"Lou" Zeg ik onder de zoen door. Hij stopt gelijk, wat niet had gehoeven. Just like he said.. hij is zuinig op me.
"Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan?" Ik schud mijn hoofd gelijk.
"Lou.. I-ik denk dat ik er klaar voor ben" Hij is even stil.
"Weet je het zeker baby?" Ik knik en neem zijn gezicht naar de mijne om de zoen te hervatten. Plots voel ik 2 armen om mijn middel die me van de bank af tillen. Ik vouw mijn benen om hem heen. Louis loopt met mij in zijn armen naar de slaapkamer. Hij laat me voorzichtig op het bed zakken en klimt over me heen, zonder de zoen te verbreken. Zijn handen glijden onder mijn shirt die nu ergens in de kamer ligt samen met die van Louis. Ik voel kusjes via mijn nek naar mijn borst gaan wat me laat huiveren. Wanneer Louis bij m'n broek rand is opent hij de knoop en trekt hem naar beneden. Ik trap hem verder uit. Ik voel zijn zachte kusjes weer, dit keer aan de binnenkant van mijn dijbeen. Hij komt steeds dichterbij mijn boxer. Ik kan mijn kreun niet meer binnenhouden. Uhu my sweet spot.. Louis bevrijd me eindelijk uit m'n inmiddels strakke boxer. Snel trekt hij zijn eigen broek ook uit. Een hand vormt om mijn lengte die zachtjes heen en weer gaat. Het tempo word al gauw versnelt. Het heerlijke gevoel stopt maar dan voel ik zijn lippen om me heen. Zijn tong gaat over m'n top wat me hard laat kreunen. Ik hoor Louis grinniken maar gaat weer verder. Zijn mond laat hij heen en weer gaan en af en toe geeft hij een lik. Ik voel mijn hele lichaam aanspannen en een bekend gevoel betreedt mijn buik.
"L-lou ik ga komen" Niet veel later komt het goedje in Louis' mond wat hij doorslikt. De kusjes gaan van mijn buik langs mijn nek waar hij een plek achter laat.
"Mine" Fluistert hij in m'n oor wat me kippenvel geeft.
"Yours" Fluister ik terug. Inmiddels is hij aangekomen bij mijn gezicht en gelijk druk ik mijn lippen tegen de zijne. Het is een ruige liefdevolle zoen. Louis hangt over me heen om iets uit zijn nachtkastje te pakken.
"U sure love?"
"I want you now" Louis scheurt de kleine verpakking met 1 hand en zijn tanden open en doet hem om zich heen. Hij brengt glijmiddel aan zijn vingers en mijn ingang. Voor mij is dit gedeelte heel onbekend dus ben ik extra zenuwachtig.
"Dit kan even pijn doen, als ik moet stoppen zeg je het gelijk oke?" Ik knik en laat hem verder gaan. Zijn vinger gaat voorzichtig naar binnen en ik knijp mijn ogen strak dicht. De volgende vinger volgt de ander wat me laat piepen.
"Moet ik stoppen?"
"Ga voorzichtig verder" En hij volgt mijn woorden op. Zijn vingers bewegen in me tot het minder pijn doet. Hij haalt ze er rustig uit en doet glijmiddel op zijn condoom. Louis zet een aantal kusjes op mijn borst om me gerust te stellen.
"Ben je er nogsteeds zeker van?" En weer knik ik.
"Ik weet het zeker Lou" Ik voel zijn top tegen me aan en voel hem langzaam naar binnen glijden. Weer is de vreselijke pijn te voelen maar ik vertel Louis om verder te gaan. Inmiddels zit hij volledig in me en buigt naar voor om me een kus te geven. Ik maak er een zoen van en ondertussen begint Louis rustig heen en weer te gaan. Weer piep ik even tot ik er aan gewend raak. Ik knik om aan te geven dat hij iets harder kan, wat hij doet. Ik kreun het uit, van pijn en genot. Louis plaatst zijn gezicht in mijn nekholte en zuigt op mijn sweet pot wat me afleiding geeft zodat hij nog wat harder kan. Het is inmiddels op stoten aangekomen. Louis kreunt door de stoten. De pijn is steeds minder te voelen.
"L-LOU" Kreun ik uit.
"I know baby" En zelf begint hij ook weer te kreunen.
Ik plaats mijn handen op zijn rug en laat wat rode krassen achter. Louis stoot nog een paar keer hard en raakt dan mijn prostaat meerdere keren. Met een kreun kom ik klaar op mijn eigen buik. Louis stoot nog een paar keer hevig en merk dat hij slordiger word. Hij roept mijn naam en komt dan klaar in zijn condoom. Hij gaat voorzichtig uit me en gooit de condoom weg. Louis laat zich naast me vallen en onze borsten gaan nog hevig heen en weer."Je was geweldig schatje" Ik bloos er door.
"Jij ook Loubear" We eindigen het met een aantal willekeurige kusjes.
"Doe je voorzichtig met opstaan?"
"Hoezo?" Vraag ik en ga rechtop zitten. Ik wil opstaan maar een pijnscheut verlaat mijn achterste. Ik geef een gilletje en hoor Louis grinniken.
"Daarom" Hij wist dat dit erbij hoort maar ik niet natuurlijk.
"Kon je dat niet even eerder zeggen?" Lach ik. Louis loopt voor me naar de kast en haalt er 2 schone boxers uit. We trekken er allebei 1 aan en ik loop naar de keuken om wat te drinken. Door die inspanning heb ik aardig dorst gekregen. Louis kijkt me vragend aan als ik in mijn boxer de kamer uit loop.
"Hmm?" Hum ik.
"Oooh dat, sorry ik loop graag in mn boxer. Vind je het erg?" Louis grinnikt en komt naar me toe lopen.
"I like it" We geven elkaar een zoen en lopen dan de kamer uit. Louis gaat languit op de bank liggen en ik zorg voor drinken. Water is wat ik het liefst drink als ik dorst heb. Louis ook dus neem ik 2 glazen water mee en neem ook plaats op de bank.
"Ik ben zo blij dat we nu samen wonen Hazz"
"Ik ook, heb er zo naar uit gekeken!"
"Wanneer gaan we het bekend maken?" Vraagt Lou
"Morgen? Ik wil eerst nog even met jou alleen zijn"
"Ahw Hazzie, isgoed! Morgen nodigen we iedereen wel uit" De rest van de avond hebben we op de bank gelegen. Mijn achterste was nog redelijk gevoelig maar het hoort er dus bij. Er vonden nog vele kusjes en knuffels plaats. Nu we samen wonen gaat dat nog wel vaker gebeuren omdat we alle tijd samen hebben. En we hoeven ons niet meer in te houden aangezien we met zijn 2en zijn, zonder mijn moeder of zus die thuis waren.
——————————————————————————
Wauw.. een hele hoofdstuk met smut!
Ik vind het echt lastig om dit te schrijven, het is nog maar de 2e keer. Dus hope u like it!
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...