2.kapitola

522 24 1
                                    

Pohled Caroline

Klidně jsem spala, když jsem cítila, že si někdo lehl vedle mě a vzal si kousek peřiny. Rozbušilo se mi srdce. Už chápu, proč Esther řekla, ať se neleknu. Nebudu tu spát sama! Tajně jsem doufala, že tu spí třeba Henrik, nebo Rebekah. Když jsem se však pootočila, tak jsem vedle sebe uviděla Klause, který však ještě nespal a díval se do stropu. 

,,Asi ti kradu velkou část postele, že?" zašeptala jsem tiše a omluvně zároveň. On se na mě překvapeně otočil.

Potichu si odkašlal, protože tu spala celá jeho rodina. ,,Myslel jsem, že spíš jak zabitá," zamumlal. ,,Probudil jsme tě?"

,,Většinou mě probudí, když si někdo lehne vedle mě. Avšak cítím se naprosto odpočatá" odpověděla jsem upřímně.

,,Skutečně tu nechceš s námi zůstat? Rád bych tu uvítal tvoji přítomnost" zamumlal tiše Klaus.

Já jsem se na něho překvapeně podívala a lehce jsme se pousmála. ,,Chci najít způsob, jak se dostat domů, chybí mi moji přátelé a rodinu, skutečně mám strach, že je už nikdy neuvidím" pronesla jsem svůj největší strach.

,,Proč bys je už neměla nikdy vidět? Matka se pokusí zjistit, co tvoje kamarádka udělala za kouzlo a dostane tě domů, ale do té chvíle můžeš být tady" řekl a povzdechl si.

Já jsem si taky povzdechla. ,,Neřekla jsem všechno, co to bylo za kouzlo a co to obnášelo. Nevím jestli vám můžu říct, kdo vlastně jsem" zašeptala jsem tiše.

,,Můžeš nám to říct, vlastně to bude lepší, ale teď pojďme spát. Doufám, že ti v noci neukradnu deku" ušklíbl se na mě Klaus, ale potom jsme oba skutečně spokojeně usnuli.

*** 

Ráno jsem se probudila a zjistila jsem, že mě Klaus objímá okolo pasu, když jsem otevřela oči, tak jsem viděla naprosto celou původní rodinu, jak nás pozoruje. Rebekah se ušklíbla. Kol, Finn a Elijah se na nás dívali překvapeně. Henrik nás pouze pozoroval a Esther uklidňovala Mikaela. 

,,Dobré ráno," pronesla jsem tiše a opatrně jsem se na ně pousmála. Opatrně jsem se dostala z Klausova sevření, což ho samozřejmě probudila a překvapeně se podíval na všechny, co nás pozorují. ,,Ty jsi mi neukradl peřinu, ale celý osobní prostor!" křikla jsem na Klause a bouchla jsem ho polštářem, čemu si všichni začali smát, protože on se na mě pouze zmateně díval. 

,,Jak se cítíš, Caroline?" zeptala se mě hned Esther. ,,Jinak ráda bych ti představila zbytek naši rodiny. Klause a Elijah už znáš. Tohle je Finn, Kol, Rebekah, Henrik a můj manžel Mikael."

,,Ráda vás poznávám a ještě jednou vám moc děkuji, že jste mě tu včera nechali a uzdravili moji nohu" vděčně jsem se na ně pousmála, ale měla jsem v očích strach a toho si všiml určitě každý.

,,Bojíš se nás?" zeptal se najednou Kol. ,,Strach z tvých očích nejde přehlédnout."

Já jsem se nervózně podívala na Klause a tomu došlo o co jde, přikývl a vstal. ,,Neřekla jsem včera Esther všechno. Skutečně jsem se tu objevila, protože moje nejlepší kamarádka, čarodějka, pokazila kouzlo, ale neřekla jsem vám, odkud jsem" zašeptala jsem tiše a promnula jsem si nervózně ruce. 

