Az évzárót általában minden gyerek nagyon imádja mert jön a nyári szünet a semmit tevés ideje. Hát nekünk jutott ugyebár 7.-es ként a ballagás megszervezése. Rengeteget szenvedtünk vele, nekem már lerohadt a kezem a sok ollózástól ( rossz az aki rosszra gondol ) de sikerült megcsinálnunk a dolgokat. A lényeg, aznap korábban kellett a két hetediknek bemennie, én azt mondtam, hogy korábban megyek be de a hülye fejem elaludt ezért rendes időbe értem oda. Megyek be a termünkbe aztán majdnem ki is mentem a termünkből mert megláttam, hogy aki segít nekünk tanár vagyis az ofőn kívül az nem más mint Kati néni. Rendesen agybajt kaptam majdnem ,hogy mi a faszért ő. De tényleg más nem volt? Vagy csak random engem akartak kínozni. Segítettem szépen szorgalmasan de folyton őt néztem ezért elmentem neki segíteni és beszélgetni vele addig is a társoságában voltam.
Nem is én lennék ha nem ezt csinálnám. Aztán mikor végeztünk lekellett mennünk az udvarra ahol az évzárónk volt. Igazgató nő, az a drága lélek, elmondta kinek lett kitűnő a bizonyítványa meg, hogy melyik tanár kap kitüntetést meg ilyenek, aligha tartott 10 percig kb. Utána jött a nagyobb falat, fel kellett díszítenünk az udvart, ezt úgy mégis mi a faszonak, attól, hogy szép és elegáns szallagok vannak mindenhol az még mindig nem fog segíteni azon, hogy milyen ótvar az udvar. Na mind1 mindenki kiáramlott az udvarra és elkezdtünk díszítgetni. Aztán megláttam Kati nénit, ahogy a fákat díszíti, oda mentem hozzá, hogy kínozzam magam. Megjött közben Ricsi az osztálytársam, és mi szép hárman Kati néni, én, és Ricsi, lettünk a ragasztás mesterei. Mindent de tényleg mindent ragasztóval oldottunk meg, valami anyagot a faház tetejére rábasztunk azt is oda ragasztottuk majd valami csillagot is és nem tudom hány percig azon röhögtünk, hogy az egész úgy néz ki mint egy jászol. Márcsak egy kis Jézus kellett volna azt tökély lett volna. Miután kész volt jött a ballagás. A nyolcadikosok szülei csakúgy áramlottak be a kapun és teljesen leszarták azt, hogy a pandémia miatt voltak szabályok pl: maszk használat (kb 30%-án volt maszk a többi baszott rá) aztán ott volt még az, hogy a két osztály szüleinek megvoltak a maguk bejárata de kb mindegyik ugyan azon jött be, vagyis kurvára basztak rá mindenre. De most térjünk a lényegre.
Én kint állok az iskola mellett egy szál cigivel a kezembe ami olyan gyorsan égett én meg olyan lassan szívtam, hogy majdnem az ujjamat szívtam el olyan gyorsan elégett.
-Te meg mi a francokat művelsz ide kint?-Mondta Juli néni igen mérges tekintettel.
-Azt aminek látszik.-válaszoltam majd elololtottam a cigimet.
-Kér egy számat?-Kérdetem.
-Nem cigizem.
-Én sem, csak akkor ha nagyon ideges vagyok.
-És mi volt a kiváltó ok arra, hogy rágyújtottál.
-Minden is.- Ekkor ránéztem egy olyan fejjel, hogy még a vak is megmondta volna, hogy mi a bajom.
Ekkor Juli néni magához ölelt és azt mondta"tudom mi a baj".
A szívem apró darabokra hullott és vártam mikor hullik le az összes darab a földre, de ez nem történt meg helyette még két kezet éreztem magam mögött. Az egyik előről míg a másik hátulról gyengéden átölelt engem én pedig csak próbáltam kiélvezni a helyzetet, fel sem tűnt nekem az, hogy addig élvezkedtem, hogy már nem is az iskolában voltunk hanem már Kati néni lakásán voltunk mi hárman, Kati néni, Juli néni,és én.
A gondolatok csak cikáztak a fejemben hirtelen azt sem tudtam, hogy milyen évet írunk. A ruha két másodperc alatt leröppent rólam. Abban a percben jöttem rá, hogy éppen életem legnagyobb vágya fog itt most lehet megtörténni, a szívem rendkívül gyorsan vert és minnél többször éreztem azt, hogy a két nő a testemhez nyúl annál gyorsabban vert.
-Nem baj ha ezt leveszem?-kérdezte Kati néni a bugyimhoz nyúlva.
-Csak tessék.-Válaszoltam rá egy hatalmas perverz vigyorral az arcomon.
