POV Louis !!!
Ik word wakker van de meisjes die tegen elkaar aan het praten zijn. Harry ligt dicht tegen me aan, in mijn armen. Ik geef een kusje op zijn wang en wurm me voorzichtig los uit onze greep om vervolgens de kleintjes aan te kunnen kijken. Ik geniet van hun lieve stemmetjes, ze zijn heerlijk aan het spelen met elkaar.
We zijn maar naar de woonkamer verplaatst zodat Harry nog even kan rusten. Wat had die arme jongen een angst gisteravond. Vannacht heeft hij mij nog een keer wakker gemaakt omdat hij bang was. Ik vertelde hem dat ik dichtbij 'm was en hij zich geen zorgen hoefde te maken, wat hem kalmeerde.
Daisy en Phoebe kijken naar de tv met een broodje in hun handen. Ondertussen zit ik met mijn gedachtes bij Harry en mijn relatie; We ontmoetten elkaar in een club genaamd 'Sweet Creature'. Hij was er met zijn vrienden en ik met de mijne. Volgens Nick was ik echt aan het staren naar Harry. Ik wist natuurlijk niet of hij gay zou zijn dus durfde ik niet op 'm af te stappen. Ik dronk wat biertjes met mijn vrienden en toen ik weer naar rechts keek zag een Harry weglopen met een meisje. Het duurde even tot ze terug kwamen dus misschien was het ook maar beter dat ik niet op hem af was gestapt. Ik wist helemaal niet wat er tussen hen was gebeurd maar ik ging al ergens vanuit. Toen hij weer terug kwam had hij een andere gezichtsuitdrukking, niet zo vrolijk als daarvoor. Even later zag ik hem in mijn ooghoek raar adem halen en wegrennen. Ik ben er maar achteraan gegaan en maar goed ook. Hij had net zo'n astma aanval als gister. Na zijn aanval keek hij me recht in mijn ogen aan. Ik verzonk, die fel groene ogen.. Zo mooi! Even later kwamen zijn vrienden die hem aan het zoeken waren. Ik ben achteraf zo blij dat ik hem achterna ben gegaan. Anders hadden nu we misschien geen relatie gehad.
Ik hoor de meiden giechelen om de tv. Inmiddels hebben ze hun broodje op. Ik loop de slaapkamer in en zie Harry nog steeds slapen. De dekens bedekken alleen zijn voeten tot zijn heupen, waarschijnlijk heeft hij de dekens in zijn slaap omgeslagen. 'Die tattoo's..' mijn vingertoppen glijden over zijn linker vogel tattoo op z'n borst. Daarna volgt zijn vlinder tattoo op zijn buik. Harry maakt een schokbeweging en glimlacht. Ik vervang mijn vingers met m'n lippen en geef kleine kusjes op zijn borst.
"Heb je nog een beetje kunnen slapen?" Vraag ik en ga weer verder met kusjes geven die vanaf zijn borst naar zijn nek gaan.
"Mhm-mm, na die ene keer ben ik niet weer wakker geweest" Ik ben nu bij zijn gezicht en Harry geeft me een kus.
"Gelukkig, we maken er een rustig dagje van" Harry glimlacht en rekt zichzelf uit. Zijn ogen vallen weer dicht.
"Ahw schatje, nog zo moe?" Harry knikt en maakt een gebaar dat ik bij hem mag komen liggen. Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen dus ga ik naast hem liggen. Harry kruipt tegen me aan en legt zijn hoofd op mijn borst. Voor zo'n 20 minuten liggen we heerlijk in stilte van elkaars aanwezigheid te genieten. De deurklink gaat omlaag en er komen 2 kleintjes de kamer in lopen met hun pyjamaatjes. Ze bedenken zich geen moment en klimmen het bed op om te knuffelen. Phoebe gaat gelijk naar Harry en Daisy blijft boven de dekens. Harry slaat zijn armen om het kleine meisje heen en zo liggen ze heerlijk te knuffelen. Daisy kruipt tegen mij aan en geeft me een kusje. We lijken net een gezinnetje.
"Zullen we jullie straks weer naar papa en mama brengen?"
"Jaaa, vanavond slapen we samen in onze nieuwe kamel" Zegt Phoebe enthousiast
"Komen jullie wel kijken?" Vraagt Daisy waarop ik knik.
"Tuurlijk kleintje"
"Ik wil die mooie kamer van jullie wel eens zien" Zegt Harry waarop de meiden giechelen. We hebben hun kamertje nog niet gezien na hij echt af was dus vanmiddag gaan we even kijken.
Harry en ik hebben de meiden vanmorgen in bad gedaan. Gisteravond zeurden ze er al om, thuis hadden ze namelijk geen bad. Het is echt een klieder boel geworden met al dat schuim. Phoebe had een schuimbaard bij Harry gemaakt en ik kreeg een snor. Wat hebben we gelachen met zijn vieren. Toen we allemaal klaar waren gingen we naar mijn ouders' huis.
Ik steek de sleutel in het gat die we hebben gekregen. Gelijk rennen de meisjes naar mijn vader en moeder.
"Heyy waren jullie er weer?!" Zegt mn moeder enthousiast.
"Hoe was het bij je grote broer en Harry?"
"We hebben patatjes gehad-"
"En een frikandel!" Onderbreekt Daisy Phoebe.
"Ja! En Louis wilde ons vangen maar dat lukte niet" Zegt Phoebe weer.
"Hij had mij gevangen hé?" Gaat Harry op ze in. De meiden zijn helemaal druk met hun verhaal waardoor mijn ouders, Harry en ik moeten lachen.
"En toen hebben we Harry samen gered. En.. en.. we hebben met z'n allen geslapen in 1 bed"
"We mochten ook in bad"
"Volgensmij is het voor herhaling vatbaar" Zegt mijn moeder met een knipoog.
"Het was enorm gezellig, toch Lou?" Ik stemt in
"Als we moeten oppassen zeg je het maar" Vertel ik. Mijn vader en moeder bedanken ons.
We zijn inmiddels boven om hun kamertje te bekijken. Het is super mooi geworden, echt Phoebe en Daisy. Roze muren, vrolijke schilderijen aan de muren en steigerhouten meubels. Harry glimlacht als hij een paar foto's aan de muur ziet. Ik kom naast hem staan en zie dat het de foto is in het ziekenhuis waar hij met de kleintjes in zijn armen slaapt.
"Ik vind het zo leuk om jou met mijn zusjes te zien"
"Ik hou van kinderen, en dit zijn gewoon schatjes"
"Mhm-mm, dat zijn ze. Ik kan niet wachten tot wij een gezinnetje hebben" Harry kijkt opzij, naar mij. Het is even stil maar dan verschijnt er een brede glimlach.
"Ik wil een toekomst met je Hazz" Hij zet een stap richting mij en leunt naar voor om me een kus te geven. De kleine ruimte die nog tussen ons zat word verbroken.
"Ik ook met jou, niets liever" Ik bijt op mijn onderlip en we belanden weer in een kus, een lange kus.
"I love you" Zegt Harry
"I love you to baby"
——————————————————————————
Eindelijk weer een update.
Heb het enorm druk, stage en school...
Ik probeer zo snel mogelijk weer te updaten!
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...