*22.04*
We zitten samen op een bankje. Het is al goed afgekoeld. Ik zie Louis wat in elkaar kruipen van de kou. Mijn blazer doe ik uit en geef hem aan Louis.
"Straks heb jij het koud Harry" Zegt Louis.
Ik kijk hem verbaast aan. "Je weet m'n naam nog" Grap ik. Louis grinnikt en zegt: "Duhh, waarom zou ik je naam vergeten curly" En hij knipoogt. Ik bloos. Ik vind zijn bijnamen zo leuk!
Inmiddels heeft Louis mijn blazer aan. Het staat hem zo goed.
"Looking cute" Zeg ik met een lieve glimlach.
Louis staat op en maakt een rondje om hem te showen. We lachen en hij komt weer naast me zitten. Dit keer zit hij een stuk dichterbij. Hij legt zijn arm op de rugleuning van het bankje en zijn hand raakt mijn bovenarm aan. Hij streelt over mn arm. Ik geniet ervan maar laat het niet echt merken."Dus Styles.. Hoe was je dag?" Vraagt Louis.
"De bruiloft was erg mooi, er hing en fijne sfeer. Net zoals hier" Zeg ik. Louis kijkt op van mijn antwoord.
Dat zag hij vast niet aankomen. Ik ben altijd zo verlegen wanneer ik bij hem ben. Maar ik begin wat los te komen. "Je ziet er geweldig uit!" Zegt Louis dan. Ik voel me weer blozen. Daar gaan we weerr..Het word erg laat dus besluiten om naar huis te gaan. Met Louis achterop, fiets ik richting zijn huis. Hij verteld me waar ik heen moet. Weer voel ik zijn armen om mijn middel glijden. En Louis' hoofd leunt tegen mijn rug aan. Het is alsof hij vertrouwen in me heeft. Dan fiets ik de oprit op. Ik zie een klein huisje. Perfect om hier alleen te wonen. Hij is inmiddels al 21, bijna 22. Dus een eigen plekje hebben is dan best chill.
We stappen af en ik hoor hem zeggen: "Ik vond het zo leuk dat je nog even naar ons toe kwam. Had er stiekem best op gehoopt" Zegt hij verlegen.
"Hey, niet zo verlegen Lou" Zeg ik. "Ik vond het ook erg leuk me je"
Het is alsof de rollen nu omgedraaid zijn. Louis verlegen, ik kom los.
Ik zie dat hij wat wilt zeggen dus ik zeg: "Je mag zeggen waar je aan denkt hé. Niet bang zijn dat ik het gek ga vinden"
Louis knikt en zegt: "Je hebt gelijk, uh ik wilde het je eigenlijk al eerder vragen"
Ik kijk hem aandachtig aan en hoor hem vragen:
"Z-zou je het leuk vinden om met me uit te gaan?"
"I would love that Lou!" En ik glimlach. Hij glimlacht ook en staart me in m'n ogen aan. Ik neem Louis in een knuffel. Hij houd mijn middel vast.
"Wat ruik je lekker" Zegt Louis. Ineens floep ik er iets uit wat ik niet had willen doen..
"En jij bent lekker" Zeg ik en schrik van mezelf.
'Heb ik dat nou echt gezegd?' Dacht ik.
We komen los uit de knuffel en ik zie Louis verlegen worden. Dat is niet het enige wat me opvalt. Ik zie een bobbel in Louis' broek.
'Heb ik hem zojuist turned on gemaakt? Dat ging makkelijk!' Denk ik"Oke curly, het word al laat. Je moet nu echt gaan."Zegt hij snel. Ik heb hem door, hij wil dat ik weg ga omdat hij een boner heeft. Ik grinnik en pak mijn fiets. Louis trekt de blazer uit en doet hem bij mij aan. Hij is lekker warm van Louis. Ik stap op mijn fiets en zwaai naar 'm.
Als ik thuis ben aangekomen doe ik Louis gelijk een appje. Hij had hem zijn nummer gegeven omdat dat wat fijner is dan Insta dm.
Ik: Hee lou, ben veilig thuis!
Louis reageert gelijk.
L: Hey, gelukkig! Slaaplekker Stylesss 💙
Ik: Slaaplekker Lou 💚
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...