*Wekker gaat '7.15'*
Ik schrik wakker van het geluid. Ik reik mijn hand naar de wekker, druk hem uit en plof weer neer. Nog heel even houd ik mijn ogen gesloten en besluit mijn telefoon te pakken. Ik open Snapchat en maak een Goodmorning snap. Dan open ik de snaps van anderen.
Ik kijk naar de tijd '7.25' en stap uit bed. De kleren die ik gister klaar heb gelegd trek ik aan en loop naar beneden. Hier maak ik een ontbijtje en maak mijn lunch klaar voor school. Als ik het ontbijt op heb loop ik naar boven, poets ik mijn tanden en fix ik mn haar dat nog lekker wild zit. Snel spuit ik mijn favoriete parfum op van Gucci. Dan loop ik weer naar beneden, pak ik mijn tas en doe mijn lunchbakje er in. Ook stop ik er nog een banaan en waterflesje in.
De benodigde boeken voor vandaag had ik gisteravond al ingepakt.'8.00'
Normaal gesproken pak ik de bus naar school maar vandaag ga ik met de fiets. Ik doe mn oordopjes in en zet een playlist aan op Spotify. Dan zie ik mijn zus Gemma voor het raam staan. Ik zwaai, glimlach en fiets weg. Eenmaal aangekomen op school parkeer ik mijn fiets en loop over het plein. Ik zie mijn vrienden Niall, Liam & Zayn al staan. Ik loop naar ze toe en geef ze een bro-hug. Samen lopen we naar het lokaal en nemen plaats. De docent komt binnen en begint met de les '8.35'.
Na een aantal lessen komen we aan in het laatste lesuur, Engels. Mw. De Jong geeft Liam de beurt om een stukje te lezen uit het lesboek. Zodra Liam begint, hoor ik al snel dat zijn Engelse uitspraak erg gebrekkig is. Niall die naast me zit begint te grinniken en ik geef een stoot tegen z'n arm. Dan moet hij harder lachen en ik lach met hem mee. Mw. De Jong kijkt ons aan en maakt een gebaar dat we ons stil moeten houden. Liam kijkt onze kant op. Niall en ik doen ons best om onze lach in te houden maar als Liam weer begint met lezen beginnen we weer opnieuw. Dit keer lacht Liam ook hard mee en ondertussen leest hij verder. Zijn ogen worden waterig waardoor hij de woorden niet meer duidelijk ziet."Jongens, nu is het wel weer genoeg geweest" zegt Mw. De Jong. "Sorry" zeg ik en probeer me in te houden. Liam maakt de laatste zin af en kijkt weer richting ons met tranen over zijn wangen van het lachen. Wij, Niall en ik steken onze duimen overdreven naar hem op. Liam schudt zijn hoofd en grinnikt. Zayn geeft Liam een schouderklopje en zegt sarcastisch: "Goed gelezen Payno".
Na zo'n 40 minuten gaat de bel en iedereen juicht/schreeuwt. "VAKANTIE"!!
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...