8.

641 10 1
                                    

Eenmaal thuis aangekomen zet ik mijn gele fiets weg. Ik wilde zo graag een gele fiets! Don't ask me why.. Just thought it was cool tho. En ben er nog steeds heel blij mee.

Ik loop op het padje voor de voorruiten langs richting de deur. Aan de andere kant van het padje staan allemaal hele mooie bloemen. Ik word er altijd zo vrolijk van zodra ze weer uit komen. Ik haal mijn linkerhand voorzichtig door het bloemenperkje en loop dan naar de deur. Zodra ik binnen ben, doe mijn schoenen & jas uit en loop naar de woonkamer. Vertel dat ik thuis ben en mijn fiets weer terug is. Als ik de trap op loop sla ik steeds 1 trede over. Soms denk ik dat dat sneller is ;p
In mijn kamer is het lekker warm, ik doe mijn T-shirt uit en hang deze over m'n bureau stoel. Het liefst loop ik alleen in m'n boxer maar dat bespaar ik de rest even. Ook al zijn ze het van me gewend.

Ik laat mezelf op mijn buik vallen op mijn 2 persoons boxspring. Pak mijn telefoon uit m'n broekzak, en speel 'Coldplay' verder af op Spotify.
Ik leg mn telefoon voor me neer op het bed en begin na te denken over wat er gister allemaal is gebeurd.
Zo lig ik een poosje en ineens bedenk ik me dat ik Louis nooit bedankt heb voor zijn hulp!
Ik heb even een stress moment. "Hoe kun je dat nou vergeten Harry!" Zeg ik hardop tegen mezelf.
Dan pak ik m'n telefoon er weer bij en open Instagram. Ik typ in 'Louis', na een aantal accounts langs geweest te zijn klik ik op 'louist91'. En jahoor, dat is hem!

Al gauw bekijk ik een aantal posts van 'm.
Ik zie veel foto's samen met zijn familie. Ook zie ik heel wat selfie voorbij komen. Een aantal zijn muziek filmpjes.. "Zou hij muzikaal zijn?" Vraag ik me af. Goed, genoeg gestalkt!
Mijn duim gaat naar het volg knopje maar trek hem dan weer terug. Nog even twijfel ik..
Ik wacht toch maar even. Straks denkt hij echt dat ik een stalker ben. ZIJN stalker..

Gemma roept of ik kom eten. Ik hol naar beneden want heb best trek gekregen. Ik neem plaats op mijn vaste plek en wacht tot iedereen aan tafel zit. Dan scheppen we het eten op onze borden en wensen elkaar 'eetsmakelijk'.
"Ga je nog iets doen vanavond Gem?" Vraag ik. En ze antwoordt: "Nope".
"Ga je mee een stukje wandelen door het park?" Vraag ik.
Dat klinkt als een goed idee. Na het eten ruim ik de tafel af en zet het op het aanrecht neer, mama zet alles in de vaatwasser.

Gemma en ik maken ons klaar voor een wandelingetje. Onder het lopen hebben we het over van allerlei onderwerpen. Zo fijn om een zus te hebben waarbij je alles kunt zeggen. Nou jah.. Bijna alles.

—————————————————————————
Ik blijf maar door en door schrijven. Hoop echt dat jullie het iets vinden. Zo niet? Laat het me weten. En als je het wel wat vind, laat het me dan ook weten ! 😉

The first time i saw you (DUTCH)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu