şarkının bölümle bir alakası yok, sadece hoşuma gidiyor
İyi okumalar
***
Jimin okuldan koşar adımlarla çıkıp evine gitmek için ceketini giyerken Tae onu ikna etmeye çalışıyordu.
"Senin evin daha büyük diye orda olsun istiyoruz. Söz tüm pisliği biz toplayacağız."
Jimin ceketini giyip çantasını tek omzuna astıktan sonra arkadaşına baktı. Bakışlarından anlamasını umdu ama olmadı. Bu yüzden bir açıklama yaptı. "Bak," dedi sakince.
"Parti havamda değilim ve evimde onlarca kişi olmasını istemiyorum.""Ne demek parti havamda değilim ya bunun havası mı olur?"
Tae bir anda bağırınca Jimin sinirlendi, "Evet!" diye bağırdı o da.
Koskoca amfi boşalmıştı ve sadece ikisi vardı yani istedikleri kadar bağırabilirlerdi.
"Biraz dinlenmek istiyorum git kendi evinde yap ne yapacaksan."
Tae pes etmişti, "Of çok sıkıcısın. Bari şimdi bir şeyler yapalım."
Jimin hemen, "olmaz," diye karşı çıktı.
Önce eve gidip güzelce dinlenmesi, sonra hazırlanıp Jungkook ile buluşması gerekiyordu.
Tae'nin cevap vermesini beklemeden çok yorgun olduğuna dair bir şeyler söyleyip hızlı adımlarla yanından geçti ve gitti.
***
Eve gelip dinlenme planı gerçekleşmişti ama maalesef Jungkook ile buluşamamıştı.
Jin, Jimin eve gittikten yaklaşık iki saat sonra onu aramış ve acilen gelmesi gerektiğini söyleyip konum atmıştı.
Jimin arabayı karakolun önüne park edince kaşlarını çatıp telefon ekranını tekrar kontrol etti. Evet, konum doğruydu.
"İyi de burda ne işimiz var?" diye kendi kendine mırıldanırken arabadan inip içeri girdi.
Kapıdan içeri girer girmez Jin'i telefonda konuşurken buldu. Hemen yan tarafta koltukta ise Yoongi oturuyordu. Hızlı adımlarla onların yanına gitti.
"Neler oluyor?" dedi Yoongi'ye. Göz ucuyla Jin'e bakmıştı.
Yoongi ise omuz silkip "Jungkook'u içerden çıkartmaya çalışıyoruz." demişti.
Jimin şok olmuş bir şekilde, "Umarım 'içeri'den kastın tuvalet falandır." diye mırıldandı.
Yoongi önce espriye gülmüş, sonra yine ciddileşmişti. "Hayır," dedi gayet net sesiyle. "Birini dövdü."
"N-ne demek birini dövdü? Kimi?"
Jimin diyecek bir şey bile bulamıyordu, belki de inanmak istemiyordu.
Yoongi cevap vereceği sırada Jin sinirli bir şekilde yanlarına gelmişti ve yine sinirle, "En erken yarınaymış, gelemiyor." demişti.
Jimin "Kim?" diye sorunca Jin onu fark etmişti. "Sonunda geldin," dedi tek nefeste. "Avukat gelemiyormuş ve şu durumda devletin verdiği avukatlarla bir şey yapamayız."
"Artık bana neler olduğunu düzgünce anlatacak mısınız yoksa şuraya bayılıp kalayım mı?" dedi Jimin yeri gösterirken.
Jin ise gayet netti, "Jungkook hala sinirli ve muhtemelen onu bir tek sen sakinleştirebilirsin. O sana neler olduğunu," sonra elini yanlış bir şey söylemiş gibi havada salladı. "neler yaptığını anlatır." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanfictionSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...