2021 január 18.
Egy drága hétfői nap. Valahogy a hétfő számomra mindig olyan gyorsan elszáll. Matek órán nagyban rajzolok amikor kicsengettek felpattanok nagy elánnal aztán gyorsan vissza is ülök mert eszembe jut hogy kövi óra irodalom. Az irodalom tanárunk Kati néni nos hát tök átlagos. Elég magas kicsit teltebb, fekete a haja és azt hiszem hogy barna a szeme de nem tudom nem azt nézem hanem, hanem azokat a méretes ikreket ( a csöcseit aki nem tudná ). Jön be órára vagyis még szünet van de be jött. Becsengettek mindenki leült és elkezdődött az óra. Óra elején mindenkinek megnézte a leckéjét amikor is eszembe jutott hogy nem csináltam meg. Fuck anya ki fog nyírni, megfogok halni, nem láthatom Juli nénit, de aztán minden félbe szakadt oda jött hozzám Kati néni megnézni a leckét. Látta hogy nincs kész rámnézett kicsit meg ütötte a fejem de olyan aranyosan. Kicsit elpirultam mert a csöcsei a fejemben voltak kb. Mikor elment, full vörös fejjel próbáltam megnyugodni. Folytattuk az órát nagyon nem volt semmi más. Kövi óra nyelvtan volt amit őszintén szólva rühellek csak azért járok be rá mert Kati néni a tanár. Gyorsan eltelt bár egész órán rajzoltam és amikor Kati néni rámszólt akkor csak annyit mondtam hogy bocsánat "elrettem" aztán pár másodpercel késöbb elővettem és folytattam tovább a rajzolást. A többi óra nem lényeges. Utolsó előtti óra a tesi. Indulok le az öltözőbe amikor Juli néni-t látom beszélgetni vagyis vitatkozni Kati nénivel. Foggalmam sincs miről veszekedtek de kicsit felizgatott. Ezt a gondolatot ki kellett vernem a fejemből de sürgősen ígyhát bementem öltözni. Csak ott vettem észre hogy otthon hagytam a hajgumim vagyis remélem hogy csak otthon és nem elhagytam mert akkor még egy ok arra hogy anya megfojtson. Osztálytársamtól kértem kölcsön szerencsére neki volt kettő ezért az egyiket oda adta. Bementem a terembe mindenki ordítozott ( a kisteremről van szó ). Megjött Juli néni is, mint mindig nagyon gyönyörű volt. pár percet futottunk. Futok futok egyszer csak azt látom hogy Juli néni veszi le a pulóverjét méghozzá azt amelyiket vissza kellett adnom neki.
visszaemlékezés
Bekopogtam az ajtón. Hallom ahogy Juli néni mondja hogy szabad. Benyitok ő felém fordult, láttam az arcán hogy meglepődött. Mit szeretnél Miácskám? kérdezte tőlem. Mire én csak felmutattam a pulóvert amit rám adott akkor amikor kint a játszótéren futottunk. Láttam ahogy elmosolyodik pedig eltakarta az arcát. Mondta hogy köszöni szépen. Én oda adtam a kezébe a pulóvert de úgy sikerült hogy véletlenül össze ért a kezünk. Én is és ő is elpirult aztán gyorsan elvettem a kezem köszöntem és elmentem. Amikor kimentem láttam az arcán egy kis csalódottságot de nem tudtam mire vélni ezért bezártam az ajtót és mentem utamra.
Jelen
A szívverésem rendszertelen lett, még sose láttam őt csak így simán pólóba. Gyönyörű volt. Egyből ezek a gondolatok lepték el az agyam: Kár hogy van még rajta póló, kár hogy az iskolában vagyunk és nem egy ágyban. De ekkor majdnem elzakóztam ezért kizökkentett a gondolataimból. Mikor vége lett a futásnak közölte velünk Juli néni hogy valami hajlékonyságot fogunk mért. Foggalmam sem volt hirtelen hogy mi az de mikor láttam a szerkezetet eszembe jutott hogy csináltunk már ilyet, és az is hogy le kell elé feküdnöm ő pedig méri nekem. Mikor én következtem idegesen lefeküdtem elé, ő odatartotta azt a szerkenyűt és halkan de úgy hogy haljam azt mondta nekem hogy gyerünk szívem, e szó hallatára kikerekedett még a fülem is és olyan magasra felemeltem a törzsem hogy kb el is tört jó azért nem. Mikor vége lett az órának megvártam őt és előre engedtem az ajtón, beszélgettünk is közbe aztán párszor megsímogatott amibe bele borzongtam de álltam a sarat. Egyszer viszont és is megfogtam a vállát hogy miért és mi okból nem tudom de éreztem hogy elkezdett remegni meg olyan odegesen is beszélt de aranyos volt. Mikor felértünk az inkfartus keringetett mert ki nyílt előttem az ajtó engem majdnem orrba vágva na és ki jött ki rajta? Hát persze hogy Kati néni. Bocsánatot kért míg én végig az ikreket bámultam. Amikor láttam hogy Juli néni elment mellettem és olyan rondán nézett Kati nénire hogy azt hittem ott helyben megfolytja. Nem tudtam mire véljem ezért én is bocsánatot kértem és bementem öltözni.
YOU ARE READING
„Viszonzatlan szerelem"
RomanceEgy lányról fog szólni aki bele szeret a tanárjába (50% ban igaz történet)