22. Bölüm

1.2K 124 19
                                    

Hikayenin kookmin etiketinde 3. olmasına yardım ettiğiniz için, destekleriniz için çok teşekkür ederim. Sizi gerçekten çok seviyorum

***

Jimin birinin yüzüne dokunup durmasıyla uykusundan uyanmıştı. Gözlerini açtığında hemen karşısında Jungkook'u gördüğüne şaşırdı ama şaşkınlığı çok kısa sürede ikiye katlanmıştı çünkü daha birbirlerine'günaydın'bile demeden Jungkook Jimin'in dudaklarına dudaklarını bastırmıştı.

Jimin'in dudaklarından diliyle geçtikten sonra geri çekildi.

"Günaydın," dedi aşırı derecede mutlu bir şekilde. Jungkook kırmızı ıslak dudakları, şiş gözleri ve dağınık saçlarıyla Jimin'e istediği her şeyi yaptırabilirdi.

Jungkook'un durumu da çok farklı değildi; Jimin, pembe dolgun dudakları, kısık bakışları ve omzunun birini açık bırakan geniş beyaz tişörtü ile oldukça çekici duruyordu.

"Günaydın?" dedi Jimin kaşlarını çatarak.

Jungkook oflayarak kendini yatağa, Jimin'in yanına bıraktı, "alt tarafı uykudan uyandın, ne bu mutsuzluk?"

"Mutsuz değilim," dedi Jimin yatakta dönüp kollarını Jungkook'un beline sararken. "Mutsuz olmanın kıyısından bile geçmiyorum şu an."

Dün  birçok duyguyu aynı anda yaşadığı için Jimin'in başı patlamaya hazır bir bomba gibiydi. Bir an önce ilaç içmesi gerekiyordu yoksa tüm günü zehir gibi geçecekti.

"Burda seninle tüm günümü geçirmeyi çok isterdim ama," diye mırıldandı Jungkook Jimin'in saçlarını öpterken. "Kalkıp hazırlanmamız gerekiyor."

"Ne? Neden?"

"Çünkü bizi kahvaltıya bekliyorlar."

Jimin başını kaldırıp Jungkook'a baktı, "kim bekliyor?"

"Herkes toplanmış ve muhtemelen yarım saat içinde orda olmazsak bizi ellerinde sopalarla kovalayacaklar."

Jimin gülümseyip Jungkook'a bakmaya devam etti. Bu gülüş daha çok 'bir fikrim var' gülüşü gibiydi ve bu Jungkook'un hoşuna gitmişe benziyordu.

"Ya da," dedi yattığı yerden kalkıp oturur pozisyona gelirken. "Telefonlarımızı kapatıp burda vakit geçirebiliriz."

Jungkook da onun gibi kalkmaya çalışınca Jimin göğsüne bastırıp onu tekrar yatırdı ve Jungkook'un üstüne oturdu.

"Bunu beklemiyordum," diye mırıldandı Jungkook.

Jimin cevap vermeden Jungkook'un üzerine eğilip Jungkook'un dudaklarına ıslak bir şekilde öptü. Jungkook ellerini Jimin'in beline dolayıp daha çok kendine çektikten sonra öpüşüne karşılık verdi.

Jimin dudaklarını geri çekip bir saniye Jungkook'a baktıktan sonra başını, sevgilisinin boynuna gömdü. Jungkook'un pürüzsüz boynunu birkaç kez öptükten sonra diliyle öptüğü yerlerin üzerinden geçip birkaç dakika sonrasında büyük bir morluk çıkacak şekilde emdi.

Jungkook olduğu durumdan yeterince mutluydu ve bu anın bitmesini istemiyordu. Bu yüzden Jimin'in tişörtünün eteklerinden tutup yukarıya doğru çekti. Jimin geri çekilip kollarını kaldırınca beyaz tişört odanın başka bir köşesine gitti.

Jungkook rahat bir hareketle Jimin'i altına aldı. Anlaşılan, sıra ondaydı.

Jimin'in dudaklarını öptükten sonra alt dudağını emerek geri çekildi ve Jimin'in üstünden aşağıya doğru kayıp göğsüne doğru gitti.

Dream Glow   ' Jikook 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin