Pohled Caroline
Seděla jsem na svoji posteli a plakala jsem, ale nevím jestli štěstím, nebo naprostým zoufalstvím. Chtěla jsem jít na vysokou a ne mít děti! Navíc jak můžu být těhotná? Jsem upírka! Upíří jsou mrtvý a nemůžou mít děti.
Najednou jsem uslyšela, jak někdo došel dovnitř. ,,Caroline, kde jsi?" uslyšela jsem hlas Tylera. Rychle jsme vstala a přišla jsem na chodbu, kde společně s Tylerem byla nějaká žena, která však byla otočená zády.
,,Kdo to je, Tylere?" zeptala jsem se a hned jak jsem promluvila, tak se na mě prudce otočila. ,,A proč tu je?" zeptala jsem se na další otázku.
,,Je to původní čarodějka, lásko. Celá původní rodina je ve městě" zašeptal tiše Tyler. Já jsem se na něho prudce otočila.
Zhluboka jsem se nadechla. ,,To mi nevysvětluje proč je zrovna ona tady" štěkla jsem trošku naštvaně.
,,Ona zjistí jestli spolu skutečně čekáme dítě" zašeptal tiše Tyler a já jsem se na něho šokovaně podívala.
Potom jsem se podívala na Esther. ,,Se vší úctou, nevěřím vám ani to že jste původní čarodějka, takže na sebe nenechám ani sáhnout!" křikla jsem rozhodně. ,,Kvůli vašemu otravnému, zlému a bezcitnému synovi, Klausovi, se ze mě stala upírka! Katherine mě proměnila, aby mě obětoval v nějakém úchylném rituálu, kde chtěli obětovat i moji nejlepší kamarádku Elenu!"
,,Caroline, prosím. Já potřebuji vědět jestli jsi se mnou těhotná" zašeptal zoufale Tyler.
Já jsem si povzdechla. ,,Tak tedy dobře" zašeptala jsem tiše a lehla jsem si na gauč. Ona ke mně přišla a sáhla mi na břicho.
,,To není možné," zašeptala tiše a nevěřícně. ,,Jsi skutečně těhotná!"
Já jsem se vyplašeně podívala na Tylera. ,,Jak je tohle zatraceně možné?" zašeptala jsem tiše a zajela si rukou do vlasů. ,,Jsem přece upírka. Zemřela jsem. Nemůžu mít dítě."
,,To já nevím, můžu tě vzít k nám a tam mám svoje knihy a-" neslušně jsem ji skočila do řeči.
,,Být v domě plném původních. Ne, děkuji pěkně. Budeme se držet toho, že jsem těhotná," zašeptala jsem tiše. ,,Co budeme dělat, Tylere?"
,,Já nemám nejmenší tušení. Já ještě nejsem připravený být otec" zamumlal tiše Tyler.
,,Já zase nejsem připravená být mamka!" křikla jsem zoufale.
,,Tak půjdeš na potrat!" vykřikl nadšeně Tyler a já jsem zalapala po dechu. ,,Všichni budeme spokojení!"
,,Děláš si ze mě srandu, že ano?" štěkla jsem na něho rozčíleně. ,,Jednou za život dostanu takovou šanci mít vlastní dítě a dát svoji mamce vlastní vnouče! Rozhodně na žádný potrat nepůjdu!"
,,Zešílela jsi, Caroline! Teprve máme hotovou střední. Chtěla jsi jít na vysokou a užívat si života. S dítětem o ty plány přijdeš!" zakřičel naštvaně.
Já jsem se zvedla a dala jsem mu facku. ,,Fajn, buď tu budeš se mnou a postaráme se společně o naše dítě, nebo to je konec, Tylere" zašeptala jsem bolestně. Tyler se na mě nevěřícně podíval a odešel. Já jsem ho bolestně sledovala a rozplakala jsem se.
,,Je mi to líto, dítě," zašeptala tiše Esther. ,,Chceš jít teda se mnou?"
,,Vlastně proč ne. Ani původní rodinka mi neublíží tak moc, jak teď Tyler," zašeptala jsem tiše a společně s Esther jsem vyšla ven. ,,Kde vlastně bydlíte?"
,,Můj syn ovládl už jednoho kupce, už tam převáží naše věci" řekla naprosto klidně a já jsem jenom přikývla. Utřela jsem si slzy a následovala jsem ji.
***
Pohled Klause
Všichni jsme seděli v obýváku a čekali jsme až naše matka dorazí. Konečně se ozvali dveře. Ona tu s někým je? Konečně vešla do pokoje a ve tváři měla překvapený obličej, ale vypadala šťastně.
