje a mai piálásomnak, de a suliba csak nem vehetek fel napszemüveget.
Na mind1 jó lessz az.
Haza értem nagy nehezen mire drága nagyanyám leordította a fejem hogy hol a büdös faszomba voltam ennyi ideig. Valamit össze hazudgáltam mert hát nem mondhatom azt neki hogy bebasztam aztán Kati néni megtalált csinált teát elaludtam a vállán a két nő akiért az életem adnám össze veszett rajtam. Nem hiszem hogy elhinnének bármit is de hát úgy sem mondom el nekik. Nem vagyok hülye... csak egy kicsit.

Tudom tudom megint egy fasz voltam és sokat vártam de nem volt kedvem meg most sokat voltam levegőn a szép természtbe ahol végig néztem a Verebek Háborúját, de itt van az új rész, elég gyér mennyiség de most na ez tellett.

„Viszonzatlan szerelem"Donde viven las historias. Descúbrelo ahora