,,Můžeš nám to říct, neměj strach" povzbudil mě klidně Elijah.

,,Nejsem odtud, nevím co vám všechno můžu říct, abych to tu neohrozila. Moje kamarádka dělala kouzlo a účinek nežádoucí je ten, že vás to může vcucnout do jiné doby" zašeptala jsem tiše.

,,Ty jsi z budoucnosti?" zašeptala šokovaně Rebekah.

Já jsem pouze přikývla. ,,Nejdeme způsob, jak tě vrátit do tvoji doby" zašeptala tiše Esther.

,,Znám osud vás všech, proto tu nechci zůstat. Vím, co vaše matka udělá za kouzlo, aby vás ochránila a proto se znovu v budoucnosti potkáme" zašeptala jsem tiše.

,,Znáš osudy nás všech?" zašeptal šokovaně Finn.

,,Udělám kouzlo, aby nic z tvých rozhodnutí nezměnilo budoucnost, všechno dopadne, tak jak má ano?" zašeptala najednou klidně Esther.

Já jsem se však nenechala. ,,To já právě nechci!" křikla jsem a ucukla jsem. ,,To kouzlo, abyste ochránila svoji rodinu jste neudělala jenom tak! Někdo z vašeho okolí zemře a proto své děti a manžela budete chtít ochránit, ať to stojí cokoliv!"

,,Kouzlo je hotové, je mi to líto, budoucnosti se nesmí změnit," zašeptala tiše Esther. ,,Teď nám můžeš říct všechno, jaké kouzlo provedu?"

,,Dáš svým dětem a svému manželovi nesmrtelnost. Uděláš z nich upíry. Budou nesmrtelní a v roce 2010 jsem měla tu čest potkat Elijah a Klause, o rok později jsem poznala Rebeku, Kola, Finna, Mikaela a vás."

,,Proč jsi neřekla moje jméno?" zašeptal najednou tiše Henrik a to mi zlomilo srdce. Zničeně jsem se na všechny podívala. Pochopili to. 

,,Ne!" křikla Rebekah, která měla v očích slzy. ,,Ochráníme ho!" 

,,Proto jsem nechtěla, aby Esther udělala to kouzlo, mohla zůstat všechno stejné, kromě tohoto, řekla bych vám jak zemřel, ať se ta chyba nestane" zašeptala jsem tiše.

Finn si promnul obličej. ,,Jak zemře?" zašeptal tiše.

,,Vlkodlaci ho zabijí, za úplňku bude venku a potká vlkodlaka" zašeptala jsem tiše.

,,Nemáš nás ráda, že ano? Proto máš v očích strach, pokaždé když se k tobě někdo přiblíží a ráno když jsi se probudila, tak jsi byla bledá, když jsi viděla, že tě Nick drží u sebe" zašeptal najednou Kol.

Já jsem si povzdechla. ,,Nemám nikoho z vás ráda v budoucnosti, vlastně bych řekla, že vás nesnáším." zašeptala jsem tiše.

,,Proč jsi teda chtěla zachránit Henrika?" zeptal se Finn.

,,Protože jednoho z vás jeho smrt tak zničí, že ztratí část sebe, třeba pokud by přežil, tak by i vaše rodina byla lepší" zašeptala jsem tiše.

Potom jsem však rychle vyběhla a rozbrečela jsem se venku, najednou toho na mě bylo až moc. Vzpomněla jsem si na všechno. Co původní mým přátelům udělali. Jenna kvůli nim zemřela. Tylerova matka kvůli nim zemřela. Já jsem se kvůli nim stala upírkou. 

,,Je mi to všechno líto, Caroline," vedle mě si sedl Klaus. ,,Dovol nám, abychom ti ukázali naši lepší stránku" podal mi ruku.

Já jsem se na něho nervózně podívala, ale potom jsem tu ruku přijela a možná to byla ta největší chyba v mém životě. 

Cesta do minulosti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat