2 yıl sonra
"Benim güzel sevgilim," dedi Jungkook son harfi uzatarak. "Hazır mısın?"
Jimin aynada kendine bir kez daha baktıktan sonra Jungkook'a döndü.
"Nasıl olmuşum?"
Jungkook yavaş adımlarla Jimin'e yaklaştı. Ellerini Jimin'in belinde birleştirip büyülenmiş bir ifadeyle sevgilisini izledi, "O kadar kusursuzsun ki," diye söze başladı. "Seni her gördüğümde acaba bir rüyanın içinde miyim diye düşünüyorum."
Jimin gülümserken kollarını Jungkook'un boynuna doladı.
"Hala inanamıyorum," dedi Jimin. "Evli olduğumuza, birlikte yaşadığımıza inanamıyorum."
Jungkook Jimin'in dudaklarına ıslak bir öpücük bırakmadan hemen önce, "Son iki yıldır sadece bunun hayalini kuruyordum." dedi.
"Seninle tanıştığımdan beri rüya görmüyorum," diye fısıldadı Jimin.
"Demek ki hepsi seni bulana kadarmış.""Sen hayatıma girdiğinden beri her şey o kadar güzel ki, bazen ben rüya mı görüyorum diye düşünüyorum."
Jimin buna güldükten sonra Jungkook'u kendine çekip öptü.
"Artık gidebiliriz," dedi Jimin büyük bir mutlulukla.
***
"Geriye dönüp bakıyorum da, nasıl düşmandınız ama birbirinize."
Jimin, Yoongi'nin küçük hatırlatmasıyla gülüp başını eğerken Hoseok bir yenisini eklemek istemişti;
"Jungkook ilk kez okulun önüne geldiğinde Jimin sinir krizi geçirecek gibi duruyordu."
Jin kaşlarını çattı, "o gün gitmemesini söylediğim halde gitmişti." dedi. Sonra ekledi; "Üstelik Yoongi'yi de yanında götürmüş."
Jungkook bu konuşmalardan eğleniyor gibi duruyordu, "İyi ki gitmişim ama, hem tek başıma gitseydim çok dikkat çekerdi."
Tae ve Namjoon kendini tutamayıp gülerken Hoseok, "Dikkat çekmediğini mi düşünüyorsun?" diye sormuştu.
"Umarım?"
"Aman!" diye araya girdi Jimin. "Kaç zaman önceydi artık olan oldu."
Bu sırada Jin sepetten çıkardığı plastik tabakları masaya koyuyordu. Neredeyse dört ay sonra hepsi tekrar bir araya gelmişti.
Yemekler dağıtılırken Yoongi, "siz bir haftadır evlisiniz," dedi.
Tae yapmacık bir şekilde şaşırıp elini ağzına kapattı, "Aman tanrım ciddi misin?"
Namjoon da oyuna dahil olmuştu, "Bilsek düğünlerine giderdik."
Masada Yoongi hariç hepsi kahkaha atınca Yoongi gözlerini devirdi.
Jimin gülümsemesini zar zor durdurup "Tamam hadi söyle," dedi. Ciddi kalmak için büyük bir çaba sarf ediyordu ama çok başarılı olduğu söylenemezdi.
"Yani?" diye söze başladı Yoongi ağzına patates kızartması atarken. Zaten ortada olan bir gerçekten bahsediyormuş gibi bir hali vardı. "Evliyseniz birlikte yaşayın artık."
Jungkook başıyla onayladı, "Taşımamız için benim turumun bitmesini bekliyorduk, dün bitti biliyorsun zaten."
Jin kaşlarını kaldırarak güldü, "Ben senden daha çok çalışıyorum ama sen daha çok yoruluyorsun. Nasıl oluyor bu?" dedi iğneleyici bir ses tonuyla. Aynı zamanda içkileri cam kadehlere doldurmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanficSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...