Demi Lovato & sirah - waitin for you
İyi okumalar <3
#####
Güne büyük bir baş ağrısıyla uyanan Jimin'in pek keyfi yoktu. Dün gece alkolü biraz fazla kaçırdığı için kendine kızıyor, söylene söylene içki şişelerini topluyordu.
Bundan iki üç sene önceye kadar sağlığına dikkat eder, değil alkolü fazla kaçırmak sağlıksız yiyeceklerden dahi uzak dururdu. Tabi o zamanlar kendini dansa adamış birisiydi.
İçten içe o da biliyordu, dansa devam etmesi gerektiğini.
Önceden dansçı Martha Graham'ın, 'bir dansçı iki kez ölür, önce dans etmeyi bıraktığında ölür ve bu ilk ölüm daha acı vericidir.' sözünü, onun için söylemiş olabileceğini bile düşünürdü. Bu tutkudan vazgeçerse eğer, hayallerine giden yoldan asla vazgeçmeyen Park Jimin olamazdı. Biliyordu, o yüzden bu kadar yaralanmıştı.
Sonrasında ne kadar denemiş olursa olsun, dans artık ona eskisi kadar ilaç olamıyordu. 'Belki de gençlik hevesiydi ve geçip gitti.' diye düşünüyordu.
Park Jimin kendini böyle basit bahanelerle kandırmaktan ne zaman vazgeçecek, bu kendisi dahil cevabını kimsenin bilmediği bir soruydu.
Evi tamamen toparlayıp sadece rahat olduğu için aldığı ve salonuna da gayet yakışan gri koltuğa oturdu.
Dün bütün sınavları bittiği için dört genç biraz eğlenmek isteyip bara gitmişlerdi, fazla gürültüden rahatsız olup bir de Jimin'in evinde sessizce içmişlerdi. Sabaha karşı hepsi kendi evlerine gitmişti ve muhtemelen hiçbiri akşama kadar uyanmayacaktı.
Jimin bildirimlerini kontrol etmek için telefonunu açıp sosyal medya hesaplarında gezmeye başladı.
Üstten gelen bildirim tabi ki şaşırtmadı.
Jeonjk: günaydın
pjm: ?
Jeonjk: günaydın demek çok mu zor?
pjm: değil de senden böyle bir giriş beklemiyordum.
Jeonjk: bak bugün keyfim yerinde, sen de hatırla artık modunu düşürme.
pjm: tüh, hatırlayamadım.
Jeonjk: dalga mı geçiyorsun?
(13.21)Jeonjk: hatırla
(14.13)Jeonjk: mesajları gördüğünü biliyorum.
(16.27)pjm: ok.
***
Jimin yaptıklarından zevk almış gibi bir kahkaha attı ve telefonun ekranını tekrardan kapatıp mutfağa gitti.
Ünlü rapper Jeon Jungkook'u sinirlendiriyordu ve kimse bir şey diyemezdi. Jungkook'un yaptığı kadar Jimin onu zorlasa çoktan engellenmiş olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dream Glow ' Jikook '
FanfictionSıradan bir üniversite öğrencisi olan jimin bazı geceler garip rüyalar görür ve bunları Twitter hesabından paylaşır. Bir süre sonra fenomen haline gelen Jimin'in 3 yıl önce ünlü rapper Jeon Jeongguk ile ilgili attığı bir tweeti ortaya çıkar. 15.01...