Společně s Klausem jsme dojeli k nám domů. Hned od dveří jsem slyšela dohadování mezi Rebekou a Kolem, hádali se o tom jaké pohlaví čekám, protože jim Klaus napsal, že nám pan doktor řekl pohlaví miminka. Rebekah říkala, že to bude holčička a Kol tvrdil, že to bude chlapeček. Konečně jsme s Klausem vešli dovnitř a všichni se na nás upřeně dívali. Jediný kdo se nedíval, tak zvědavě byla Sage, ale u té jsem se nemohla divit. Ještě jsme neměly šanci si společně promluvit, pouze jsme se s ní všichni přivítali, když s Finnem dojela.
,,Drahoušku," došla ke mně mamka a chytila mě za ruku. ,,Tak co čekáte?" zeptala se zvědavě.
Elijah jediný ze všech vypadl klidně, všichni ostatní na mě házeli nedočkavé pohledy. Dokonce i Sage nadzvedla zvědavě obočí a chytila Finna za ruku a něco mu zašeptala do ucha. Musela jsem se nad tím pousmát. ,,Slyšela jsem dohadování mezi Rebekou a Kolem," začala jsem a naznačila jsem Klausovi, aby mi podal ultrazvuk, který měl ve svém kapse. ,,No a oba měli pravdu."
,,Cože?" zeptala se nechápavě Rebekah. ,,Ale každý jsme hádali jiné pohlaví, já holčičku a Kol chlapečka."
Klaus se tomu pouze zasmál a já taky. ,,Čekám dvojčata," řekla jsem a moje mamka mě radostně obejmula. ,,Bude to holčička i chlapeček."
,,Moc gratuluji, Caroline" došla ke mně Esther a pevně mě obejmula.
Potom ke mně došel Elijah, Kol, Rebekah, Mikael, Henrik a nakonec Sage, která mi však jen tak nejistě pogratulovala. ,,Vypadáte s Finnem hodně šťastně. Jsem ráda, že tě našel a jste zase spolu," došla jsem k Sage, která právě seděla sama v jídelně a pila krev ze sáčku. ,,Doufám, že tu s námi zůstaneš."
,,Zůstanu kdekoliv kde je Finn," pousmála se. ,,Ty a Klaus taky vypadáte ohromně šťastně. Je to až nezvyklé vidět ho takového."
,,Miluju ho z celého svého srdce," odpověděla jsem klidně a sedla jsem si vedle ní. ,,Ty jsi jediná kterou Finn proměnil, že ano?" Sage přikývla. ,,Musí tě skutečně ohromně milovat, když tě proměnil. Klaus mi říkal, že zuřil, když Rebekah, Klaus a Elijah proměnili poprvé."
,,On nikdy nechtěl být upír, Caroline. Bere to jako něco ohavného" zašeptala tiše Sage.
,,Tobě se to však líbí, že ano? Ta moc a síla," nadzvedla jsem obočí a ona přikývla, ale vypadalo to, jako by se za to styděla. ,,Nemusíš se za to stydět. Já sama tu moc a sílu mám ráda, protože tak může chránit lidi na kterých mi záleží."
,,Myslím si, že z nás můžou mít kamarádky, Caroline" pronesla najednou Sage.
,,To bych byla skutečně moc ráda" zasmála jsem se.
***
Ještě ten den Klaus společně s Kolem a Elijahem udělali druhý dětský pokojíček, oba pokoje byly naprosto naši ložnice s Klausem. Bylo to tak krásné a všechno dokonalé, na malý moment jsme byli všichni šťastní, ale jak se říká. Žádné štěstí nevydrží navždy.
Když jsem se šla v noci umýt, tak jsem na zemi uviděla papír, kde bylo napsané, že si pro mě znovu přijde a dohoda bude splacena znovu. Chtěla jsem začít křičet o pomoc, aby mě Klaus, nebo kdokoliv uslyšel, ale najednou jsem neměla vůbec sílu.
,,Chyběla jsem ti, Caroline," přede mnou se znovu objevila ta čarodějka. Chtěla jsem utéct, ale nějakým kouzlem mě připevnila na jedno místo a já jsem se nemohla hýbat. Pomalu ke mně došla a dotkla se mého břicha. ,,Je to zázrak, že ano?"
,,Co ode mě chceš?" štěkla jsem na ni. ,,Nikdy jsem ti nic neudělala!"
,,To přiznávám, nikdy jsi mi nic neudělala. Jsi tak nevinná, krásná a hodná, tato rodina tě jednou skutečně zničí. Měla jsi poslechnout Adriana, když tě varoval ještě v minulosti. Niklaus Mikaelson o tebe musí přijít a to navždy, protože kvůli němu přijdeš o svoje děti, Caroline. Vezmu ti je, ale neboj před porodem si vezmu i tebe, abych si to pohlídala" řekla chladně a mně začaly téct slzy. Proč mi tohle dělá? Než jsem však stačila cokoliv říct tak zmizela a já jsem začala bolestně plakat.
Najednou se prudce otevřely dveře a v nich se objevil Elijah, který měl tričko od barvy. ,,Caroline, co se proboha stalo?" zeptal se hned starostlivě a vtáhl mě do objetí.
,,Ona tu byla, Elijah. Ta čarodějka, která mě zabila na oko v minulosti. Řekla mi, že mi vezme moje děti. Chce mi vzít moje děťátka!" říkala jsem zoufale a slzy mi tekly proudem. ,,Řekla mi, že jsem měla od vás odejít už v minulosti, kvůli tomu že jsem neodešla přijdu kvůli Klausovi o svoji miminka."
,,To nedovolíme, nepřijdeš o svoje děti," šeptal klidně Elijah a snažil se mě uklidnit, ale vůbec mu to nešlo až moc to bolelo, tak neuvěřitelně moc. ,,Niklausi!" zakřičel na celý barák a ani ne o pět vteřin později se ve dveřích objevil Klaus. Hned jak mě uviděl, tak mě Elijah pustil a už mě objímal Klaus.
,,Co se stalo, lásko?" zašeptal tiše a v jeho hlase byl slyšet strach a starostlivost. Neměla jsem sílu mu to říct, takže se slova ujal Elijah. Klaus doslova zuřil a přísahal, že tu čarodějku zabije, pokud se odváží znovu přijít a vzít mě a moje děti.
Já jsem ho pouze pohladila po tváři a zadívala jsem se mu do očí. ,,Co jste ji udělali tak hrozného, že vám chce tak ublížit?" zašeptala jsem tiše.
,,To já nevím, přišla ještě než jsme byli upíří. Já a moje sourozenci jsme nikdy neměli problém s čarodějkami, než jsme se stali původními. Nevím co jsme ji udělali tak hrozného, ale já vás ochráním" zašeptal vážně. Potom mě vzal do náruče a položil do postele, on sám si lehl vedle mě a přitáhl si mě k sobě.
Tak moc jsem se teď bála o svoje děti. Nepřežila bych to, kdyby mi je skutečně vzala. Udělám cokoliv, abych je ochránila.
ČTEŠ
Cesta do minulosti ✔
Fiksi PenggemarCaroline se ocitla v minulosti, pamatuje si naprosto všechno, ale objeví se v době, kdy původní rodinka ještě nevěděla o tom, že z nich budou upíří. Henrik je živý. Caroline se rozhodne jim pomoc. Co se však stane, když její srdce získá Klaus a ona...