,,Ta dívka je skutečně těhotná s tím vlkodlakem," začala a potom se zhluboka nadechla. ,,Ta dívka však není obyčejná. Je to upírka. Těhotná upírka."
,,Cože?" zašeptala šokovaně Rebekah. ,,Upírka nemůže být přece těhotná."
,,Teď přijde dovnitř a rovnou vám říkám, že si na nic nepamatuje. Žádnou vzpomínky s vámi z minulosti nemá" řekla nervózně a já jsem se na ni překvapeně podíval. O čem to sakra mluví.
,,O čem to mluvíš, matko?" zeptal se nechápavě Finn.
,,Pojď dovnitř, dítě!" zakřičela matka a slyšel jsem jak tu někdo pomalu jde. Když konečně vešla dovnitř, tak jsem nemohl uvěřit svým očím.
,,Caroline?" zašeptal jsem tiše a v tu chvíli jako kdyby láska k ní byla zpátky. Připadalo mi to najednou jako včera, kdy jsem si myslel že mě navždy opustila.
Moji sourozenci i Mikael ji sledovali překvapeně. Rebekah se rozbrečela a šlo vidět, že by ji nejradši šla obejmout. ,,Ty jsi upírka a jsi těhotná?" zeptal se šokovaně Finn, ale taky vypadal překvapeně, že ji vidí po tolika letech. Je živá. Počkat. Ona je těhotná?
,,Ano," odsekla mu naštvaně a z jejího hlasu šla slyšet nenávist. ,,A víte proč jsem se stalo upírko. Kvůli tobě!" prsten ukázala na mě a probodla mě pohledem. ,,Katherine mě zabila, aby mě obětovala v nějakém úchylném rituálu, aby se z tebe stal vlkodlak. Dokonce chtěla obětovat moji nejlepší kamarádku Elenu. Stálo ti to za to? Zabil jsi upíra, vlkodlaka, jediné co ti schvaluji, že jsi oslabil Katherine."
,,Ukončuješ třetí měsíc těhotenství, Caroline" zašeptala tiše moje mamka.
Caroline se na ni najednou strašně bolestně podívala. ,,Myslíte, že existuje tak mocná čarodějka, aby mi vnutila nějakým způsobem těhotenství?" zeptala se tiše. Moje matka se na ni podívala nechápavě. ,,Tři měsíce zpátky jsem se z ničeho nic probudila uprostřed lesa, kde bývala původní vesnice. Byla jsem zmatená a měla jsem úplně výpadek, jak jsem se tam objevila. Byla tam nějaká čarodějka a furt mlela něco o tom, že tohle je můj osud a blablabla. Vím, že den předtím jsem byla s Tylerem a spali jsme spolu. Co když nějak umožnila, abych otěhotněla?"
,,Je mi líto, co ti Katherine udělala. Vlastnoručně tu mrchu zabiju a odpusť mi, ale já musím!" křikla najednou Rebekah a bez dalších slov Caroline pevně obejmula, v očích měla slzy. ,,Otec dítěte je velice hezký kluk" mrkla na ni.
,,Hezký možná, ale rozumný očividně ne, když chtěl abych šla na potrat a tím si vzala nejspíš jedinou šanci dát svoji mamce vlastní vnouče" zašeptala smutně Caroline a já jsem měl takové nutkání ji jít obejmout taky.
Finn se najednou zastavil. ,,On tě poslal na potrat a nechce se o tebe a dítě postarat?" zeptal se naprosto šokovaně.
,,Musíte mi to připomínat?" odsekla mu smutně a z očí ji začaly téct slzy, chtěl jsem se k ní přiblížit, abych ji obejmul, ale když jsem to udělal, tak rychle zacouvala. ,,Já se omlouvám, ale nepůjdeme na ty testy. Vážně je mi špatně z přítomnosti původních. Všech původních."
,,Ovšem" zašeptala smutně a společně s Caroline odešly.
,,Caroline je živá," řekl jsem radostně. ,,Její přítel je kretén. Zabiju ho" řekl jsem naštvaně.
,,Máme šanci, aby znovu s námi byla, ale teď nás nesnáší a to víc než předtím. Musíme ji dát čas, Nicku" řekl Kol, ale věděl jsem, že i on má velkou radost, že je Caroline tady.
Získám ji zpátky a bude zase jenom moje jako dřív.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanfictionCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...