A döntés 18+

217 6 0
                                    

Már 2 hete együtt vagyok titokban Juli nénivel. Nagyon boldog vagyok de még mindig szeretem Kati nénit. Nem tudom elfelejteni és nem hiszem hogy egyhamar el fogom felejteni őt. Péntek van. Utolsó óra is van ráadásul. Ami pont nyelvtan óra. Juli néni már nincs bent a suliba mert már lejárt a munkaideje. Kicsengettek mindenki elment de Kati néni benttartott engem.
Igen Kati néni?
Zárd be az ajtót.
O-oké.
Tudok rólad és Juliról.
0_0 ho-honnan.
Láttalak titeket az öltözőben.
Értem.
Tudod van amit már nagyon rég el akartam mondani neked. Szeretlek téged. Nem érdekel hogy te őt szereted de én attól még szeretlek.
Én én ajj. Szeretem magát de szeretem őt is. Nem tudom hogy mikor de mindkettőjükbe beleszerettem. Nem tudom elfelejteni magát de választani sem tudok.
Mikor ezt kimondtam Kati néni elkezdett sírni én pedig megöleltem. Ő pedig megcsókolt engem. Nagyon meglepődtem de boldog voltam. Hosszas csókolózás után "véletlen" megfogtam a hatalmas melleit ő pedig nyögött egy nagyot. Én ettől nagyon felizgultam. Felbasztam a tanári asztalra és feltűrtem a ruháját nem volt alatta gatya csak bugyi. Nedves volt. Benyúltam és megfogtam a combját és simogattam. Csókolóztunk én pedig egyre beljebb simogattam. Kinyílt az ajtó és egy takarító meglesett minket, mi ezt nem vettük észre. Aztán hangokat hallottunk egymásra néztünk gyorsan össze pakoltunk és mintha mi sem történt volna elmentünk. Aznap még találkoztam volna Juli néni el de felhívtam hogy nem tudok menni mert haza kell mennem mert el kell mennem valahova. Elhitte és azt mondta oké és hogy szeret. Aznap elmentem a játszótérre mert egy kis levegőre volt szükségem. Szerencsémre egy kibaszott kisgyerek volt a játszótéren aki ordított mint a kurva élet. Kicsit kizártam a hülye gyereket addig amíg el nem kezdett a fülembe visítanim Majdnem megütöttem de megjelent Kati néni és elküldte onnan.
Maga mit keres itt?
Közterület, meg tudtam hogy itt leszel, mindig itt vagy.
Igaz mondjuk. Bo-bocsánat a suliban történtekért.
Ami azt illeti azért vagyok itt. Nagyon jó voltál.
0_0
Megcsókolhatlak?
Megse kérdezze.
Lágyan megcsókoltuk egymást aztán vadabbul aztán végül két szempillantás után a házában voltunk félmesztelenül. Levettem a melltartóját és a hatalmas mellei elém huppantak. Én csak élvezkedtem simogattam nyalogattam mindenhol. Ő csak nyögdécselt majd bedugtam egyszerre két ujjamat is. Kurvára nem számított kettőre és egy hatalmasat nyögött. Kurva jó érzés volt. Nagyba ujjaztam aztán megállított, kinyitott egy szekrényt és elő vett egy felcsatolhatós műfaszt. Azt mondta vegyen fel. Nekem fel csillant a szemem, végre férfinak érezhetem magam. Felcsatoltam és óvatosan behelyeztem neki. Nyögött egy nagyon nagyon. Először lassan aztán gyorsan majd nagyon gyorsan. Ő csak nyögött én is nyögtem majd megálltam mert elmentünk mindketten. Aztán folytattam de most az ánuszába. Nagyon fájt neki de akkor még nem tudtam hogy ott ő még szűz. Miután jól megdugtam utána mondta én teljesen lesolkkoltam hogy én vettem el hátul a szüzességét. Aztán én jöttem. 69 eztünk majd megujjazott nagyon fájt de jó volt majd felvette a műfaszt ő is. Bedugta óvatosan a Lyukaba nagyon nagyon nagyon fájt kurva nagyokat nyögtem és szenvedtem de jó volt nagyon. Begyorsított nagyon élveztem minnél többet csinátunk annál jobban kezdtem kizárni azt a mérhetetlen fájdalmat. Majd átdugta az ánuszomba amit már nem bírtam és bk eladtam az egész házat az ordíásommal. Nagyon nagyon nagyon fájt de iszonyat jó volt. Pár perc múlva elélveztünk.
Kicsit bűntudatom van.
Gondolat nekem is.
De nem tudom mit tegyek mindkettőtöket szeretem.
Tudom. Valamit kitalálunk.
Nem akarok választani nekem mindketten kelletek.
Mindkettőtöket szeretni akarom mindkettőtöket dugni akarom, ölelni csókolni akarom. Ha akarnák se tudnák választani könyztetek.
Nagyon sokat beszéltünk még utána haza mentem de előtte elmentem egy haveromhoz whiskyzni meg cigizni. Ki kellett innom magamból a bűntudatot. Éjfélkor haza állítottam geci részegen a nagybátyám volt kint a konyhába szerencsémre. Nagynehezen betámogatott a fürdőbe.
Veled meg mi a fasz történt.
Ittanmd Neg szekfeltem a Kativalf,meh a Julisbal.
Fhuu ez nekem sok sexeltél mindkettővel?
Iden Juli elvette a szüzességemd És edjürt vadjunk. Kativakd meg sekszeltünk.
Nem tudsz választani egyik közül sem ezért elmenték whiskyzni meg cigizni, mindkettőt érzem rajtad. Eltaláltam?
Jeh.
Ajj gyere beviszlek a szobádba.
Oksé.
Miután bevitt egyből elaludtam és csak arra tudtam gondolni hogy egy undorító féreg vagyok de muszáj volt lefeküdnöm Kati nénivel is.

„Viszonzatlan szerelem"Where stories live. Discover now