Dneska je konečně den D, dneska zachráníme Caroline a ty její dvě kamarádky. Trvalo to dlouhých šest měsíců než se nám povedlo najít Prázdnotu a porazit jí. Přes tu dobu jsem zjistil pár věcí. Lucien se chtěl stát super upírem, ale nevyšlo mu to a porazili jsme ho, ale nechali jsme ho odejít. Krátce potom udělal Elijah pořádek se Strix a vyhnal je města a s nimi odešel i Tristan a Aurora, kterou jsem společně s Rebekou mučili, protože její vinou si Caroline myslela, že jsem ji podvedl a ona utekla. Vím jedno, až se Caroline vrátí a jestli bude chtít být stále se mnou, tak ji požádám o ruku. Chci aby se stala moji manželkou a to navždy.
,,Jsi připravený, Niklausi. Jdeme je zachránit" vedle mě se objevil Finn a Elijah. Já jsem pouze přikývl a rychlím krokem jsme všichni vyšli ven. Pro Caroline bych klidně zemřel.
,,Rozdělíme se do aut. Elena, Damon a Stefan jednou taky a už jsou na cestě" přišla k nám Freya, která všem dala mapy, která nás dovede za Caroline. Prázdnota je sice poražená, ale její vězni jsou stále drženy a nevědí o tom, že jejich věznitelka byla poražena.
Jednu mapu jsem vzal já a se mnou jel Kol, Henrik, Rebekah a Elijah. Caroline, lásko, už si pro tebe jedu.
***
Pohled Caroline
Společně s Davinou a Hayley jsme ležely a přemýšlely jsme o našich osudech. Byl toto náš osud, abychom tu skončily a staly se z nás nejlepší kamarádky? Nelituji toho, že jsem je poznala. Pouze mě mrzí v jakých podmínkách jsme se poznaly.
Najednou mě strašně zabolelo břicho a já jsem se za něho hned chytla. ,,Jsi v pořádku, Caroline?" zeptala se mě hned starostlivě Hayley.
Já jsem přikývla, ale hned se ta bolest ozvala znovu. ,,Proč mám špatný pocit, že Caroline začala rodit?" zašeptala tiše Davina a já jsem se na ni vyplašeně podívala.
,,Já nechci rodit! Ona mi vezme moje miminka!" zašeptala jsem bolestně, ale ta bolet byla každou sekundou horší a horší.
,,Jdu dávat pozor na chodbu!" křikla hned Hayley. ,,Prázdnota se k tobě a tvým dětem nedostane, Caroline" řekla rozhodně a vyšla na chodbu, kde pozorovala jestli se někdo neblíží. Najednou jsem slyšela, jak po někom skočila. ,,Ani na to nemysli, upíre! Poslala tě snad Prázdnota!"
,,Ne, přišel jsem pro jednu dívku, jmenuje se Caroline!" křikl a já jsem ho hned poznala. ,,Moje jméno je Elijah Mikaelson!"
,,Jak ti mám věřit?" štěkla na něho Hayley a kdybych neměla takové bolesti, tak se tomu možná i zasměju. ,,Nedovolím, aby se Caroline cokoliv stalo!"
,,Davino, řekni Hayley prosím, že je tu skutečně Elijah" zašeptala jsem bolestně, ale hned jak jsem promluvila, tak se Elijah objevil ve dveří. Okamžitě mě chytil za ruku.
Bolestně jsem se mu podívala do očí. ,,Niklaus už je na cestě, Caroline" zašeptal tiše.
,,Caroline!" dovnitř vběhl Klaus i přes to, jak bych na něho chtěla být naštvaná, tak jsem byla ráda, že ho vidím. ,,Jsem tady lásko, ano? Prázdnota je poražena. Tvoje děti jsou v bezpečí."
,,Panebože, Caroline!" dovnitř vběhl Kol. Elijah stál vedle Hayley a starostlivě nás pozoroval. Kol došel k Davině. ,,Jsi v pořádku?" podal ji pomocnou ruku.
,,Zůstaň tu prosím se mnou, Klausi" zašeptala jsem tiše a bolestně jsem chytila Klause za ruku.
,,Nikdy neodejdu, slibuji," zašeptal tiše Klaus. Potom Hayley, Davina, Elijah a Kol opustil moje vězení, ale byla jsem si víc než jistá, že jsou za dveřmi. ,,Vážně bys radši nechtěla do nemocnice, lásko?"
,,Na to už není čas, moje děti chtějí jít na svět" zašeptala jsem tiše a skutečně jsem byla připravená porodit svoje děti tady a teď.
Za několik hodin uvidím svoje miminka a budu doufat, že i Tyler bude chtít poznat svoje děti. Teď mi však bohatě stačí, že je tu se mnou Klaus.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanfictionCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...