Pohled Caroline
Esther právě dělala Henrikovi čaj, aby zapomněl na to, co se jeho rodina dozvěděla, že v budoucnosti zemře. Finn společně s Elijahem, šli navštívit vlčí smečku, aby je požádali, aby se v nejbližších měsících přeměňovali někde jinde kvůli bezpečí jejich bratra.
,,Ahoj, Caroline," došla ke mně Rebekah. ,,Nechceš se jít projít? Konečně bych si ráda promluvila s holkou v mém věku."
,,Teoreticky jsem se ještě nenarodila, takže jsi o hodně starší" ušklíbla jsem se na ni, ale ona se tomu pouze zasmála než mě chytila za ruku a táhla mě k jedné cestě.
Najednou se zastavila. ,,Líbíš se jim. Nebo spíš podle mě se líbíš Nickovi, mohla bys ho zachránit od toho jejich milostného trojúhelníku s Elijahem!"
,,O čem to prostě mluvíš, Rebeko?" podívala jsem se na ni nechápavě.
Rebekah se podívala okolo sebe. ,,Nick a Elijah milují jednu a tu samou dívku, Tatiu, jenomže ona si nedokáže vybrat a proto je má namotané oba okolo prstu. Jenomže když se Nick zamiluje do tebe, tak bychom je z tohoto šílenství mohly zachránit společně" zašeptala skutečně tiše.
,,Jsem ráda, že se tak zajímáš o svého bratra, ale o jeho lásku nestojím a to jsem si potvrdila v budoucnosti" zašeptala jsem tiše.
Rebekah se na mě podívala šokovaně. Došlo ji, jak to myslím. ,,On tě v budoucnosti miluje!" vykřikla šokovaně.
,,Neřekla bych, že mě přímo miluje, ale líbím se mu" odpověděla jsem klidně.
,,No a ty ho nesnášíš, jak jsi včera řekla" zamumlala Rebekah a já jsem přikývla.
Rebekah se lehce zamračila, ale potom přikývla. ,,S tím půjde pracovat!" vykřikla nadšeně a rychle odběhla pryč.
Já jsem ji pouze šokovaně pozorovala.
***
Procházela jsem se znuděně po vesnici, když mě najednou někdo chytil za ruku. ,,Klausi!" vykřikla jsem, když jsem uviděla toho dotyčného.
,,Viděl jsem, jak jsi si povídala s Rebekou a ona potom vypadala, že se zblázní od radosti z toho, že může něco plánovat. Co jste řešily?" povytáhl zvědavě obočí a stál kousek přede mnou. Cítila jsem jeho dech na své tváři.
Já jsem se pouze zasmála. ,,To vám musí říct ona, protože já ti nic neřekla" nevinně jsem se na něho usmála.
,,Ale no tak, Caroline" zašeptal a udělal na mě psí oči. On vlastně ještě neví, že je to vlkodlak a Mikeal není jeho otec.
Já jsem pouze pokrčila rameny. ,,Stejně je to nesmysl, takže ti to říkat nemusím a její plán ji nevyjde, takže můžeš zase klidně spát, Klausi" ušklíbla jsem se na něho, protože se mu moje slova vůbec nelíbili.
Najednou jsem však zbystřila dívku, která vypadala úplně jako Elena. Hned mi došlo kdo to je Tatia. Klaus se tam taky po chvilce otočil a jak ji uviděl, tak se mu na tváři objevil úsměv. Takto se díval dřív na mě, když mě chtěl získat v moji době.
,,Chci ti někoho představit," zašeptal jemně a chytil mě opatrně za ruku. Já jsem se na naše spojené ruce podívala šokovaně, ale šla jsem s ním. Došli jsme až k té dívce. ,,Tatio, moc rád tě znovu vidím. Tohle je Caroline, Tatio. Caroline, tohle je Tatia."
,,Ráda tě poznávám, Caroline" pousmála se na mě Tatia.
,,Já tebe taky" zamumlala jsem a doufala, že už budu moct odejít, ale Klaus mě stále nepustil a to se mi nelíbilo.
Tatia si našich rukou všimla taky a lehce se zamračila, ale potom se jemně pousmála. ,,Nepůjdeme se projít?" podívala se na Klause.
Ten s radostí přikývl. Pustil moji ruku a bez dalších slov odešel společně s Tatiou. Já jsem to pouze zamračeně sledovala. Ta dívka je skutečně ovládá. Rebekah má pravdu, že by potřebovali od ní zachránit, ale nedovolím, aby se do mě Klaus zamiloval. Stejně se nakonec vrátím do svoji doby.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
Hayran KurguCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...