23.kapitola

276 16 1
                                    

Nevím jak dlouho jsem tu byla zavřená, ale věděla jsem jedno, že mám v tomto šíleném vězení jednu kamarádku. Hayley tu za mnou chodila každý den, nosila mi jídlo, krev a povídala si se mnou. Té čarodějce to bylo očividně jedno, ale to nám hrálo do karet. Hayley taky nemohla opustit tento dům, takže jsme přemýšleli jak dáme mým přátelům vědět, že jsem tady. 

Zrovna tu byla Hayley se mnou, když sem vtrhla ta čarodějnice a hodila tu nějakou dívku, která měla hnědé vlasy a vypadala zničeně. ,,Kdo zatraceně jsi?" zašeptala hned Hayley a zvedla tu holku. Byla zraněná. Došla jsem k ní a dala jsem jí napít svoji krve. Hned jak přišla k sobě, tak se nás lekla. ,,Já a Caroline nejsme tvoji nepřátelé" ušklíbla se hned Hayley.

,,Moje jméno je Davina Claire" zašeptala ta dívka a já jsem na ni povzbudivě pousmála.

Hayley ji taky věnovala úsměv. ,,Co po tobě chce Prázdnota?" zeptala se jí tiše, ale v její hlase byla slyšet jasná zvědavost.

*** 

Pohled Klause 

Drahý Klaus,

Nevím jestli tento dopis někdy dostaneš. Drží mě čarodějka, která se nazývá Prázdnota. Chce moje děti kvůli moci. Nejsem tu však sama je tu se mnou dívka, která má vlkodlačí gen a jmenuje se Hayley Marshallová, je skutečně milá a stala se moji kamarádkou. Je tu se mnou i druhá dívka Davina Claire, která je čarodějka a to díky ní se k tobě tento dopis dostane.

Doufám, že budeš šťastný s Aurorou, i když to neskutečně moc bolí. Až se odtud dostanu, tak navždy odejdu. Moje děti jsou na prvním místě. Pokusím se usmířit s Tylerem, on si zaslouží vidět svoje děti vyrůstat a prosím odpusť mi to. Přeju si, abys mi dal pokoj. Nikdy tě už nechci vidět.

Zlomil jsi mi srdce a to ti nikdy neodpustím. To ráno jsem potkala Auroru a ona mi řekla pravdu, řekla mi že jste celou noc byli spolu a ty jsi si vybral ji, ne mě. Dětské pokojíčky můžeš zničit, protože tam nikdy žádné moje miminko nevkročí.

Navždy sbohem Caroline. 

Četl jsem ten dopis snad tisíckrát a pokaždé, když jsem ho viděl, tak jsme začal brečet. Ona si myslí, že bych ji podvedl. Ona si myslí, že ji nemiluji? Že bych si vybral Auroru místo ni? To nikdy. Caroline je moje životní láska a já ji z celého srdce miluju. Chci, aby navždy stála po mém boku a já budu stát vedle ní. Chci ji pomoc vychovávat její děti. Chci je milovat jako vlastní. Navždy však tomu tupci, Tylerovi, budu závidět, že má děti s moji milovanou a sladkou Caroline.

Musím ji to dokázat. Musím ji dokázat, že moje srdce patří jenom jí, ale nejdřív ji potřebuji najít a zachránit. Ale slibuji ti, Caroline nezastavím se dokud tě nenajdu, protože tě miluju a navždy tě milovat budu, i kdyby ses mě rozhodla navždy opustit. Já nikdy nepřestanu bojovat. 

Tuhle válku vyhraju pro nás, Caroline. Žádná Prázdnota nás nezničí. 

Cesta do minulosti ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat