Yn: kontrol etmek için çok vaktim olmadı, çünkü sınavlarım başlıyor ve daha geç atmak istemedim
***
"Yani aslında kaçıyorsun ama kaçmıyor, okuyor gibi gösteriyorsun doğru mu anlıyorum?"
Taehyung elindeki bira dolu büyük bardağı masaya bırakırken Solar'a böyle bir soru sormuştu. Alkolün de etkisiyle artık herkes açık açık her şeyi anlatmaya başlamıştı.
"Evet, üvey abim ve üvey babam İtalya'da bir okuldan burs aldım ve kalan son iki senemi orda okuyup döneceğimi düşünüyorlar," küçük bir kahkaha atıp anlatmaya devam etti.
"Yani burs aldığım doğru ama sandıkları gibi bir okuldan değil, bir dans okulu."Hoseok yaklaşık yarım saat kadar önce koltukta sızmış uyurken Namjoon konuşulan olayda tamamen farklı bir yere takılmıştı.
"Yani Tae bir şeyi anladı, bir de doğru anladı öyle mi? Yok artık."
Jimin'in alkol eşiği son bir senede oldukça yükselmişti ve bu yüzden yeni yeni uyuşmaya başlıyordu. Zaten çok bir şey içmiş sayılmazdı.
"Sana istediği zaman zeki biri olabileceğini söylemiştim."
Taehyung içkisinden büyük bir yudum daha alıp, "sizi duyabiliyorum," demişti.
Jimin ve Namjoon'un pek umrunda olduğu söylenemezdi.
Solar sadece bir kez esnemişti ve büyük salonda oturan herkes, uyanık olan herkes çünkü Hoseok zaten uyuyordu, sırasıyla esnemeye başlamıştı.
Saat: 07.41
"Sanırım artık uyumamız gerekiyor."
Namjoon yerinden kalkamazken gülerek bunları demişti.Ortamda en ayık kişi olan Jimin üst kata çıkıp Hoseok için bir battaniye getirmişti ve diğer üç kişinin yerinden kalkmasına yardım etmişti.
Solar için üst katta misafir odasını hazırladı ve Tae ile Namjoon için ise... Onlar yabancı değildi ve kendi başlarının çaresine bakabilirlerdi.
Jimin kendi odasına geçtiğinde günün ilk ışıkları odasina dolmaya başlamıştı ve muhtemelen üç saat sonra olan derslerini kaçıracaktı. Ama gece güzel sonlanmıştı ve yaptığı, yaptıkları, suçsa bile vicdanı rahattı.
Şimdi ise tanrıdan tek dileği, rahat ve rüyasız bir uyku uyuyabilmekti.
***
Grup gibi grup
Taehyung: Evden erken kaçmamın sebebi tabi ki evin tüm dağınıklığını size bırakmaktı.
Jimin: Sen erken mi çıktın?
Namjoon: Evde kim var o zaman?
Hoseok: Sabah sabah ne konuşuyorsunuz ya
Taehyung: Anlamış olduk.
Jimin: Şimdiden kolay gelsin.
Hoseok: Bu evi asla ben temizlemem
Namjoon: Ama yapmak zorundasın
Hoseok: Neden?
Kapıyı çekip çıkabilirim meselaJimin: Kendi evine gitmen için önce anahtarlarını bulman gerekiyor.
Yani toplarsan, rahatça gidebilirsinHoseok: ANAHTARLARIM NERDE
Namjoon: Toplarsan bulursun işte hadi oyalama bizi
Taehyung: Canım arkadaşlarım, beni değil Hoseok'u yoracağınızı biliyordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanficSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...