Vanaf nu weer POV Harry !
Gisteravond hebben mijn moeder en ik een goed gesprek gehad over het bij Louis intrekken. Ze was gelijk enthousiast. Alleen vertelde ze me wel wat er allemaal bij komt kijken wat opzich niet zo ernstig was. Ik bedoel.. ik kan koken, wassen en schoonmaken dus dat moet goed komen toch? Zelfs Louis lukt het al zolang hij op zichzelf woont en het is me een rommelkont. Daar gaat wel verandering in komen aangezien ik graag overzicht heb.
De hele dag ben ik al bezig geweest met al mijn spullen bij elkaar te pakken. Het scheelt dat ik niet heel veel heb dus was ik redelijk snel klaar. Bij mijn moeder thuis laat ik ook nog wat liggen zodat als ik hier weer eens ben, ik in elk geval iets heb. Als laatste pak ik mijn fotolijstjes in waarvan op 1 mijn vader en ik staan. Ik ben erg gehecht aan deze foto omdat dat de laatste foto van ons samen was na hij overleed. Ik geef hem een veilig plekje en rits de grote tas dicht. Louis is inmiddels gearriveerd met zijn auto. Hij is met mijn moeder in gesprek terwijl ik de dozen naar beneden sleep.
"Hazz.. heb je al die dozen in je eentje naar beneden getild!? Had het even gezegd, dan had ik je geholpen" Tis ook zo'n lieverd, altijd bezorgd. Ik loop naar hem toe en geef een kus. Louis slaat zijn armen om mijn middel en zegt:
"Ik ben zuinig op je" En geeft ook een kusje waarop ik glimlach.
"Wen er maar alvast aan Lou, Harry is weleens eigenwijs" Knipoogt mijn moeder
"Als dat het enige is.. Moet het lukken, right Haz?" Ik knik
"Hij is zelf ook eigenwijs dus we komen er samen wel uit" Vertel ik
"Nou kom op we gaan de dozen in de auto zetten. Anders bedenk ik me straks nog en blijft hij bij mij wonen" Louis en ik lachen om haar en helpen mee met de dozen. Als alles is ingeladen loop ik nog een keer naar mijn moeder om soort van afscheid te nemen. Ze weet dat ik vaak langs zal komen maar toch, we kunnen eigenlijk niet zonder elkaar na 19 jaar. Ik geef haar een lange knuffel en een kus op d'r wang.
"Ik hou van je mam"
"Ik ook van jou m'n jongen, doe rustig aan en kom zo vaak mogelijk langs oke?" Ik knik en glimlach.
"Doe ik"
We hebben inmiddels alle spullen uitgepakt en neergezet. Ik ben best moe geworden van deze dag dus plof ik neer op de bank met een blikje cola. Het besef is er nu, ik woon op mezelf samen met Louis. Iets wat we zo graag wilden en eindelijk is het zover. Ik had nooit mogen durven dromen over hoe mijn leven er nu uit ziet, gewoon perfect. En dan ben ik nog maar 19.
We liggen samen op de bank te genieten van elkaar. De radio staat zacht aan waar ik naar luister. Ik had Liam beloofd om over optreden na te denken. Eigenlijk ontliep ik het altijd, maar de laatste tijd ben ik er steeds meer mee bezig. Laatst ben ik begonnen met een liedje, en hij is eindelijk af. Als ik heel eerlijk ben vind ik het een mooi nummer maar durf ik het niet te delen. Misschien moet ik me toch maar eens laten horen aan de buitenwereld zoals Liam dat zei.
"Lou? Je weet dat ik muziek leuk vind toch?"
"Mhm-mm"
"Ik wil er zo graag mee verder gaan maar ik durf het niet, niet voor een groep mensen"
"En wat als je het gaat opnemen inplaats van gelijk voor een groep mensen, is dat een idee?" Eigenlijk is dat een heel goed idee! Dat ik daar nog niet eerder aan heb gedacht.
"W-wil je me daarbij helpen?"
"Tuurlijk love, hoe vaak heb je mij al geholpen?! Ik wil hetzelfde doen voor jou!" Ik glimlach en geef hem een kusje. Louis komt boven me hangen en geeft ook een kus dat leidt tot een zoen. Ik voel zijn tong over mijn lip gaan om zo toestemming te vragen. Natuurlijk geef ik hem die. Louis gaat altijd zo liefdevol en zachtjes met me om alsof ik breekbaar ben. Ik was nog niet klaar om het te doen. Louis wel, voor mij heeft hij een relatie gehad met een andere jongen. Dus voor hem is het niet nieuw meer, voor mij daar in tegen wel. We zijn inmiddels al een tijd bij elkaar en ik wil een toekomst met hem. Hij zegt me altijd dat we alle tijd hebben, dat hij op me wacht hoelang het ook duurt. Hij wil me niet dwingen om iets te doen. Het geeft me een fijn gevoel omdat hij mijn keuze respecteert.
——————————————————————————
Kort hoofdstuk, i know.
Heb t hoofdstuk opgesplitst, you'll
see why :)
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...