Öncelikle bölümleri geç atıyor olmama rağmen sabırla beklediğiniz ve bu konuda anlayışlı olduğunuz için çok teşekkür ederim
İyi okumalar °°°
***
Jimin, 'Sarhoşken yaptığım şeyler daha ne kadar kötü olabilir sevgili tanrım?' diye içinden geçirirken kolunu yavaşça Jungkook'un belinden çekti.
Dün gece yaptığı şeylerin hepsini hatırlıyordu. Neredeyse hepsini. Bazılarını hatırlamak istemiyordu ve tamamen unutmuştu.
Mesela, Jungkook'u öpmek için Jungkook'dan izin aldığını unutmak istiyordu.
Neyse ki yattıkları yatağın iki yanı da boştu, böylece Jimin daha kolay kaçabilirdi. Ses çıkartmamaya özen göstererek diğer tarafa doğru kaymaya başladı.
Tam yakaktan kalkıp koşarak uzaklaşacağı sırada belini saran bir şey hissetti. Bu bir şey Jungkook'un koluydu.
"Bu sefer gitmene izin veremem," dedi sakin bir tonda. Sesi, yeni uyandığı için çatallı çıkmıştı ve hala uykulu olduğunu açıkça belli etmişti. Sonra devam etti, "Zaten senden yeterince ayrı kaldım."
Jimin ise ne yapacağını bilemez bir halde duruyordu. Sarhoştum ve bir hata yaptım diyemezdi, üstelik Jungkook'u daha fazla kırmak istemiyordu. Yavaşça arkasına dönüp gülümsedi, "Günaydın," dedi.
"Günaydın, nereye gidiyordun?"
Jungkook hala gözlerini açmamıştı ve Jimin'i biraz daha kendine çekti. Belli ki onun da uyumaya devam etmesini istiyordu.
"Ben mi?" dedi tekrar yatağa uzanırken. Vakit kazanmaya çalışıyordu.
"Hıhım, sen."
Jimin yine Jungkook'un güzelliğine dalıp gitmişti, "hiçbir yere."
"Güzel, o zaman uyumya devam edelim." Jungkook'un sesi gittikçe daha az çıkmaya başlıyordu. Resmen konuşmak için çok büyük bir çaba sarf ediyordu.
Jimin cevap vermeden bekledi, elini Jungkook'un yanağına götürüp okşadı.
Karşısında bir Yunan tanrısı duruyordu sanki.
Jimin Jungkook'un yüzüyle oynamaya devam ettiği sırada Jungkook huylanmış olacak ki yüzünü buruşturdu. Bu görüntü Jimin'in kıkırdayıp yaptığı işe devam etmesini sağladı.
Bir süre sonra Jungkook gözlerini açtı ve karşısındaki gencin gözlerine baktı.
"Güzelim neden uyumama izin vermek yerine uykumu kaçırıyorsun?"
Jimin ilk beş saniye cevap vermedi, çünkü kafasının içinde 'güzelim' kelimesi dönüp duruyordu.
"Çünkü ben uyandım," dedi Jimin sessizce. "Gitmeme izin vermedin ve uyumaya devam ediyorsun."
Jungkook ise dirseğinden destek alarak yatakta doğruldu. "Hatırlatırım," dedi gözlerini kısarak. "Sen dün gece oturup sarhoş olmakla ilgilenirken ben üç bin kişiyi eğlendirmekle meşguldüm."
Jimin cevap vermeden Jungkook'a baktı. Sarhoş olduğunu ve yaptıklarını unutmak istiyordu ama Jungkook hiç yardımcı olmuyordu.
"Ben," diye söze başladı gözlerini kaçırırken. "Uzun bir süre değildi belki ama ben senden ayrı kaldığım zamanlar çok düşündüm."
Jungkook cevap vermeden Jimin'i dinledi. Jimin ciddiyetini bozmadan anlatmaya devam etti. "Dediklerimin hala arkasındayım, ilerde benden sıkılacağın ve beni istemeyeceğin düşüncesi kafamın içinde dolanıp duruyor, kurtulamıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanfictionSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...