Probudila jsem se s úsměvem na tváři. Došla jsem do kuchyně, kde seděla moje mamka a chystala se do práce. Já jsem vzala mobil do ruky a napsala jsem Eleně, že může ona i Bonnie dorazit, že mamka jde za chvilku do práce.
,,Co máš dneska v plánu, zlatíčko?" zeptala se mě mamka, když se už chystala k odchodu.
,,Napsala jsem Eleně a Bonnie, že můžou dorazit, pokud by chtěli" pousmála jsem se mile. Mamka pouze přikývla a odešla. Já jsem se podívala znovu do mobilu a hned na tapetě se na mě usmála moje fotka. Já a Tyler. Jsem s ním neuvěřitelně moc šťastná.
Najednou se ozvalo zaklepání a já jsem se podivila, že je tu Elena a Bonnie tak brzo, ale místo toho abych uviděla svoje dvě nejlepší kamarádky, tak mě někdo přirazil ke stěně a začal mě vášnivě líbat. ,,Tylere," smála jsem se do polibků. ,,Za chvilku přijde Elena a Bonnie."
,,Co já s tím?" zasmál se Tyler a odtáhl se ode mě. ,,Děláte dneska nějaký holčičí večírek, nebo co?" ušklíbl se.
,,Vlastně ano!" křikla jsem na něho pobaveně. ,,No a budeme tak řešit naše přítele!"
,,Takže tam budu co nejvíc vynachválen?" zašeptal mi do ucha a mně naskočila husí kůže. Od té doby co chodím s Tylerem jsem skutečně ohromně šťastná. ,,Proč se na mě tak díváš?"
,,Jak se na tebe dívám?" zašeptala jsem tiše a pohladila jsem ho po tváři. V tu chvíli mě Tyler vzal do náruče a odnesl ke mně do pokoje.
***
Ležela jsem spokojeně na Tylerově hrudi, když mi došla esemeska od Eleny, že dneska nepřijde a Bonnie taky ne. ,,Holky dneska nepřijedou, tak co máme společně v plánu?" zašeptala jsem mu do ucha.
,,Něco skočím koupit a můžeme si pustit třeba nějaký film, ano?" zašeptal tiše Tyler a políbil mě do vlasů. Já jsem s úsměvem přikývla a sledovala jsem ho, jak se začal oblékat. Po jeho odchodu jsem se rozhodla jít vysprchovat. Dala jsem si vlasy do culíku a oblékla jsem se do domácího oblečení.
***
Pohled Klause
Zrovna jsme mířili s mými sourozenci do Mystic Falls. Hledáme vlkodlaky. Nedávno jsem zlomil svoji kletbu, zjistil jsem, že mi stačí vypít všechna krev klidně dvojničky, která je upírka. Katherine myslím ještě teď leží a sbírá všechny síly. No, bohužel to kouzlo mělo nějaký svůj háček. Nevím jak přesně proměnit vlkodlaky v hybridy, zatím každý vlkodlak při proměně zemřel. Takže hledáme nové a já jsem odhodlaný jich najít co nejvíce, abych si vytvořil velkou smečku.
,,Je zvláštní být opět doma," zamumlala naše matka, ano vím o její zradě a že nejsem syny Mikaela, ale rozhodl jsem se ji nechat žít a ona se stala původní, nesmrtelnou čarodějkou. ,,Avšak cítím tu vlkodlaka, cítím jeho energii."
,,Fantastické," pousmál jsem se. ,,Tak ho chytíme a proměníme."
Najednou k nám došla jedna žena, vypadala jako policistka, tak snad nebude dělat potíže. ,,Dobrý den, vy jste tu nový?" mile se nás zeptala. ,,Já jsem Elizabeth Forbesová, šerifka tohoto města."
,,S našimi dětmi jsme se vrátili teprve dneska před lety jsme odcestovali a rozhodli jsme se vrátit do rodné krajiny, ale hodně se to tu změnilo. Nevíte o nějakém volné domě?" zeptala se mile moje matka, potom mým směrem jemně zakroutila hlavou a tím mi dala znamení, že to není žádná nadpřirozená bytost.
Šerifka se na nás mile podívala. ,,Je tu dost volných domů na prodej, ukažte napíšu Vám na papír adresy a vy se tam můžete zajet podívat," najednou ji začal zvonit telefon. ,,Omluvte mě na moment, volá mi dcera," řekla omluvně a dala si telefon k uchu. ,,Co se děje, zlatíčko? Cože? To není přece možné. Tyler o tom ví?"
,,Jste v pořádku?" zeptala se mile Rebekah, když šerifka vypadala jako kdyby omdlí.
,,Moje dcera je těhotná," zašeptala a zajela si rukou do vlasů. ,,Moje dcera je těhotná," najednou se podívala za nás. ,,Tylere, pojď okamžitě sem!"
,,Dobrý den paní Forbesová, stalo se něco?" došel k nám nějaký kluk, který se na nás překvapeně podíval. ,,Vy jste tu nový?"
,,Ano, jsou tu nový. Tohle je Tyler Lockwood, syn starostky. Tylere, právě mi volala Caroline, že je těhotná. Tohle je nějaký hloupý vtip, že ano?" štěkla na něho a já jsem se ušklíbl.
Caroline. Moje sladká Caroline se mohla narodit v této době, ale nikdy se nenarodila, protože je mrtvá. Zemřela, protože jsem ji já neochránil. Mohl jsem ji poznat. Moje matka do mě najednou strčila a mně to došlo. Tohle je vlkodlak. Takže Tyler Lockwood bude mít tu čest stát se možná první hybridem?
,,To je nemožné, Caroline nemůže mít děti, paní Forbesová. To přece moc dobře víte," zamumlal nechápavě Tyler a zajel si rukou do vlasů. ,,Je neplodná."
,,Ráda se na vaši dceru přijdu podívat, v těchto věcech se vyznám" nabídla se mile moje matka.
,,To bych byla moc ráda, na ten papír vám napíšu i naši adresu" řekla mile šerifka.
Tyler se zmateně díval. ,,No vlastně, teď jdu za Caroline. Tak můžete jít se mnou-" lehce se zarazil, protože neznal jméno moji matky.
,,Esther Mikaelsonová" představila se moje matka. ,,Tohle je můj manžel Mikael a naše děti Finn, Elijah, Niklaus, Kol, Rebekah a Henrik."
,,Mám radši, když mi lidi říkají Klaus" pousmál jsem se na všechny. Ano, Caroline nám hodně pomohla, když nám řekla, jak Henrik zemře. Pár dnů po smrti Caroline vyvolala matka to kouzlo, které z nás udělalo původní, takže je Henrik taky původní, ale u něho to mělo upravený průběh, že rostl dokud mu nebylo dvacet jedna.
Naše matka se s námi rozloučila a odešel s tím vlkodlakem, který vypadal dost šokovaně. Musel jsem jenom zakroutit hlavou. Kéžby bych jenom věděl, koho moje matka po tisíci letech potká. Šel bych taky.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanfictionCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...