Сарны гэрэлд

7.6K 229 7
                                    

   Зохиолчын талаас

  Бие биенээ санаж бэтгэрсэн 2 нэгнээ идэх мэт л үнсэлцэнэ. Ёнмин Жиминд тэврүүлэн үнсэлцэж явахдаа нэг зүйл анзаарсан нь, Жимин байшингаас гарч байлаа. Хэдий гайхсан ч асуух хүсэл байсангүй.

Тэд ийнхүү байшингийн гадаах сандал ширээ нь нийлсэн модон дээр ирлээ. Ёнмин Жиминийг эхэлж хэвтүүлэн дээр нь гарч суугаад өмссөн байсан футболка тайлан газар шидэхэд Жимин ч түүний гоолиг биеийг тэргэл сартай шөнө хангалттай сайн харж байлаа.

Ёнмин түүний дээрээс тонгойн зөөлөн үнсэхэд Жимин асгаран ирж буй намирсан бор үсийг нь чихнийх нь ардуур хийн энхрийлэн үнсэнэ. Жимин түүнийг өөр дээрээсээ буулгаж өөдөөс нь харан суугаад Ёнминийг удаан ширтэнгээ хөхөвчийг нь тайлж байв.

Ёнмин ч түүний цамцыг зөөлнөөр тайлан үнсэлцэж, яг л анхны шөнөө догдолж байгаа өсвөр насны хүүхдүүд шиг л байв. Жимин Ёнминий цээжин дээр үнсэн чихийг нь имрэн таалах бол Ёнмин түүний үсээр оролдоно.

Дараа ээлжинд Жимин Ёнминийг хэвтүүлээд өмдийг нь татан тайлаад өөрийнхөө өмдийн хамт сандал дээр тавин эргэж хараад Ёнминийг зөөлөн үнсэнэ. Жимин шал өөр хүн шиг л байлаа.

Зөвхөн дотуур хувцастайгаа үлдсэн тэдэнд нүцгэрэх маш амархан ойрхон байхад Жимин мөн л удаанаар Ёнминий дотоожыг тайлж байв. Ёнмин ч түүнд өгзөгөө өргөн туслахад Жимин ч шалавлан мултлаад, өөрөө ч бас нүцгэрлээ. Яагаад ч юм энэ үед тэдний зүрх хүчтэй цохилон, амьсгаадаж мөн сандарцгааж байв.

  Энэ удаад тэд өмнөхөөсөө илүү зөөлөн тайвнаар эхэлж байв. Хоёул биенийхээ нүд рүү харан ямар нэгэн зүйлийг ярилцах бол Жимин эрхтнээ түүн рүү бага багаар нэвтрүүлж, хэсэг хугацааны дараа зөөлнөөр хөдөлж эхлэхэд Ёнмин ташаагаараа тосгуулан хөдөлж байлаа.

Анхны удаагийнх мэт хэт зөөлөн секс аажим аажмаар, гэхдээ маш удаанаар хурдаа ахиулж байсныг зохиолч буюу би, Жимин бас Ёнмин бид 3 л мэднэ. Ёнмин Жиминий хүзүүгээр гараа ороон тэвэрч тэд зөөлөн хөдлөхийн хажуугаар зөөлөн ч үнсэлцэж байв.

Төдөлгүй байрлал солигдон Ёнмин Жиминий дээр суун, Жимин 2 гараараа ширээнээс тулах бол Ёнмин мөн л түүний хүзүүгээр гараараа ороон тэвэрч, зөөлөн сууж босон аяархан гиншиж байв.

Хааяахан Жимин түүний хөхний толгойг хэлээрээ оролдоход Ёнмин тэрний үснээс зөөлөн базлан тачаадна. Тэргэл сартай, тэнгэр дүүрэн ододтой зуны дулаан шөнө 2 хос ийн жаргаж байлаа.

Гэтэл Жимин түүнийг доороо оруулан хэвтүүлээд хөх, бэлхүүс, хүйс гээд тааралдсан газар бүрээ зөөлөн үнсэн гижигдэж явсаар Ёнминий нэг хөлийг мөрөн дээрээ давуулан тавьж, дахин ажил эхэллээ.

Ёнмин хөхөө базлан гиншин тачаадах бол Жимин түүний өгзөгнөөс базлан ямар гээчийн үзэсгэлэн гоо түүний өмнө энхрийхэнээр янаглаж байгааг бахдан харж мишээнэ.

Удалгүй Жимин тонгойн түүний духан дээр үнсээд хоёр гараараа Ёнминий толгойн хоёр талд түшээд хүчээ авч эхлэв. Ёнмин түүний бэлхүүсийг хөлөөрөө ороон түгжих бол хэт ойртсоноос хос хоёрын хөхний толгойнууд хоорондоо шүргэлцэн тийм гэхийн аргагүй сэрлийг хөдөлгөж байв.

Ширээний бүтээлэг хэдийн тэр хоёрын хөлсөнд норж, биенд наалдаж байсан ч анзаарах сөхөө алга. Гагцхүү биесээ ширтэх нүд нь л зүгээ буруулахгүй байлаа.

Жимин түүнийг зөөлөн үнсэхдээ хэлээ дотогш оруулан сонжиж байх нь Ёнминд таалагдав бололтой тэдний хэл орооцолдон тоглож байв. Хүчтэй хэдэн бүлэлтийн дараа чанга дуугаар тэд зэрэг тавин Жимин Ёнминий хажууд хэвтэн духан дээр нь зөөлөн үнсэж, шөнийн оддыг хамтдаа харсаар унтаж орхижээ.

Байшинд тэднээс өөр хүн байхгүй учир ердөө ширээний бүтээлгээр биесээ хучаад тэврэлдэн унтах тэд дэндүү романтик харагдана.


A/N: Зиа шинэ хэсэг маань орлоо. Өөрийнхөө хэмжээнд хамгийн удаанаараа уншиж үзээд дуундаа тааруулсан шүү. Тэгэхгүй бол өмнөх дээр дуундаа амжсангүй гээд гомдоллоод байсан. Уучлаарай. Зохиолч нь өөрөө их хурдан уншдаг болохоор парт10 дээр бага зэргийн алдаа гаргасан байх. Энэ удаад дуундаа амжих байлгүй дээ. За бүгдэд нь хайртай шүү ❤️
    Аан бас үри Жимин гэнэт сонин түрэмгий биш болсон нь зүгээр л романтик гадаах орчны үдэшд тааруулсан шүү ойлгоорой. Тэгээд гоё төсөөлөөд уншаарай хөөрхөнүүд минь ❤️🙆🏻‍♀️

Халуухан зураач +21 mgl 🔞 /COMPLETED/Where stories live. Discover now