POV Harry
Vandaag begint school weer, een nieuw jaar om voor mijn opleiding te leren. Dit is ook mijn laatste jaar en als het goed is zal ik slagen zodat ik volledig aan het werk kan. Nu werk ik nog in een bakkerij maar straks kan ik als fotograaf verder. Tenzij ik iets wil doen in de muziek industrie, dat lijkt me heel leuk. En daar over gesproken.. Mijn filmpje is al super vaak geliked en gedeeld! Zelfs Ed Sheeran heeft het gezien en freaking gedeeld op zijn story, hoe tof!!! Daardoor schieten mijn aantal volgers snel omhoog wat best gek is als je er zo over na denkt. Ineens word je gezien door vreemde mensen.
"Hey lad!" Zegt Liam als ik aan kom lopen, we wachten nog even tot Niall en Zayn er zijn en dan lopen we richting het lokaal. We beginnen met engels, iets wat belangrijk is om te kunnen als je straks in het buitenland gaat fotograferen.
In onze laatste les krijgen we de opdracht mee om iemand te fotograferen alsof diegene een model is. Het mag iedereen zijn, als het maar een perfect plaatje word. Daar zit maar één ding op en dat is Louis overhalen om hem te gebruiken voor deze opdracht, ik bedoel.. Kom op! Hij ziet er echt uit als een model.
"Wie gaan jullie vragen?" Vraagt Niall
"Ik Maya" Zegt Liam
"Ja ik ook mijn vriendin, en turns out, ze is al model!"
"Serieus? Dat is echt iets voor Gigi! Oh ik vraag Louis natuurlijk, en jij Nialler?"
"Ik moet er nog even over nadenken"
We lopen samen de trappen af richting de begane grond, Niall en Zayn gaan door naar hun fiets. Liam en ik worden opgehaald door Louis, super lief van hem dat hij ons wilde brengen. Ik zie een appje van hem binnenkomen dat hij ergens bij de hoofdingang geparkeerd staat. Als we zijn auto zien staan stappen we in, Liam achterin en ik voorin.
"Haii" Zeggen we in koor
"Hoe ging het?" Vraagt Louis geïnteresseerd, ik vind het altijd fijn als hij interesse toont in wat ik doe, en dat weet hij ook.
"Ging goed, wel een lange dag" Zeg ik en rust mijn hoofd tegen het raam, vervolgens sluit ik mijn ogen even.
"Ik merk het aan jullie, we gaan gauw naar huis" Zegt Louis lief en rijdt richting de bushalte waar Liam eruit moet. Hij vertelde me laatst om een huisje te huren in Amsterdam, samen met Maya. Ik hoop echt dat het doorgaat aangezien we elkaar dan meer zien, en dan hoeft hij niet steeds met de bus terug.
"Doegh Li!" Zeg ik en zwaai hem uit, Louis doet hetzelfde en wacht tot hij veilig in de bus zit. Vervolgens rijden we naar huis, Louis wrijft over mijn been en let goed op het verkeer.
"Straks lekker op de bank liggen" Ik knik en geniet van zijn aanraking.
Zodra we thuis zijn leg ik mijn tas in de gang en maak mijn weg naar de bank, even rustig liggen. Gelukkig hebben we weekend en hoef ik niks voor school te doen, althans nu nog niet. Louis komt aangelopen en gaat op het randje van de bank zitten waar ik lig.
"Wat dacht je van pizza?"
"Klinkt goed" Geef ik toe en schuif een stukje op zodat hij bij me kan liggen. De bank is nog voor een groot gedeelte vrij, maar we liggen graag samen. Louis maakt zich comfortabel en kriebelt mijn buik onder mn t-shirt. Ik rust mijn hoofd op zijn borst en val in slaap.
"Word je wakker schatje? De pizza is er" Ik rek me uit en open mijn ogen, vervolgens strompel ik met mijn net wakkere lichaam richting de tafel. Louis grinnikt en neemt ook plaats.
