36.

535 11 1
                                    

Toen ik wakker werd kwam ik op het idee om Louis te verrassen. Zo doende maakte ik me gauw klaar en fietste ik de straat uit. Het is nog maar '8.00' uur in de ochtend wanneer ik voor Louis' deur sta. Ik maak gebruik van de huissleutel die hij me heeft gegeven en zet heel voorzichtig een stap naar binnen. De deur sluit ik achter me en doe mijn sneakers uit waarnaar mijn jas volgt. Ik open voorzichtig Louis' slaapkamer deur en loop zo stil mogelijk om het bed heen waar hij nog vredig ligt te slapen. Ik ga langs hem op het bed zitten en haal zijn haar uit zijn gezicht. Louis komt iets in beweging maar ligt daarna weer stil. Mijn lippen ontmoeten zijn zachte, warme lippen. Louis kreunt zacht en komt weer in beweging maar laat zijn ogen dicht.

"H-harry?" Zegt hij met een schorre ochtendstem wat me laat glimlachen.

"Mhm-mm" Louis schuift een stukje op om plaats voor mij vrij te maken ook al is het andere matras nog vrij. Ik neem voorzichtig plaats naast de kleine jongen en hij legt zijn gezicht in mijn nekholte. M'n armen vorm ik om zijn middel heen en hij nestelt zich tegen me aan. Ik geniet van de warmte die me tegemoet komt.

"Morning Little one" Louis kreunt wat onverstaanbaars uit wat me weer doet glimlachen. Waarschijnlijk omdat ik hem klein noem. Normaal gesproken zou hij erop in gaan maar bij mij doet hij dat niet. Ik kan alles bij hem doen en niets dat hij niet accepteert. Andersom is dat ook het geval.

"Slaap maar lekker verder, het is nog maar '8.00' uur." Louis knikt. Ik weet dat hij totaal geen ochtendmens is dus ligt hij het liefst tot in de middag in bed. Als ik met Louis ben vind ik het niet erg, ik ben graag bij 'm. Zijn ademhaling word trager waardoor ik merk dat hij weer in slaap is gevallen. Ik streel door zijn haar en val kort daarna zelf ook in slaap met hem in mijn armen.

We zijn inmiddels 2 uur verder wat maakt dat het '10,00' is. Ik smeer voor ons beiden wat broodjes en schenk Optimel in. Achter me hoor ik de slaapkamer deur dicht gaan en plots voel ik 2 armen om mijn middel heen. Ik draai me om en leun tegen het keukenblad aan. We staren eventjes in elkaars ogen en dan volgt er een klein kusje die Louis achterlaat op mijn lippen.

"Hier kan ik wel aan wennen" Zegt hij en ik plant een kus op zijn lippen.

"Is dat zo?"

"Mhm-mm, ik kan niet wachten tot je bij me in komt trekken" Hij lijkt geschrokken van zijn eigen woorden dat hij naar de grond kijkt.

"Is dat wat wil Lou?" Hij richt voorzichtig zijn blik weer op mij en knikt. Ik krijg een brede lach op mijn gezicht en geef hem nog een kus.

"Ik zou niets liever willen!" Louis' gezicht veranderd van geschrokken naar een lach. Even zijn de rollen omgedraaid, normaal ben ik diegene die verlegen is maar op dit moment is het Louis.

"M-meen je dat? I-ik bedoel, ik snap als je er nog niet klaar voor bent?" Ik knik naar hem

"Ik zou elke dag naast je wakker willen worden.." Louis begint te blozen wat er zo cute uit ziet!

"Ook als je de was moet doen? En koken, afwass-" Voor hij zijn zin af kan maken onderbreek ik hem.

"Zelfs dan Lou" Ik leg mijn handen op zijn wangen en wrijf erover. "Zelfs dan" Fluister ik. Louis bedenkt zich geen moment en kust mijn lippen wat al gauw veranderd in een zoen. Ik druk Louis met beleid tegen het kookeiland aan en hij gaat erop zitten. Zijn benen zijn gespreid zodat ik ertussen kan staan. Mijn handen liggen op zijn bovenbenen die ik ondertussen streel. Louis vraagt toestemming door zijn tong over mijn onderlip te laten gaan. Ik open mijn mond zodat hij naar binnen kan. Meteen ontmoeten onze tongen elkaar, het is een liefdevolle zoen. Louis haalt zijn hand door mijn haar wat me een rilling geeft. Zijn andere hand houd hij op mijn borst. Onder de zoen zeg ik tegen zijn lippen aan:

"Laten we ontbijten, voor ik jou nog op eet" Louis lacht met zijn lippen tegen de mijne en knikt. We sluiten het af met een paar kleine kusjes en nemen plaats aan de eettafel.

"Hazz?"

"Mhm-mm?" Hum ik en kijk hem aan

"M'n ouders hebben een huisje in Amsterdam gevonden. Dus ze komen binnenkort weer terug" Zegt hij met een glimlach. Ik merk aan hem dat hij het fijn vind, hij is dol op zijn gezin.

"Lou, wat leuk! Wanneer gaan ze beginnen met verhuizen?"

"Morgen al, ze wilden het zolang mogelijk geheim houden. En ze vroegen of we wilden helpen"

"Tuurlijk wil ik dat!" Zeg ik enthousiast en Louis glimlacht.

"Ik zal het doorgeven" Zegt hij en kijkt zoekend om zich heen.

"Zoek je je telefoon babe?" Louis knikt en staat op om verder te kijken. Ik loop naar het kookeiland waar zijn telefoon op ligt. Louis laat zijn spullen overal rond slingeren, echt een rommelkont. Vaak ben ik degene die weet waar alles ligt terwijl het niet eens mijn huis is, nou ja 'nog niet'. Ik loop weer naar hem toe en ga voor hem staan met zijn telefoon in mijn hand.

"Geee-vondennn" Zeg ik op een hoge toon. Louis glimlacht en bedankt me. Hij wil zijn telefoon overhandigen maar ik sta het niet toe. Hij kijkt me vragend aan en ik schud mijn hoofd. Ik tik met mijn wijsvinger 4 keer op mijn lippen en Louis grinnikt. Hij gaat op zijn tenen staan om me een kus te geven maar ik hou mijn gezicht omhoog zodat hij er niet bijkomt.

"Niet zo teasen harold!" Zegt hij nep-boos en ik begin te lachen.

"Dan geen kus voor jou" Hij wilt weglopen maar dat laat ik natuurlijk niet toe. Ik til hem op en sla zijn benen om mijn middel. Ondertussen steun ik met 1 hand zijn bovenbeen en met mijn andere hand houd ik zijn middel vast. Ik tuit mijn lippen om een kusje te ontvangen. Hij schud zijn hoofd lachend.

"Tease" Zegt hij op fluistertoon en kust me. Ik overhandig zijn telefoon en zet hem weer terug op de grond.

"Rommelkont" Zeg ik. Louis draait zich om en beweegt met zijn kont naar achter waardoor ik in de slappe lach schiet. Louis steekt zijn tong naar me uit en lacht ook mee.

The first time i saw you (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu