S Rebekou jsme konečně všechno dochystaly. K našemu velkému překvapení se Kol nabídl, že nám pomůže s výzdobou. Mikael šel zase do lese pro dřevo, abychom večer mohli udělat velký oheň. Esther donesla na stůl nádherný dort, který měl na sobě jahody, maliny a borůvky. Henrik si zatím hrál, chvilku jsem k němu došla a hrála jsem si s ním, ale potom mě Rebekah chytila za ruku a šly jsme se chystat do nových šatů od Esther.
,,Sluší vám to," u nás se najednou objevil Adrian. ,,Mohl bych si promluvit s Rebekou, prosím?"
,,Ať mi chceš říct cokoliv, tak Caroline může být u toho" odsekla mu otráveně Rebekah.
Já jsem se na něho pouze omluvně pousmála, ale snad věděl, že bych klidně odešla a nechala je v klidu si promluvit. ,,Chtěl bych se ti za všechno omluvit, choval jsem se jak blbec. Pravda je taková, že jsem tě měl rád, ale chtěl jsem se pomstít Niklausovi a Elijahovi, protože udělali z Tatie dívku, která si nedokáže vybrat a naději dala víc klukům než tvým bratrům, Rebeko. Zlomila mi srdce kvůli nim a já jsem proto chtěl zlomit srdce tobě. Dokážeš mi to někdy odpustit, nebo se na mě aspoň někdy podívat? Třeba z nás v budoucnu budou přátelé" zašeptal tiše.
Rebekah se na mě podívala a hledala podporu, já jsem pouze přikývla. Chtěla jsem ji dát najevo, že tomu může dát šanci, že můžou být s Adrianem přátelé. ,,Dobře, ale neslibuji ti nic!" řekla vážně, ale Adrian se na ni vděčně usmál, než klidným krokem odešel.
***
Přes okno jsem viděla, že Klaus, Elijah a Finn se už vracejí. Všichni byli na svých místech. Očima jsem to ještě jednou zkontrolovala, když se konečně otevřeli dveře, tak jako první vešel Finn a Elijah podle plánu, ale ani o minutu později tam vešel Klaus.
,,Všechno nejlepší!" zakřičeli všichni a Klaus se na nás všechny překvapeně podíval, ale v jeho očích byla ohromná radost, že jsme tohle pro něho udělali.
Došla jsem k němu a pevně jsem ho obejmula a v rukou jsem držela malinký košík s dárkem. ,,Nic jsi mi nemusela dávat, Caroline. Nikdo z vás," zamumlal Klaus, ale ze zvědavostí to otevřel a vykoukl na něho dřevěný řetízek, ze dřeva jsem vyřezala čtyřlístek. Jako symbol štěstí. Protože si pro něho nepřeju nic jiného, aby byl šťastný a on to určitě pochopil. Najednou však udělal něco, co jsem vůbec nečekala. Nahnul se ke mně a svoje rty přiložil na ty moje. ,,Miluju tě."
Koukala jsem mu do očí a zrychleně jsem dýchala. Všichni čekali na to co řeknu já. Viděla jsem, jak Rebekah málem skákala radostí. Elijah, Kol i Finn se spokojeně usmívali. Henrik se radoval, ale hrál si se svými hračkami, protože ho nebavilo čekat na jeho bratry. Esther tak si dala ruku před pusu a čekala, co řeknu. Mikael ten nás pozoroval hodně překvapeně, ale taky zvědavě čekal na moji odpověď.
Sakra, Caroline! Přece si musíš být jistá tím co cítíš! Miluju ho, nebo ho nemiluju?
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
FanficCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...