A/N: warning!! Chihevchee zuugeed ene duug sonsood unshaarai ❤️🙆🏻♀️
Зузаан зөөлөн уруулаараа гүн үнсэн тааралдсан газар бүрээ шимэх нь ухаанаа алдахад минь хүргэж байв.
Тэр даашинзны минь хоёр мөрийг буулган цахилгааныг нь доошлуулан доороос нь татаж, түүний өмнө би дотуур хувцастайгаа үлдэхэд тэр уруулаа хазлан дээрээс минь хүсэл шунал дүүрэн харцаар харж байлаа.
Жимин пиджак цамцаа тайлан цээжээрээ нүцгэрэн дээрээс минь гараараа орноос тулан тонгойход би түүний гайхалтай булчинг илж, доошилсоор өмднийх нь гаднаас эрхтэнг нь базахад тэр ёжтой инээмсэглэн хөхөвчийг минь тайлан хөхийг минь сорон үнсэх бөгөөд ингэж удаан хэвтсэнгүй би түүнийг доороо оруулан эрхтэн дээр нь тааруулан суугаад ташаагаараа багахан хөдлөхөд сарны гэрэл таазнаасаа шал хүрсэн том цонхоор чөлөөтэй нэвтэрч байв.
Тэр тэсгэл алдсан бололтой буцаан намайг доороо оруулаад нарийн бензийг минь тайлаад өөрөө ч мөн нүцгэрэв.
"Надад ч бас хайртай юм байж өөр хүнтэй гэрлэ гэж хэлнэ гэнээ" хэмээн ямар ч сануулгагүй дотор минь нэвтрээд өмнө нь эхэндээ зөөлхөн байдаг байсан бол энэ удаад галзуу мэт л хурдалж байна.
Хөх минь түүний цохилтод савчаад байх тул би хөхөө гараараа барьж тогтоож байснаа төдөлгүй би түүний дээр гарч суун хөхөө барин зөөлнөөр хөдөлж тачаадан гиншиж, нуруугаараа хотойн сул байх үсээ шидлэн байхад Жимин ташаанаас минь барин мөн л зөөлөн хөдөлгөж байв.
Түүний дуу чангаран чихэнд минь чимэг болон сонсогдоно. Бидэнд дуусгах хүсэл огтхон ч алга. Тэр байрлалаа солин намайг дөрвөн хөллүүлж хойноос минь хийж, нарийхан бэлхүүсийг минь илэх нь гайхалтай.
Нуруун дээр минь зөөлөн үнсэж байгаа нь үнэхээр тааламжтай. Энэ байрлал ч тийм их удсангүй. Түүний эрхтэн миний дотор байх хэдий ч тэр огт салгалгүй намайг тэврэн, би түүний бэлхүүсийг хөлөөрөө ороож, үнсэлцэн явсаар угаалгын өрөөнд ирлээ.
Усны онгоцонд хөөстэй бүлээн ус дүүрэн байх ба тэр эхлээд онгоцонд орж суун дараа нь намайг ороод ир гэж дохих үед би түүний дээр суув.
Жимин доороос минь хүчтэй цохин онгоц дүүрэн ус халгин асгарч байвч бидэнд энэ огт хамаатай байсангүй. Би хойшоо гэдийн гинших бол Жимин хөхнөөс минь үмхэн толгойгоор нь оролдож улам л байж ядуулж байлаа.
Нэг тавилтын дараа тэр намайг угаалгын өрөөний хана түшүүлэн хана руу харуулж зогсоогоод нэг хөлийг минь өргөж дахин л ажил эхэллээ. Би хананаас маажин тачаадах бол Жимин хөхийг минь чанга базлан баргил хоолойгоор " Алив охин минь" хэмээж байлаа.
Дараа нь угаалгын өрөөний тольны урдах шүүгээн дээр намайг суулган хөлийг минь дэлгэж, өөрөө дунд нь орж зогсоод мөн л асар их хурдалж байв.
Амнаас минь эрээ цээргүй үгс, авиа гарч бараг хоолойгоо сөөтөл гиншиж байсан байх. Төдөлгүй буцаад орон дээрээ ирж намайг хэвтүүлээд тэр миний дээр гаран хэвтэв.
Би түүнийг тас тэвэрч нуруунаас нь маажин гиншиж байхад тэр орны толгойноос хоёр гараараа тулан улам хүчтэй хөдлөхөд ор салж унаж байна уу гэлтэй л дугарч байлаа.
Би дахин дээр нь гарлаа. Энэ удаад хамгийн оргил үе нь байсан байх. Тэр өмнөхүүдээсээ ч хүчтэй байна. Доороос ирэх цохилтод би золтой л нисчихгүй тогтож байв.
Хоёул гэдийн хоолойныхоо хэрээр тачаадаж байхад бидний хөлсөндөө норсон гуяууд маань наалдан салан үнэхээр их чимээ үүсгэж байв.
Миний үснээс ус дуслан хөхийг минь даган урсах бол Жиминий хөлөрсөн цээж нь галзуурмаар харагдаж байв. Миний хана чангарч түүний эрхтэн ч хатууран эхлээд би дараа нь Жимин тавив. Бид тэврэлдэн оронд орж түүний цээжийг би дэрлэн унтахаар хэвтлээ.
YOU ARE READING
Халуухан зураач +21 mgl 🔞 /COMPLETED/
RomanceЕр нь бол smut. +18 хэсгүүд ихтэй. Сонирхоод уншвал их сонирхолтой 🤣