Bölüm şarkısı:
Faydee - unbreakable
***
"Jeon Jungkook burda."
Jimin, arkadaşının onunla dalga geçtiğini düşündüğü için sadece gülmüştü ve "gerçekten, orda ne oluyor?" diye sormuştu.
Merak ettiği ve boyu diğer insanlara göre daha kısa olduğu için yukardan bakamıyor, sadece başını sağa sola hareket ettirip bir şeyler görmeye çalışıyordu.
Açılan küçük boşluktan gerçekten de Jungkook'u görünce gözlerini ve ağzını kocaman açıp donmuştu.
Tae yeni yeni hayranı olmaya başladığı bir sanatçının dibinde olduğu için sevinse mi şaşırsa mı bilemediği için iki duyguyu da doruklarda yaşamaya karar vermişti ve öyle yapıyordu.
Hoseok, Tae'ye göre daha sakin bir sevinç yaşarken Namjoon Jimin'e odaklanmıştı. Yani Jimin'in tepki vermeden Jungkook'a bakıyor olmasına.
Jimin gözlerini ondan ayırmadan mırıldandı:
"Ruh hastası, resmen okula gelmiş."Jungkook, dövme kaplı kolunu kalabalığın arasında fotoğraf çekilmek isteyen bir sarışın kızın omzuna atıp kameraya poz verdikten bir saniye sonra Jimin'le göz göze gelmişti.
Birbirlerine o kadar da yakın sayılmazlardı, daha önce hiç yüz yüze görüşmedikleri için Jungkook Jimin'in Jimin olup olmadığından çok emin değildi ve ona doğru yürümeye başladı.
Namjoon Jimin'e doğru eğilip sessizce "buraya geliyor." dedi.
Jimin ise gözlerini Jungkook'tan ayırmadan arkadaşını cevapladı, "farkındayım."
Jungkook Jimin'in bir adım önünde durup tokalaşmak için elini uzattı.
"Sonunda görüşebildik, Jimin."
Jimin şaşkınlığını normal hayatında da çok iyi gizleyebildiği için bir Jungkook'a, bir de uzattığı eline baktı ve alay dolu bir gülüşle karşılık verdi.
"Bu kadar şova gerek yoktu."
Jungkook elinin daha fazla havada kalmasının anlamsız olacağını düşünmüş olacak ki kollarını göğsünde birleştirip karşısında duran gencin yaptığı gibi güldü.
"Şov olduğunu mu düşünüyorsun? Günlerdir beni yok yere oyaladığın halde."
Kalabalık pür dikkat onları izlerken kızlar kendi aralarında fısıldayarak "daha önceden tanışıyorlarmış demek ki" diye ikilinin dedikodusunu yapıyordu.
Jimin daha fazla dikkat çekmek istemediği için, zaten daha fazla ne kadar dikkat çekebilir o da bilmiyordu, "ne istiyorsun?" dedi soğuk bir ses tonuyla.
Taehyung, Hoseok ve Namjoon yan yana sessizce Jungkook ve Jimin'i izlerken yanlarından birinin geçtiğini fark ettiler.
Hoseok, yanlarından geçen zayıf, siyah giysili gencin kim olduğunu gayet iyi biliyordu ama hayal gücünün bir parçası olduğunu düşündüğü için çok ciddiye almamıştı.
Oysa ki tam yanından, tarzını ve müziğini çok sevdiği bir rapper geçmişti. Min Yoongi...
Yoongi Jungkook'un tam yanında durup elini kendine göre boyu daha uzun olan arkadaşının omzuna koydu ve "ne istediği belli, bizimle gelmeni istiyor." dedi.
"Bunları söylemek için kendi düşünce gücü ve konuşabilmesini sağlayan bir ağzı yok mu?" demişti Jimin. Ses tonu en az söylediği cümle kadar iğneleyici ve soğuktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanfictionSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...