Aztán éreztem ahogy a két nő miután lekerült rólam a bugyi egyből izgatni kezdett, a levegőt csak kapkodtam, majdnem megfulladtam aztán elmentem, de nem tartott sokáig a dolog mert hirtelen mindkettőjüket hátradöntöttem és ujjazni kezdtem egyszerre kettőt aztán hármat aztán négyet, annyira élveztem, hogy már egy könycsepp is kijött a szememből, de ez még csak a kezdet volt. Adott nekem Kati néni egy műfaszt aztán ő is felvett egyett, én pedig rávetettem magam Juli nénire, ő hangosakat nyögött aztán megérkezett Kati néni belém, akkorákat ordítottunk hárman jó, hogy nem jött a rendőrség. Az egész eltarthatott talán 1 óráig ebben az egy órában annyiszor élveztünk, hogy még egy pornószínész is megirigyelné. Miután kitomboltuk magunkat mind a ketten a vállamra dőltek és így aludtunk el szépen nyugalomba.
Másnap reggel felhívott telefonon Vali néni, hogy mégis hova a faszba tűntem, hát mivel az igazat nem mondhattam meg ezért a kamu duma az volt, hogy kibicsaklott a lábam és el kellett mennünk orvoshoz.
Aztán jött a hideg zuhany mikor azt mondta, hogy nem kell titkolóznom jó tudja, hogy kikkel mentem el és, hogy azt is sejti mit csináltunk. Mivel már rá jött elmondtam neki az igazat de hát kicsit furán kezelte de nem lett belőle olyan nagy botrány mint amekkorára én számítottam.
Viszont viszont viszont. Valamiért behivatott az igazgató nő nyári szünet alatt, foggalmam sem volt miért arra tudtam gyanakodni, hogy Vali néni valamit elkotyogott, mondjuk akkor meg is folytottam volna azt a nőt. Arra is gondoltam, hogy Juli néniék árulták el de aztán rájöttem, hogy nekik ebből semmi hasznuk nem származna sőt csak rosszabb lenne nekik is mert kirúgnák őket, meg mehetnének a dutyiba.
Mikor beértem az iskolába sehol senki csak az igazgató nő volt egyes egyedül egy nyitott ajtónál.
-Szia Mia már vártam, hogy gyere, beszélnünk kell!-Mondta nagyon komolyan Juditt néni.
-I-igen mondja.-Dadogtam ki ezt a keveset.
-Már régóta tudom azt, hogy te meg Katival lefeküdtetek egymással sőt azt is tudom, hogy Julival is. És szóval nem akarom őket kirúgni de ennek csak egyetlen aprócska feltétele van.-Mondta nagyon komolyan.
-És mi lenne az?-kérdeztem.
-Elégíts ki engem, mindig is ki akartam próbálni milyen lenne egy lánnyal.
-Te-tessék?
-Ez a feltétele annak, hogy ne rúgjam ki őket és ne jelentsem fel.
-De én nem tudok csak szerelemből sexelni.
-Akkor old meg valahogy.
Az lelkiismeretem nagyon fájt mert egyáltalán nem szeretem őt én csak Juli nénit és Kati nénit szeretem de az eszem azt mondta tedd meg úgy is régóta ki akartad próbálni.
Tapsra semmire nem várva rávetődtem és vadul csókolni kezdtem, kicsit furán éreztem magam de meg kell mentenem Juli nénit és Kati nénit. Kigomboltam a blúzát és levettem a meltartóját, elkezdtem a mellét csókolgatni, hallottam apró nyöszöegéseket tőle. Aztán levettem a nadrágját és a bugyiját is és izgatni kezdtem az ujjammal a csiklóját, nagyokat sóhajtozott közbe, én pedig le se szarva az egészet bedugtam egyből 3 ujjamat, hatalmasat ordított de befogtam a száját mert hát azért na, nehogy valaki meghalja.
Aztán én még mindig benne voltam ujjal, de egy valamit nem vettem észre azt, hogy Juli néni ott ált és végig nézte az egészet, a fájdalom sütött az arcáról, később megtudta Kati néni is aki szintén nagyon le volt törve és nem igazán szóltak hozzám utána, nagyon fájt de legalább nem kerültek börtönbe és még itt vannak. Ez volt a fontos a számomra. Miután megtettem amit kért haza mentem, a szégyentől sírni tudtam volna de nem tettem, eszméletlenül fájt ez az egész hoszen ezt vehetjük megcsalásnak is, de én csak meg akartam őket óvni a sittől. Aztán elálmosodtam és álomba sírtam magam.Na szóval nagyon régen nem írtam ide, ez betudható annak, hogy se időm se kedvem nem volt, az elmúlt időben olvastam könyvet meg írtam csak ilyen vázlatokat magamnak és egy kicsit fejlesztgettem magam szóval ezt próbálom meg majd alkalmazni ezentúl, nem tudom, hogy mikor lesz új rész nálam ez kiszámíthatatlan de majd meglátjuk.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)