Louis trekt me naar hem toe en plaatst zijn lippen op de mijne. We komen in een zoen wat al gauw leidt naar een tongzoen. Ik til hem ondertussen op en zet hem op het kookeiland neer. Nu zitten we met onze gezichten op dezelfde hoogte. Louis' tong danst om de mijne. Ik plaats mijn handen op zijn bovenbenen. Ik streel ze en knijp er ondertussen in. Ik geef hem kusjes in zijn nek en hoor een zachte kreun uit Louis mond komen. Onze lippen komen weer bij elkaar en zoenen verder. Dan pakt Louis mijn t-shirt aan de onderkant vast, trekt hem uit en gooit 'm op de grond neer. Hij legt zijn hand op m'n borst en gaat langzaam naar beneden. Ik bijt op mijn lip en geef hem een lange kus. Na de kus vraagt Louis: "Weet je het zeker hazz?" En geeft mij weer een kus. Ik knik en zeg: "I want you now.."
Ik til Louis op en neem hem mee naar de slaapkamer die zich op de begane grond bevind. Ik zet hem neer op zijn bed en ga voor hem staan. Louis doet mijn broeksknoop open en ritst de rits omlaag. Ik streel z'n arm ondertussen dat hij mijn broek omlaag doet. Nu sta ik alleen nog in mijn boxer. Hij trekt daarna zijn trui uit en gooit hem weg. Dan volgt zijn broek die nu ook ergens in de kamer ligt. Ik sta gebogen om Louis te zoenen. Hij trekt me zijn kant op en belandt boven op hem. We belanden in een tongzoen. Louis gooit me om zodat ik nu onderop lig. Hij hangt nu boven me en geeft kusjes in mijn nek die richting mijn borst gaan. Steeds gaat hij wat lager en geeft een kus net boven mijn boxer. Ik geniet ervan en Louis merkt het. Hij doet zijn hand in mijn boxer en streelt mijn vriend. Ik begin hard te worden. Hij doet mijn boxer uit en plaatst zijn hand eromheen. Hij begint me af te trekken. Ik grijp de deken vast en knijp erin. Dan voel ik zijn mond om m'n lengte en gaat voorzichtig heen en weer. Steeds gaat hij iets harder. Een kreun verlaat mijn mond. Louis gaat door en er komen steeds meer kreunen uit me.
"L-lou.. ik ga zo klaarkomen!" Zeg ik.
Louis kijkt op en knikt. Hij streelt mijn stijve en ik kom in zijn mond klaar.We veranderen van positie, Louis ligt weer onderop en ik boven. Onze tongen dansen met elkaar. Nu is het mijn beurt dus geef hem kleine kusjes op zijn kaaklijn naar zijn borst richting zijn boxer. Ik zie dat hij al hard is dus doe zijn boxer uit. Ik geef er kusjes naast en doe dan mijn handen om z'n boner. Ik zoek naar het juiste standje van Louis. Hij kreunt zachtjes en zegt: "Hazzaa...."
Ik plaats mijn mond op z'n vriend en ga voorzichtig heen en weer. Met mijn tong ga ik over zijn topje. Een harde kreun verlaat Louis mond. Ik heb zijn zwakke punt gevonden! Dus ik ga harder en draai mijn tong er ondertussen omheen.
"HAZZ.. hmm.. Ik ga komen!" Zegt Louis.
Ik doe nog even extra mijn best en dan komt ook hij klaar. Ik slik het door en veeg mijn mond af. Ik belandt naast Louis die een zware ademhaling heeft. Ik geef een kusje op Louis' borst.
"Het was geweldig" Zegt hij.
"Jij was geweldig Boo!" Zeg ik en leg mijn hoofd op zijn borst. Louis streelt met zijn hand door mijn krullen. Hij doet de dekens over ons heen. Ondertussen geeft hij kusjes op mijn haar. Ik lig heerlijk in zijn armen en zeg: "Ik wou dat we altijd zo konden blijven liggen."
Ik hoor Louis zachtjes lachen en geeft weer een kusje op m'n kruin. "I know" Zegt hij fluisterend.'23.00'
Na nog een poos samen te hebben gelegen kleden we ons weer aan. Ik moest van mama om half 12 weer thuis zijn. Louis brengt me weer naar huis, zo lief! Ik ga nog even naar de badkamer om mijn haar te fixen. Wat zouden ze thuis wel niet denken als ik zo aankom. Ik loop naar de keuken waar mijn t-shirt nog ligt. Ik pak hem van de grond en doe hem over mijn hoofd. Louis pakt zijn auto sleutels en loopt richting de deur. Ik volg hem en lopen samen naar de auto.Louis doet de bijrijders deur voor me open. Ik stap in en doe mijn gordel om. Louis doet de deur dicht en loopt naar de andere kant. Hij doet ook zijn gordel om en start de auto. De auto gaat achteruit en verlaat de oprit. Als we vooruit gaan legt Louis zijn hand op mijn bovenbeen. Soms streelt hij even over m'n been. Ik leg mijn hand op zijnde en kijk uit het raam.
Na een ritje van zo'n 10 minuten staan we voor mijn huis.
"Ik vond het erg gezellig curly.." En hij knipoogt.
Ik leg mijn hand in zijn hals en geef hem een kus.
"Vond ik ook!" En ik doe mijn gordel af.
Ik doe de deur open en de lampjes gaan aan in de auto. "Slaaplekker Boo Bear!" Zeg ik en wil uitstappen.
Louis pakt mijn hand en trekt me terug.
"Hmm.. I like that name, Boo Bear..." Zegt hij flirterig en bijt op zijn lip. Hij geeft me een lange kus.
"Zie ik je morgen?" Vraag ik. Louis knikt en antwoord: "Klinkt goed, 6 uur.. Ik haal je gelijk op vanuit m'n werk.
Ik plaats mijn lippen op zijnde en geef een lief kusje.
"Goodnight love" Zegt Louis, ik glimlach.Ik stap de auto uit en doe de deur achter me dicht. Als ik bij de voordeur sta zwaai ik naar Louis, hij zwaait terug. Pas als ik binnen ben rijdt hij weg.
Hoe lief!——————————————————————————
Yep, its my first 'smut' story..
Excuse me 😉
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...