Pohled Klause
,,Caroline!" křičel jsem zoufale a tím jsem zavinil, že úplně všichni se objevili v obýváku. ,,Co se to děje, matko!"
,,Já nevím, je strašně slabá, jako by byla strašně daleko," zašeptala moje matka, když sáhla Caroline na ruku. ,,Co se stalo?"
,,Povídali jsme si. Ona se potom dívala na můj řetízek, který mi dala na narozeniny a najednou omdlela" odpověděl jsem neklidně. Držel jsem Caroline pevně za ruku.
Elijah si rukou zajel do vlasů. I když jsme ji tisíc let neviděli všichni jsme ji měli rádi naprosto stejné. Všichni moji sourozenci ji milovali jako sestru a já jsem ji miloval jako svoji partnerku, i když jsem za těch tisíc let jsem měl pár úletů a jednou jsem si dokonce myslel, že jedna dívka získala moje srdce. Aurora. Když na ni pomyslím, tak mě to zabolí. Byla to první proměněná upírka z pokrevní linie Rebeky.
Najednou se Caroline prudce podívala a v očích měla tisíce slz. ,,Jsi v pořádku?" zašeptal starostlivě Elijah.
,,Já-" začala jemně a najednou mi padla okolo krku. ,,Na všechno jsem si vzpomněla. Na každou sekundu, co jsem s vámi strávila v minulosti," najednou se ode mě odtáhla a dala mi facku. ,,Tys mě chtěl obětovat, ty jeden psychopate!"
,,Vážně jsi si na všechno vzpomněla?" zašeptal tiše Kol.
,,Ano," řekla s úsměv Caroline. ,,Moc dobře si pamatuji, jak jsme si společně natrhaly borůvky a jahody a házeli si je do pusy, měl jsi strašně špatnou mušku, Kole!"
Kol na nic nečekal a pevně ji obejmul. ,,Jsi zpátky, sestřičko" zašeptal tiše.
,,Ty potvoro, kolik jsme toho zmeškaly? Ty jsi těhotná s tím vlkodlakem!" křikla na ni Rebekah. Caroline je těhotná. Čeká dítě s někým jiným než se mnou. Nikdy s ní nebudu mít dítě. Tak moc bych si to však přál.
Caroline se zasmála. ,,Tyler odešel ode mě a našeho dítěte. Já jsem si vždycky myslela, že ho strašně moc miluju, ale v srdci jsem vždycky cítila, že ho nedokážu tak moc milovala, jako jsem milovala Klause, i když jsem si to nepamatovala."
,,Postaráme se o tebe i tvoje dítě" řekl vážně Finn a přitáhl si Caroline taky do objetí.
***
Držel jsem Caroline pevně za ruku. ,,Jsem strašně nervózní, Klausi" zašeptala upřímně a já jsem se na ni povzbudivě usmála. Právě šla říct svým přátelům celou pravdu, jak se objevila v minulosti a že je těhotná s Tylerem, ale miluje mě.
,,Jsem tu s tebou, nikdy tě neopustím, ano?" zašeptal jsem ji do ucha a políbil jsem ji do vlasů. Ona se na mě nevinně uculila než jsme vešli do domu Stefana a Damona Salvatorových.
,,Je tu někdo?" zakřičela Caroline a hned uslyšela hlasy, které šly z kuchyně. Když jsme tam došli tak tam byla dvojnička, Stefan, Damon, ta otravná čarodějka a Tyler. ,,Tylere?" zašeptala šokovaně.
,,Co tu dělá on?" štěkl hned Tyler a chytil Caroline za ruku chtěl si ji přitáhnout k sobě, ale to jsem mu nedovolil, protože jsem si přitáhl Carolině zpátky k sobě. ,,Co to má znamenat, Car?"
,,Opustil jsi mě! Dala jsem ti na výběr jestli chceš mě a naše dítě, nebo chceš život beze mě a našeho dítěte!" zakřičela Caroline. ,,Víš jak jsem se záhadně objevila na místě původní vesnice? Byla jsem v minulosti. V době kdy původní rodina ještě nebyla původní rodina, byli to normální lidé a víš co se tam stalo? Zamilovala jsem šíleně moc. Moje srdce si získal Klaus a já jsem si dneska na všechno vzpomněla!"
,,Takže ty a Klaus?" promluvila dvojnička a ukazovala na Caroline a na mě. ,,Zešílela jsi? On mě chtěl zabít!"
,,Já ho miluju, Eleno. Prosím nech ho, aby ti ukázal svoji lepší část, tu kterou kdysi ukázal mně" zašeptala tiše Caroline a opatrně mě pustila, aby šla za dvojničkou.
Tyler si odfrkl a naštvaně odešel. Já jsem pouze zakroutil hlavou, ale viděl jsem, jak se moje milovaná Caroline bolestivě dívá na místo, kde ještě před chvílí stál Tyler.
Najednou jsem si odkašlal. ,,Je mi jedno jestli mě budete mít rádi, nebo mě nebudete mít rádi. Chci to nejlepší pro Caroline, když byla v moji době, tak jsem si myslela, že mě navždy opustila a zemřela, ale najednou se mi znovu objevila v mém životě a já ji nenechám odejít, protože myslíte jenom na svoje štěstí a nemyslíte na ostatní. A klidně s urážkou, Eleno, brečíš jak malé otravné děcko pokaždé, co jsem slyšel. Takže nás teď prosím omluvte, jdeme ke mně domů, protože tady nikdy nemyslí na štěstí Caroline!" štěkl jsem na všechny. Došel jsem ke Caroline a chytil jsem ji pevně za ruku.
Když jsme vyšli ven, tak mě Caroline prudce otočila a podívala se mi do očí. ,,I přes to všechno, co se stalo, Klausi. Vždycky jsi to byl ty. Tobě patřilo moje srdce, i když jsem si myslela, že patří Tylerovi" zašeptala tiše.
,,Miluju tě, Caroline i přes těch tisíc let" zašeptal jsem tiše.
,,Taky tě miluju, Klausi" zašeptala a v tu chvíli jsem byl opět nejvíc šťastný, po tisíci letech jsem konečně ji měl u sebe a cítil její rty na těch mých. Konečně jsem se po tisíci letech cítil kompletní.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanfictionCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...