- Twitter -
@/ pjm
"Feribot faciası, 253 ölü."
🔄 173 ❤️ 2.973
🗨️ 794
***
Jimin elindeki telefonun ekranını kapatıp masaya bıraktı ve sütlü kahvesini içmeye devam etti.
İlk rüyasını hatırladığı günden sonra tüm arkadaşları Jeon Jungkook'un kim olduğunu araştırmaya başlamışlardı, farklı farklı bilgiler bulup birbirleriyle paylaşmış, ama zaten bir şey olacak olsa üç yıl önce olurdu diye düşündükleri için olayın üstüne çok fazla düşmemişlerdi.
"Üç gündür bakıyorum, şarkıları çok iyi aslında."
Jimin camdan bakıp dışarıda uçan kuşları izlemeye devam ederken Tae, elini sarı saçlı gencin önünde sallayıp dikkatini çekmeye çalıştı.
"Sana diyorum."
"Ne diyorsun, duymadım."Tae, elindeki telefonu arkadaşına verip konuşmaya devam etti.
"Rapper olduğunu biliyoruz zaten ama sesi bir rapper için fazla güzel bazen slow şarkılar da söylüyor."
Jimin sayfayı aşağıya doğru kaydırıp şarkıcının, veya rapperın, fotoğraflarına bakmaya devam etti.
"Günlerdir aynı konuyu konuştuğumuz için dikkatimi verememişim kusura bakma."
Tae tam arkadaşına acıtacak bir laf sokmak üzereyken Hoseok'un aniden yanına oturmasıyla irkilip diyeceklerini unuttu.
"Onu bilmem ama ben arkadaşını çok beğendim."
"Arkadaşı?"
Jimin meraklı gözlerle ceketini çıkartmaya çalışan gence bakıp bekledi.
"Evet başka bir rapperla yakın. Gerçek adı Yoongi ama sahne adı Suga."
Tae, Hoseok'a karşı 'aşk' gibi bir his beslemiyor olmasına rağmen başka birini beğenince kıskanıyor, hatta utanmasa trip bile atıyordu.
"Gözlerinden kalp çıkacak yavaş ol."
Hoseok başını arkaya atıp gözlerini tavana dikti ve kendi kendine konuşmaya başladı.
"Benim tek suçum şarkı zevkimin mükemmel olması mı? Arkadaş edinirken kimse bana başka hiçbir şeyi beğenemeyeceğimi söylemedi."
Jimin olanlardan tamamen uzak konulara dalıp giderken telefonunun üst üste defalarca titremesiyle dikkatini oraya verdi ve ekranı açıp bildirimlerini kontrol etti.
"siktir..."
Hoseok ve Tae tartıştıkları konuyu unutup Jimin'e bakmaya başladılar. Bir açıklama yapmasını beklemelerine rağmen Jimin bir şey demiyor, sadece telefon ekranına bakıyor ve küfür ediyordu.
"Nasıl oldu bu?"
Tae susmayı bırakıp sordu,
"Bize de söyleyecek misin artık?"Jimin ise bunu nasıl anlatacağını bilemeyip sadece "Namjoon mesaj attı." dedi ve telefonu karşısında duran iki gence uzattı.
Hoseok gözlerini kocaman açıp telefona bakmaya devam ederken Tae gayet rahat bir tavırla, aslında rahat değildi sadece gergin havayı dağıtmak istemişti, "ne olacak canım, hallolur." demişti.
"Şu an beni yolda görseler üstüme atlayabilirler biliyorsun değil mi?"
Hoseok telefonu masaya bırakıp cümlelerini toparladı ve olabildiğince zeki yorum yapmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanfictionSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...