7. Bölüm

1.8K 191 52
                                    

Bölüm şarkısı:
Zayn - tonight

***

Kaçmak, bir çoğumuzun yapmaktan hoşlanmadığı ama sık sık yaptığı bir eylemdir.

Bir köpek kovalarsa, kaçabiliriz. Fobilerimizden, onlarla yüzleşmekten de kaçabiliriz peki ya hayatın gerçeklerinden?

Onlardan kaçmak, bir köpeğin önünde koşmak kadar kolay değildir.

İnsan geçmişinden, cinsel kimliğinden, isteklerinden kaçamaz.

Belki bir gün sonra, belki bir yıl, belki de yirmi yıl sonra ortaya çıkarlar.

''Özür dilermiş, aptal.''

Jimin, Jungkook'un onu araştırması ve unutmak istediği her şeyi yüzüne çarpmasından sonra yeni yeni kendine geliyordu. Tam üç gün olmuştu ve bu üç günün özeti şu şekildeydi; acı, gözyaşı, alkol, daha fazla gözyaşı, biraz küfür ve artan sinir krizleri. 

''Belki de gerçekten konuşman gerekiyordur, pişmandır?''

Hoseok'un dediği şeyle Jimin sinirle arkadaşına bakmıştı. 

''Pişman mıdır? Ah tamam o zaman ya pişmanmış.'' 

Küçük ama sinirli olduğu için damarlı elini saçlarının arasından geçirdi ve oturduğu yerde duramayacağını anlayınca ayağa kalkıp büyük salonda bir oraya bir buraya yürümeye başladı. 

''Sikerim onun pişmanlığını, sizin zorunuzla geldim zaten. Davet edildiğim yerde gördüğüm muameleye bakın.'' 

''Tamam bir sakin ol, gel otur.'' 

Namjoon onu sakinleştirmeye çalışırken Tae oynadığı telefonunu cebine koyup ayağa kalktı ve mutfağa gitti. 

Bir dakika sonra elinde iki büyük cips paketiyle geldi ve birini Jimin'e uzatırken diğerini dişiyle açmaya çalıştı.

"Sakinleş dediniz diye sakinleşmeyecek, cips yese kendine gelir."

Jimin aldığı cips paketini sinirle açtı ve içinden üç dört tane alıp geri kalanlarını Hoseok'a verdi.

"Hadi uyuyalım, saat kaç oldu?"

Namjoon arkadaşının sakinleşme belirtisi göstermesi üzerine rahatladı.

"Saat on iki oldu, evet."

Jimin odasına gittikten sonra arkadaşları da büyük evin odalarına dağıldı. Zaten yarın erkenden hepsinin dersi vardı.

***
- Twitter -

@/ pjm

Fabrikada patlama, çok sayıda yaralı var.

🔄1.672    ❤️3.429

***

"Dün gece yine uykusuz kaldın anlaşılan."

Jimin yavaşça başını aşağı yukarı salladı ve Namjoon'u onayladı.

"Bu gece de uykusuz kalacaksın."

Masada oturan üç kişi Hoseok'a anlamsızca bakarken Hoseok bir açıklama yapma gereği duymuştu.

"Bu gece diyorum, parti veriyoruz."

"Pardon ne için?"

Tae aslında sormayacağı bir soruyu sordu. Çünkü genelde bir parti varsa sorgusuz sualsiz Tae orda olurdu.

"Siz ikiniz," dedi Namjoon parmağıyla karşısında oturan Tae ve Hoseok'u işaret ederken, "biriniz parti için plan yaparken diğeriniz nedenini mi soruyor?"

Dream Glow   ' Jikook 'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin