"Nog een stukje naar links?" Ik doe wat Louis zegt
"Perfect!" Zegt hij en geeft me mijn gitaar aan. Ook geeft hij me een zacht kusje op mijn lippen, daarna gaat hij achter de camera staan.
"Moet ik even weg gaan?" Vraagt Louis lief, ik schud mijn hoofd. Ik heb tenslotte dit liedje voor hem geschreven en ik wil zijn reactie zien. Hij knikt en zet de camera aan.
"Hii! Ik ben Harry Styles en ik ga een zelf geschreven nummer zingen. Het liedje heet 'Sweet Creature' en is gebaseerd op mijn relatie met mijn lieve vriendje" Louis kijkt me met grote ogen aan en bijt op zijn lippen. Ik grijns naar hem en focus me dan op mijn gitaar waar ik mijn handen op de juiste plek leg.
"Sweet creature
Had another talk about where it's going wrong
But we're still young
We don't know where we're going
But we know where we belongAnd oh we started
Two hearts in one home
It's hard when we argue
We're both stubborn
I know, but ohSweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me homeSweet creature
We're running through the garden
Oh, where nothing bothered us
But we're still young
I always think about you and how
we don't speak enoughAnd oh we started
Two hearts in one home
I know, it's hard when we argue
We're both stubbornI know, but oh
Sweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me homeI know when we started
Just two hearts in one home
It gets harder when we argue
We're both stubborn
I know, but ohSweet creature, sweet creature
Wherever I go, you bring me home
Sweet creature, sweet creature
When I run out of road, you bring me home
You'll bring me home"Zachtjes maak ik het gitaar stukje af en geef Louis een knikje dat hij de camera mag uit zetten. Ik zet de gitaar naast me neer en zie Louis op me af lopen. Hij laat zich zakken op mijn schoot en geeft me een lange kus.
"Dat was zo mooi!" Meteen geeft hij me weer een kus, ik glimlach ondertussen en pak zijn heupen vast.
"Je moet trots op jezelf zijn baby, het klonk super!" Ik begin te blozen en kijk omlaag, verlegen trekje..
Even later zijn we aan tafel gaan zitten om de video te posten op Youtube en Instagram. Je moest eens weten hoe zenuwachtig ik was op het erop te zetten, maar Louis hielp me. Het is zo lief om te horen hoe trots hij op me is!
Vandaag hebben we afgesproken om bij Zayn te gaan zwemmen, hij heeft namelijk een ingebouwd zwembad. We lopen langs het huis en komen uit in de achtertuin waar iedereen al is, ook Lynn, Eva, Gigi en Maya zijn er. Maya is de vriendin van Liam, sinds een paar dagen zijn ze officieel samen. Ik ben heel nieuwsgierig hoe Gigi en Maya zijn, maar door mijn verlegen eigenschap vind ik het soms lastig om nieuwe mensen te leren kennen. Tenzij ze het makkelijk voor me maken en gewoon lekker praten.
"Hey jongens! Kom verder" Zegt Zayn uitnodigend, we lopen met hem mee naar het zwembad en leggen onze handdoeken neer op het gras. Iedereen geeft ons een knuffel, Zayn stelt Gigi aan ons voor. Zoals we al dachten is het een hele leuke meid, perfect voor hem. Dan komt Liam aanlopen met Maya, we geven elkaar een knuffel.
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictieDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...