Pohled Klause
Neskutečně moc jsem měl sevřený žaludek, protože podle Caroline přijde Strix v čele s Lucienem, Tristanem a Aurorou už dneska. Nevěřil jsem, že někdy ještě Auroru uvidím. Nechtělo se mi tomu věřit, protože mi sama řekla že mě nemiluje a mně to zlomilo srdce. Moc dobře si pamatuji tu bolest a to jak jsem jí byl posedlý, na pár let jsem díky ní zapomněl na Caroline, ale to je dneska pryč. Moje Caroline je zpátky a já miluju jenom jí a tak to navždy zůstane.
Najednou jsem uslyšel hlasy. Už jsou tady. Upíří rychlostí jsem vyběhl z domu a odhodil Tristane asi dvacet metrů dozadu. Lucien se na mě podíval překvapeně, že mě vidí, ale Aurora ta mě probodávala pohledem.
,,Niklausi!" uslyšel jsem hlas svoji matky, která k nám teď doběhla. ,,Tomuhle říkáš přivítání našich hostů?" štěkla na mě jemně a potom se usmála na Auroru a Luciena. ,,Ráda Vás opět vidím. Vítejte u nás doma, pokojů je tam dost, ale Strix si najdou svoje útočiště."
Já jsem pouze zakoulel očima, ale potom jsem uviděl Caroline a musel jsem se pousmát. ,,Jdu za Caroline, naše tak úžasné hosty dokážeš přivítat a provést po našem domě sama" ušklíbl jsem a upíří rychlostí jsem zase zmizel.
***
Pohled Aurory
Po tisíci letech jsem ho konečně viděla. Vypadal jinak. Neměl dlouhé vlasy, ale měl je krátké. Nemůžu uvěřit, že bych mohla natáhnout ruku a dotknout se ho. Když řekl jméno nějaké Caroline, tak se mě objevila ohromná zlost. Esther se zadívala na Nicka, který upíří rychlostí vběhl zpátky dovnitř domu, měla na tváři velký úsměv.
,,Myslím si, že Niklause dneska potkáme až na večeři," řekla a jako na zavolanou Nick právě vyšel s nějakou blondýnkou z jejich domů. Ona měla těhotenské břicho? ,,V našem domě jsou dva nový členové, které neznáte. První je Sage, přítelkyně Finna a druhá je Caroline, ta blondýnka, přítelkyně Niklause."
,,Ta dívka je těhotná?" zašeptal zmateně Tristan, který se konečně objevil vedle mě.
Esther přikývl. ,,Niklaus však není otcem, otcem je vlkodlak, který se jmenuje Tyler Lockwood, ale získala si srdce mého syna a ten ji miluje, miluje dokonce její nenarozené děti, které určitě bude milovat jako vlastní" odpověděla mi klidně.
,,A všichni kdo se Caroline pokusí ublížit, budou trpět," u nás se najednou objevil Elijah. Probodla jsem ho pohledem. Moc dobře jsem věděla co mně, Tristanovi a Lucienovi provedl. ,,Je jedna z nás a všichni moji sourozenci ji milují jako svoji novou sestru, teda Niklaus ji miluje jako partnerku."
Já jsem se na něho prudce otočila. ,,Už jsi řekl svému bratrovi to malé, sladké tajemství?" zašeptala jsem tiše, ale všichni mě moc dobře slyšeli. Elijah hned pochopil co myslím a v jeho očích se objevil na pár sekund strach, ale potom se pouze ušklíbl a taky si to nasměroval k jejich domu.
***
Esther měla pravdu. Celý den jsem Nicka, ani tu jeho náhradu mě neviděla. Až k na večeři se oba objevili v jídelně. Smáli se. ,,Takže tohle je dívka, která získala srdce velkého Niklause Mikaelsona?" ušklíbl se najednou Lucien a Nick se na něho podíval.
,,Lásko, tohle je Lucien Castle, můj první přeměněný upír, vedle něho sedí Tristan de Martel, šílenec, pokrytec, první přeměnění z pokrevní linii Elijah. No a vedle něho sedí jeho sestra, Aurora, první proměněná z pokrevní linie Rebeky" řekl Nick s úsměv té blondýnce, kterou už teď z celého srdce nesnáším.
Ona se na nás všechny zářivě usmála. ,,Moc ráda vás všechny poznávám, já jsem Caroline Forbesová" řekla mile.
,,Caroline, jim se nemusíš představovat. Tristanovi to je naprosto jedno. Lucien tomu by ses mohla pouze tak líbit, což by neměl odvahu říct, protože by ho Nick stáhl z kůže a Aurora tě už teď beztak nemá ráda, podle toho jak se na tebe dívá" ozval se Kol a já jsem se na něho naštvaně podívala.
Nick se tomu pouze zasmál. ,,Tohle je spíš varování pro vás všechny, dotkněte se Caroline a všichni jste mrtvý a to myslím smrtelně vážně" řekl chladně.
Ta holka se najednou dotkla za břicho a rychlím krokem vyběhla ven, Nick hned jak to uviděl, tak se taky zvedl a běžel za ní. Potom jsem už slyšela jenom jak zvrací. ,,Půjdu za nimi," pousmála se Rebekah a vzala pá utěrek co byly položené na stole. ,,Myslím si, že tu bude vesele, pokud Caroline bude každý den zvracet a všichni bychom se měli připravit na podrážděného Nicka, takže naši hosti by ho neměli radši dráždit."
Po večeři jsem šla k sobě do pokoje. Můj pokoj byl vedle pokoje Nicka a té jeho těhotné upírky. Najednou jsem však zahlédla Nicka, jak vychází z toho pokoje a já jsem rychle došla k němu. ,,Po tisíci letech se konečně vidíme, moje lásko" řekla jsem tiše.
,,Auroro," pozdravil mě jemně Nick, ale vypadalo to, že ke mně skutečně nic necítí. ,,Jaké nemilé překvapení, že jste přijeli ty a tvůj bratr."
,,Můj bratr je tisíckrát lepší než tvůj bratr, Nicku. Elijah tě zradil tím nejhorším způsobem" zašeptala jsem tiše a na tváři se mi objevil velký úšklebek, když jsem uviděl Elijah, jak vychází z nějaké místnosti a míří si to k nám. Konečně vyjde pravda na povrch.
A já zničím pouze mezi Nickem a Elijahem.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanfictionCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...