"Ga je vanavond nog iets doen?" Vraag ik
"Nick en Landon wilden nog even langskomen, vind je dat goed?"
"Tuurlijk, ik ga wel vroeg slapen"
"Dat lijkt me verstandig, als je gaat slapen zullen we zachtjes zijn" Ik glimlach en neem mijn laatste puntje pizza beet.
Na het eten ben ik wat lekkers gaan maken voor de jongens, ze zullen straks wel een keer komen. Het plankje met hapjes zet ik in de koelkast neer en loop naar de slaapkamer waar ik Louis tegen kom. Hij was zich klaar gaan maken, ik ga op de bureaustoel zitten en pak wat papierwerk van school. Louis komt achter me staan en drukt een kusje op mijn kruin, ik sluit mijn ogen even.
"Er staat een plankje in de koelkast voor straks" Zeg ik ondertussen dat ik mijn papieren sorteer. Ik voel hoe mijn stoel om word gedraaid en zie Louis' kleine lichaam voor me. Hij draagt één van mijn sweaters wat hem zo goed staat!
"Wat lief van je!" Zegt hij en wrijft met zijn duim over mijn wang.
"Kusje?" Vraagt hij. Ik sla zachtjes op mijn benen als een sein dat hij moet gaan zitten, wat hij meteen doet en geef hem vervolgens het kusje waar hij naar vroeg.
"I love you"
"I love you to Curly" En haalt zijn handen door mijn haren. Louis drukt zachtjes nog een kus op mijn lippen waar we vervolgens een zoen van maken. Ik leg mijn handen op zijn heupen en vraag om toestemming die ik krijg. Na een tijdje worden we onderbroken door de deurbel, dat moeten Nick en Landon zijn. We geven elkaar nog snel een kusje en maken ons los uit de greep.
"Veel plezier lieverd"
"Dankjewel Sun, zeg je als je gaat slapen?" Ik knik en draai de stoel weer bij om verder te gaan met sorteren. Eens in de zoveel tijd moet ik alles even weer herorganiseren, en daar heb ik nu prima tijd voor.
Als ik klaar ben stap ik onder de douche en zeep ik mezelf volledig in, ook mijn haar. Daarna spoel ik alles uit en droog ik me af. Voor de spiegel poets ik mijn tanden en loop de slaapkamer in om een boxer te pakken. Ook app ik Louis even dat ik ga slapen en meteen word er zachter gepraat vanuit de woonkamer, het is ook zo'n lieverd!
Ik hoor de slaapkamer deur open gaan en de voetstappen komen steeds dichterbij. Ik krijg een kusje op mijn wang en daarna zakt het matras een stukje in, naast mij.
"Slaaplekker schatje" Zegt Louis in fluistertoon en geeft me nog een paar kusjes.
"Maak je het niet al te laat?"
"Komt goed, ik kom strakjes bij je liggen" Ik knik, voor Louis weer terug loopt wrijft hij nog even over mijn wang met zijn duim. De deur gaat zachtjes dicht en ik val langzaam in slaap.
POV Louis
Na een paar biertjes en gezellige gesprekken gaan de jongens weer naar huis, het is alsnog iets later dan twaalf uur geworden dus vind ik het prima geweest. Morgen gaan Harry en ik optijd naar mijn ouders om op visite te gaan en daarna op te passen op de kleintjes.
"Het was gezellig jongens, tot de volgende keer"
"Doegh Lou!" Zeggen Nick en Landon, ze geven me een knuffel en stappen op hun fiets.
"Voorzichtig aan doen!" Roep ik nog na en sluit de deur. Als ik de slaapkamer inloop kleed ik me uit tot aan mijn boxer en kruip tegen Harry's warme lichaam aan. Hij draait zich om en neemt me in zijn armen, ik geef hem nog een kus op zijn neus en probeer ook in slaap te komen.
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...