Al snel komt Niall met wat water en iets te eten.
"Oke.. Er waren geen plakjes brood maar wel stokbrood. Dat is ook goed toch?" Zegt hij vragend.
Ik grinnik en heb even een zware ademhaling tussendoor.
"Voorzichtig aan curly" Zegt Louis beschermend,
ik kijk hem aan en glimlach. Dan neem ik het glas water aan van Niall en neem ik een slokje. Louis neemt daarna het glas van me over.
Niall geeft me een stukje stokbrood, ik neem een hapje. Dan kijkt Louis verbaast naar Niall.
Niall snapt zijn reactie gelijk.. "Harry houd van brood" grinnikt hij.
"Ahh, vandaarr" Lacht Louis. En hij kijkt hoe ik mijn stokbroodje naar binnen werk. Hij geeft het glas water. "Hier, neem nog maar een slokje." Zegt hij en ik volg zijn verzoek op.Niall helpt me overeind. Zodra ik sta moet ik een keer flink hoesten.
"Careful!" Zegt Louis.
"Het is al goed, heb ik vaker na zo'n aanval." Zeg ik.
"Hoe ga je naar huis?" Vraagt Louis.
"Ik neem hem mee achterop de fietsendrager." Zegt Liam. Louis knikt. "Goed uitrusten hé, curly!" Zegt hij nog. Liam, Niall en Zayn bedanken Louis meerdere keren voor zijn hulp.
Louis zegt: "I did what i had to do" En glimlacht.Eenmaal bij de fietsen kom ik Lynn weer tegen.
"Wat is er met jou gebeurd!" Vraagt ze.
Ik trek mijn schouders op en zeg: "Ik had een flinke astma aanval."
"Gaat het weer een beetje?" Vraagt ze. En ik vertel dat het een stuk beter gaat. "Lief dat je het vraagt!" Zeg ik. "Waar moet je heen?" Vraagt Liam aan Lynn.
"Weet je waar het Vondelpark is?" Zegt ze.
"Hey daar woon ik tegenover" Zeg ik.
"Really? Ik woon er achter." Zegt Lynn.
"Ik fiets met een vriendin van mij naar huis. Fietsen jullie mee?" Vraagt ze dan.
"Gezellig, Liam moet wel straks met de bus". Zeg ik.
Dat vind Lynn helemaal prima. En zo fietsen we met zijn 4'en richting de bushalte. Liam stapt af en geeft de fiets aan mij. We zwaaien Liam uit en hij stapt in de bus. Dan fietsen we verder. De vriendin van Lynn woont dichtbij het station dus haar zetten we ook even af. We zeggen gedag tegen haar.
Nu is alleen Harry's fiets nog over. We besluiten om te wisselen omdat ik best uitgeput ben geworden van het trappen. Ik stap achterop en Lynn fietst richting mijn huis. Ze zet me af en ik bedank d'r voor haar hulp. Ik geef haar een knuffel en zeg: "Neem anders mijn fiets maar mee naar je huis. Dan hoef je niet nog dat stuk te lopen."
"Dat is lief van je Harry!" En ze geeft me haar adres zodat ik weet waar ik mijn fiets kan ophalen.
"Thankss" Zeg ik en zwaai haar uit.
JE LEEST
The first time i saw you (DUTCH)
FanfictionDoor iets uit het verleden van Harry heeft hij astma aanvallen gekregen die hij zelf niet altijd onder controle kan houden. Wanneer Harry in een club is met zijn vrienden word hij plots benauwd. Hij rent naar buiten En roept om hulp. Iemand komt op...